**TOUKOVAUVAT 06**

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja macadamia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Nasu.:
Näin se vaan menee et olen sitten perustanut itselleni msn yhteisön :) Siellä on edelleen huolto kesken ja kaikkiin toimintoihin ei pääse ja tällä hetkellä se tarkoittaa etten voi lisätä ketään sinne. Tosi jees ;) Olikohan se Miia joka aikanaan kirjoitteli samasta asiasta ja edelleen tilanne pysynyt samana. Voisihan sinne laittaa postia jos olisi oikein ahkera mutta en taida saada aikaiseksi.

Joo, mä odottelin sen huollon loppumista sen 3kk ja lopetin odottamisen. Liekö saavat ikin sitä toimimaan?!

Mulla on nyt tänään illalla se lopputentti ja huomenna aamulla lähdetään sit ajelemaan pääsiäisen viettoon. Ihanaa! Kunpa se tentti vaan menisi hyvin et voi hyvillä mielin lähteä!

Mäkin yritän käydä laittamassa teille pojasta jonkun uudemman kuvan kun teiltäkin tulee niin ihania kuvia :) Sen myötä - mukavaa pääsiäistä! <3

kiitos Theon kuvista Miia. voi että kun Theo on ison pojan näköinen jo ;o) meidän tuukka on ihan vauva vielä - ainakin mun mielestä..........

mä olen vieläkin ihan jäässä aamuisen lenkin jäljiltä. täällä on toooosi kylmä ja tuulee. laitoin vanhasta muistista vain ohuen verkkatakin päälle ja vaikka oonkin aika kuumaverinen, niin ihan meinasin jäätyä. illalla on ihana mennä saunaan.

eipä meille sen kummempaa. taidan nyt kans valkata pari kuvaa teille sähköpostilla lähetettäväksi. kuulemisiin ;o)

Kiitos kuvista! Suloisia pikkujäbiä ovat -taaperoita jo!

Meillä levis tänään pesukone -siis voi p..!!! Kävinkin jo kaupassa uutta katselemassa mut sitä mallia jonka haluan ei ollut varastossa..eli ainakin viikko on pärjättävä ilman. Onneksi huomenna lähetään mummolaan. Ei ois kyllä tätä tarvinnu tapahtua -muutenkin on stressi-ihottumaa käsissä kun töissäkäymisrumba starttaa ens viikolla. Mut jotain positiivista; typy sai tänään Brion mustan taaperokärryn -se on aikas cool äitin mielestä.. Jotain muutakin oli mielessä mut en nyt muista...

Hyvää pääsiäistä!

Nyt on sitten kypsyyskoekin takana ja toiseksi viimeinen tentti odottaa valmiina huomista palautusta :) Näin se homma etenee. Huomenna kaks ja viikon päästä yks harjoittelutunnin pito ja sekin on sitten ohi. Tän kuun aikana pitää sitten enää vääntää kahden rästikurssin kotityöt ja reenata viimeiseen tenttiin. Niin ja korjailla se gradu tarkistettavaksi :/ Se on vähän kökköä.

Meillä kans jätettiin lisäosa suosiolla hakematta, koska kippas miehen tulot sen kupin nollille. Enpä kyllä ala valittamaan, koska ei meillä ole mistään puutetta. Paitsi välillä vapaa-ajasta ja terveestä järjestä :)

Vai on noita pyöränistuimiakin kaikkia juppimalleja... Me saatiin sellainen vanha oranssi klassikko appiukolta ja sillä ajateltiin pärjätä. Essi kävi mummun selässä hiihtämässä todellisella retrorinkalla, mulle ostetulla :) Hyvin se vieläkin pelittää ja nykyisiin rinkkoihin verrattuna siihen sain paljon vaatetta ja viltin päälle.

Meillä ei vielä harjoitella kävelyä, mutta konttaaminen on vauhdikasta. Tänään tuli viimeinen niitti tomaattiallergiaan :( Ei epäilystäkään. Iho ei mene onneksi rikki, mutta kyllä tässä pitää nyt malttaa odotella ennen kuin uskalletaan kokeilla uudestaan.

Mun pitää vielä haalia materiaali huomisen tunteja varten. Ketuttaa.

Kävin vähän tsekkaillees tuola etusivulla muita keskusteluja. Tässä porukassahan on innokkaita ruokaetikettien ym. keräilijöitä. Huomasin aiheesta ketjun ja kävin bongaamassa mainitun sivun. Voin suositella, eli käykää tsekkaamaasa piltin ja bonan yhteistä keräilykampanjaa osoiteesta babybonus.fi. Palkintoina hienoja kirjoja ja keräilyaikaa elokuulle asti. Nyt saattaa meikäläinenkin ennättää mukaan:)

Vautsi vau Vp, sulla alkaa olla aikasta hyvin pullat uunissa:) Jaksa rutistaa samaan malliin vielä viime metritki!

