Nasu, se voisi kyllä olla että Miklukin siellä kyplylässä olisi ihan "hissukseen", kun on muutenkin niin vieraskorea

Ja vaikka on aika rämäpää niin mihinkään uuteen asiaan ei syöksy suinpäin, vaan on tosi varovainen. Eli sillä tavalla ei ole pelkoa että hän syöksyy saman tien altaaseen

Mutta sitten kun asiat käy tutuksi niin se on sitten menoa...
Mulla on hääkuumetta! Eli asiat on nyt niinkin hyvin että mies kosi minua joku aika sitten

D Ja minähän sanoin että kyllä

Ollaan kyllä oltu kihloissa jo yli kolme vuotta, mutta minä olen sanonut että jos naimisiin joskun aiotaan mennä, minua täytyy kunnolla kosia

Ja siis se jouluna saamani sormus liittyi tähän asiaan..... Mies ei vaan silloin jouluna kehdannut kosasta kaikkien edessä

Nyt päätettiin hääpäivä, se olisi sitten kesällä 2010. Tarkemman ajankohdan löytää Facebookista

Eli täytyy alkaa jo varaamaan kirkkoja ja jatkopaikkoja. Ja minä olen ihan ulalla kaikesta... Onneksi on tuo yksi aviopari neuvomassa ja antamassa niksejä, he jotka oli laivallakin mukana

Ihan ensin varmaan pitää vähän tietää kuinka monta henkeä kutsutaan. Siinäpä onkin miettiminen, kun ei mitään hirveän suuriä häitä haluta. Minun suvusta voi kutsua vaikka kaikki läheiset, niitä ei montaa ole. Sukua kyllä löytyy mutta niin suuresta osasta en ole vuosiin kuullut mitään, joten en sellaisia ala kutsumaankaan.
Miehen suvusta saisi helposti sata vierasta ainakin, varmaan kaksikin. Siinäpä sitten miettiminen ketä sinne kutsuu. Jos kutsuu jonkun, sitten täytyy kutsua sekin, ja se ja se....
Hihii, nyt saan alkaa katselemaan niitä ihania prinsessapukuja