Meikä oli eilen likkaporukalla kattoos Mambaa. Ihan selviltäpäin kylläki. Ensin saunottiin ja parannettiin maailmaa kaverilla ja siitä sit baariin. Oli tosi kiva reissu. Jännityksellä ootan kuinka mies ja Jenna pärjää kahestaan, mut sehän oli menny lähes yli odotusten. Mä ku panin tytön vielä illalla päikkäreille, et viihtyis virkeenä isänsä kans. No, sieltähän herättiin isoon itkuun, eikä äitin syli eikä mikään meinannu auttaa. Miehen naama meinas jo venähtää. Lähtiessäni mies pani Jennan kylpyyn ja siitä oli illan suunta muuttunu täydellisesti. Typy ei koskaan taho miehen syliin, mutta kyllä nyt oli vaan kelvannu ja tyytyväisenä oli nojaillu isäänsä

Pitäis varmaan jättää ne useemminki kahestaan

Sanoinki sen miehelle. Yöllä Jenna kylläki heräs jo ennen mun kotiutumista, eikä mies saanu sitä millään rauhottuun. Oli sit kekannu alkaa typyn kans kuunteleen autojen ääniä, et jokohan se äiti tulee. Niin oli rauha maassa taas, ku kotiuduin. Molemmat ootti innolla sängyssä
Huomenna saaki sitte mies lähtee sieltä kihlajaisista päin bilestään, jos tykkää. Boolitarjoiluu ainaki löytyy, joten tuskin se malttaa kuivinsuin olla. Me lähetään sitte vuorostaan nukkuun Jennan kans.
Pistin just ensimmäiset kampanjaetiketit postiin. Toiseen Einsteiniin oli jo kertyny etikettejä. Mä ku en tosiaan oo niitä säästämällä säästäny. Nyt vaan sattu tuurilla tuleen just roskaämpäri täyteen purkkeja. En onnex kerinny vielä viemään lasinkeräykseen.
Meiän pitäis lähtee Jennan kans hakeen vähän pajunoksia, että saatas tehtyä muutama virpomisvitsa huomisex. Harmi ku toi tuuli on edelleen aika kova, mutta onnex mun flunssa on paranemaan päin, joten eiköhän me ny lähes viikon kärryttelytauon jälkeen jo yritetä uskaltaa ulos. Omaa pihaa ja miehen kaivinkoneen käytön kattelu pitemmälle ei olla vähään aikaan päästy. Paheni se mun olotila niin tasaseen joka ulkoilun jälkeen.
Turvallista ja rauhallista matkaa Nasulle typyineen! Ja hyvät pääsiäiset koko sakillemme!