Kiitti taas ihanista kuvista kaikille niitä lähettäneille. Niin ne meiän vauvelit vaan kasvaa silmissä.

Täällä on jääny lenkkeilyt kokonaan muutamax päiväx. Meikä ku alkuflunssasa kävi vaan tiukasti kärryttelees Jennan kans kuvitellen sen tekevän vaan hyvää tukkoselle ololle. Joopa joo, joka käynti vain pahensi oloa. Nyt ei olla pahemmin ees nokkaa ulos näytetty. Mutta kyllä toi kevätki ottaa niin takapakkia, ettei siinäkä mielesä kauheesti pihalle halaja. Tänne ei sentäs oo lunta tullu.

Mä kans bongasin tuon kilpailun ja ihan kivalle vaikuttivat ne kirjat. Kävin jo katsomassa :) Meille ei tänne sen kummempaa kuin et ruokailut on taas ihan täysin toivottomia. En jaksa kauheesti päätäni asialla vaivata vaan tyydyn ajatukseen et kyl se syö kun on oikeesti nälkä. Ainahan sitä jotain vippaskonstia koittaa mutta sirkukset on meidän perheessä jo pidetty. Iltapuuro on sellainen jonka eteen voidaan jotain extraa tehdä jotta ei menisi yö pilalle nälän takia, mutta muuten se on kylmäkyyti pöydästä pois. Hampaat ne ilmeisesti kiusaa ja siks tämä on taas tätä. Hassua kun meille tuli alahampaat ja nyt sitten puskee yläkulmurit. Voipi olla villin näköinen kun ylhäältä keskeltä puuttuu hampaat =)

Minusta teidän molempien pojat näytti jo niin isoilta. Sniif, kuin aika menee. Vauvakuume alkaa pikkuhiljaa nousta... Töihin aioin kuitenkin hetkeksi mennä ja katsotaan sit syksyllä tilanne uudestaan.

Tosiaan kevät on ottanut takapakkia ja eilen oli ihan mieletön se tuuli. Tänään taitaa olla sama juttu ja ei paljon kiinnosta lähtee lenkille. Pakkohan se on ihan just näillä näppäimillä lähteä mutta yök. Ensin koitan saada lapsokaisemme syömään edes toisen lusikallisen puuroa. Äsken meni kokonaista lusikallinen ja sit tuli raivari ja kohta kokeilen uudestaan ja jos ei niin sit se on ei.

Minäkin katsastin tuon Bonan ja Piltin kampanjan, ihan siksi kun mulla on kaksi _isoa_ kassillista noita tölkkejä :) Niistä sitten alan repimään jossain vaiheessa etikettejä pois ja aivan varmasti riittää siihen 400 pisteen Nalle Puh-kirjaan. Niitä tölkkejä kun on vielä anoppilassakin...

Miklulle on taas vaihteeksi tullut maitolakko. Eilen meni vielä aamumaito mutta tänään ei sekään. Hirveät raivarit vaan sai...
Aamupuuron kanssa sama juttu. Minä en sitä raivoamista kauaa kattonut vaan nostin pojan saman tien pöydän äärestä pois. Maitoa en edes kokeillut antaa ennen päikkäreitä...
Jospa meilläkin olisi nyt sitten se eka kunnon syömälakko? Miklun kaikki mielenkiinto on kävelyn opettelemisessa, en ihmettele vaikka ei maltakaan ruokapöydässä istua.
Nasu, ei kai meidän lapsokaiset nälkään itseään näännytä :) Minäkään en enää mihinkään sirkustemppuihin ala että Miklu söisi, jos ei syö niin ei syö...

VP:lle tosiaan tsemppiä loppurutistukseen! Ikävä juttu Essin tomaattiallergia :/ Voihan Essi vanhemmiten taas alkaa tomaattiakin sietämään, ja toivottavasti ei muita allergioita tule.

Enpä nyt muista mitä muuta piti kirjotella...

Terkkuja tuolta tuulen tuiverruksesta. Kuhan tulin pikasesti lukasemaan, kun ruoka hautuu kattilassa..

Harmillista se tomaattiallergia tosiaan, mutta onneksi sitä on melko helppo vielä vältellä..verrattuna viljaan tai maitoon ainaskin. Vaikkei ne allergiat oo koskaan helppoja.

