Onnea Sirppelille!
Miklu olikin sitten lauantaina jo ihan terve... Kun kukaan muukaan ei ollut kipeäksi tullut niin lähdin Jaden kanssa sinne vauvakutsuille. Kivaa oli!
Eilen sitten olikin mulla kurkku kipeä ja nyt on nokka tukossa. Mutta onneksi ihan lievä nuha tällä kertaa
Täälläkin on ihanasti lunta vielä, haettiin eilen Miklulle miehen vanha rattikelkka anoppilasta ja oltiin sillä ajelemassa tänään

Miklu oikein polleana istui sen kyydissä
Mutta nää maanantait on muuten sitten raivostuttavia, Miklu alkaa aina heti aamusta kauhean pahanteon ja mielenosoituksen. Tietty siitä kun isi on taas töissä ja aikaa ei hänelle ole niin paljoa. Mies kun aina viikonloppuisin hoitaa Miklun aamutoimet... Kiitettävän hyvin olen hermoni pitänyt tänään (ja nykyään muutenkin!) ja olen sitten mielessäni vaan kironnut

Ihme vänkäämistä kuitenkin joka ikisestä asiasta... Mutta tällasia nää kolmevuotiaat vissiin sitten on
Hääpuvunkin hain lauantaina ja sain sitä sovitettuakin. Ja se sopi kuin nakutettu

Oli se korsettisysteemi vähän isokin niin on varaa lihoa muutama kilo

Mutta sen saa tosiaan kiristettyä nyöreillä että sopii nykyisillekin mitoille

Hääpaikkojen kanssa rupesi vähän ärsyttämään kun mistään paikoista mistä ollaan kiinnostuttu ei saa "koko pakettia" vaan sitten pitää haalia pitopalveluita ym. sieltä täältä. En jaksa vaikka meinasinkin alkaa jo siihen hommaan. Tänään pistin kaksi tarjousta tänne vähän syrjäseudulle ja niistä saa sitten koko paketin, toivottavasti ihan kohtuuhintaan. Toinen ei ainakaan vaikuttanut tyyriiltä, ja Juhlamenuja kun katselin niin nam

Oli lapsillekin lihapullia

Lapsia kun tulee sadasta vieraasta 20 niin pitää heitäkin ajatella

Bändi tietty pitää ite hankkia mutta se on jo aika pieni juttu.
Miklu on vallan ihastunut Muumeihin, sai sen dvd:n joululahjaksi

Koko ajan pitäisi sitä katsella. Vähän hattivatit pelottaa mutta ei liikaa

Täytyy ostaa toinenkin dvd, tuo on kohta puhki kulutettu...