Mä oon heitelly roskikseen niitä purkkien kuitteja, vaik oonki kuullu, et kannattas säilytellä..tyhmäminämikätyhmä.. Eli meillä ei kyllä varmaa kirjasaldoa ole :( mutta voihan niitä varmuudeksi keräillä..

Joo nyt meen kattoon sitä ruokaa..

Juu, en mää mitään pulttia tuosta allergiasta vedä. Itse oon ollut pienenä vähän allerginen, sisarukset samoin. Mutta nykyään menee kaikki ongelmitta.

Mullakin alkoi parin päivän loma. Tänään menen vielä yötä vasten töihin, mutta seuraava keikka on vasta maanantaina. Luksusta! Ens viikon osalta kalenteri näyttää mun tahtiin tyhjältä. Mulla on jopa vapaa-aikaa :)

Mun pitää nyt olla hetki perheen kanssa. Heipat huomiseen!

Ihan outoa omituista, miedän lapsukainen nukkuu vielä. Eilen meni toiset päikyt pitkiksi ja ei kyl oikeesti olisi halunnut nukkua kaksia unia, mutta pakko rako et tänään pärjätään yksillä. Nukkui siis eilen puoli setisemään toisia unia ja sit yöunet venähti silleen et ysiltä laitoin petiin ja jotain puoli kymmenen sit viimein nukahti. Tänään ajattelin et pärjäisi yksillä unilla ja nukkumatti tulisi sit vähän aiemmin illalla eli puolikasilta. Lähdetään typyn kanssa kaksin ajamaan ja olen varma et ei viihtyis yksin takana niin pitkää matkaa valveilla joten yritän saada hänet nukkumaan jo yöunia. Mielelläni en näin tee et kesken unien siirretään sit sänkyyn nukkumaan mutta joskus on pakko joustaa omista mielipiteistä :) voi kun odotan iltaa ja pääsiäistä! Mut nyt meillä herättiin...

Meikä oli eilen likkaporukalla kattoos Mambaa. Ihan selviltäpäin kylläki. Ensin saunottiin ja parannettiin maailmaa kaverilla ja siitä sit baariin. Oli tosi kiva reissu. Jännityksellä ootan kuinka mies ja Jenna pärjää kahestaan, mut sehän oli menny lähes yli odotusten. Mä ku panin tytön vielä illalla päikkäreille, et viihtyis virkeenä isänsä kans. No, sieltähän herättiin isoon itkuun, eikä äitin syli eikä mikään meinannu auttaa. Miehen naama meinas jo venähtää. Lähtiessäni mies pani Jennan kylpyyn ja siitä oli illan suunta muuttunu täydellisesti. Typy ei koskaan taho miehen syliin, mutta kyllä nyt oli vaan kelvannu ja tyytyväisenä oli nojaillu isäänsä:) Pitäis varmaan jättää ne useemminki kahestaan:) Sanoinki sen miehelle. Yöllä Jenna kylläki heräs jo ennen mun kotiutumista, eikä mies saanu sitä millään rauhottuun. Oli sit kekannu alkaa typyn kans kuunteleen autojen ääniä, et jokohan se äiti tulee. Niin oli rauha maassa taas, ku kotiuduin. Molemmat ootti innolla sängyssä:)

Huomenna saaki sitte mies lähtee sieltä kihlajaisista päin bilestään, jos tykkää. Boolitarjoiluu ainaki löytyy, joten tuskin se malttaa kuivinsuin olla. Me lähetään sitte vuorostaan nukkuun Jennan kans.

Pistin just ensimmäiset kampanjaetiketit postiin. Toiseen Einsteiniin oli jo kertyny etikettejä. Mä ku en tosiaan oo niitä säästämällä säästäny. Nyt vaan sattu tuurilla tuleen just roskaämpäri täyteen purkkeja. En onnex kerinny vielä viemään lasinkeräykseen.

Meiän pitäis lähtee Jennan kans hakeen vähän pajunoksia, että saatas tehtyä muutama virpomisvitsa huomisex. Harmi ku toi tuuli on edelleen aika kova, mutta onnex mun flunssa on paranemaan päin, joten eiköhän me ny lähes viikon kärryttelytauon jälkeen jo yritetä uskaltaa ulos. Omaa pihaa ja miehen kaivinkoneen käytön kattelu pitemmälle ei olla vähään aikaan päästy. Paheni se mun olotila niin tasaseen joka ulkoilun jälkeen.

Turvallista ja rauhallista matkaa Nasulle typyineen! Ja hyvät pääsiäiset koko sakillemme!

Täällä roikutaan edelleen, kun mieskin on töissä...

Kiva et Satu olet päässyt tuulettumaan ja tyttöjen juttuja jutskaileen. Itsellä kans alkaa oleen hinku ja meinasinkin kysäistä jos typyn kummitäti lähtis sunnuntaina käymään vaik yhdellä (tai kahdella ;)) jos anoppi jaksais vahtia tytön nukkumista. Eipä siinä sen kummempaa vahtimista ole mutta anoppi ei uskalla nukkua samaan aikaan kun tyty. Pelkää ettei herää jos tyttö itkee. Juu, ei varmaan... Olen myös huomannut et miehen voi reippaasti jättää tytön kanssa kaksin ja hää saa siitä hirmuisesti itseluottamusta kun ovat pärjänneet. Monesti olen postitiivisesti yllättynyt kun on kertonut jotain kikkakolmosia mitä on käyttänyt. Olin Tallinnassa yhden yön silloin kun typy täytti 4 kk ja mies oli siis lapsen ja koiran kanssa kaksin. Etukäteen pelkäsin et mitähän siitä tulee mutta ei yhtään ongelmaa ollut tullut. Oli juonut pullosta hyvin ja nukkunut hyvin ja kaikki oli mennyt hyvin ja ai että meidän isi oli polleeta poikaa. Eikä suotta :) Välillä saan jopa pieniä käytännön vinkkejä joihinkin asioihin kun ovat saaneet touhuta kaksin. Nyt kutsuu pyllynpesu...

Minä torstai-illan revin niitä etikettejä purkeista ja kyllä vaan saadaan se Nalle Puh- kirja :)
On kyllä eka ja viiminen pilttipurkkikampanja mihin osallistutaan, Miklu nimittäin rakastui kotipöperöihin niin että ei niitä purkkeja tarvi ostaa muuta kuin hätätapauksissa :)
Ostin muuten riisijauhoja ja siitä teen aina kastikkeen Miklun ruokiin. On paljon kivempi käyttää kuin vehnäjauhot! Ei tule sellaista paksua kuorta kun kastike jäähtyy ja suurustuukin nopeammin kuin vehnäjauhot. Niin ja ovatpa vielä vatsaystävällisempiäkin :)

Miklu otti muuten torstaina neljä askelta ilman tukea! Ja pelästyi mokomaa itsekin :) Minun otteesta hän lähti mummin syliin eikä tainnut tajuta että en hänestä pidäkään kiinni... Neljä askelta siitä tosiaan tuli ja joutui mummi sitten vähän rauhoittelemaan säikähtänyttä poikaa :)
Miklu on muutenkin ollut tosi kiukkunen nyt kun kävelyä on opetellut, kun ei se vissiin onnistu niin kuin hän haluaisi. Eilinen päivä oli ihan hirveetä kitinää koko päivä, eipä tämä aamu sen paremmalta näytä :) No, kärsivällisyyttä itse kullekin...

Mies on meillä ainut kenen hoitoon Miklun jätän todella rauhallisin mielin... Ja joka päivähän mies Miklua hoitaa, vaikka kotona olenkin. Syötöt ja nukutukset mies yleensä hoitaa kun kotona on.

Ääh, Miklu häiritsee :) Mennään siis syömään...

hyvvee piäsiäistä ;o)

tuukka söi äsken ennätysmäisen satsin perunaa, porkkanaa ja sianlihakastiketta. oli iskän tekemää tuo kastike ja tuntui olevan herkkua.
mä olen koettanut vääntää jos jonkinmoista pöperöä pojalle, mutta ei ole kovin suurta suosiota saanut. että taas yksi vahvistus mun huonolle kokkaustaidolle :o(
no, harjoittelua vaan niin eiköhän munkin kokkaukset parane - I hope.
(iskän ego kasvoi ihan silmissä, kun hänen herkkunsa teki kauppansa..)

mä kans katsastin tuon nestlen keräyskampanjan. keräsin kaikki etiketit ja laskin, että pisteitä olis reilut 150. koetan kuitekin kerätä nalle puh-kirjaan, joten en postita niitä vielä.
meillä syödään oikeastaan pelkästään semperin hedelmäsoseita ja varmaan myös suurimmaksi osaksi semperin ruokasoseita, joten ei noita nestlen etikettejä kauheasti löytynyt. mutta onhan tuossa pitkä aika kerätä vielä.

voi kikkare, ari voitti idolsin. en kyllä yhtään tykkää"¤#%¤%&##

VP:lle terveiset, että muista nauttia lomasta! se taitaa olla sulle todellista luxusta kaiken "rääkin" jälkeen.

mä laitan teille privaattisähköpostia tässä lähipäivinä. nyt meen vähän heittelemään leluja tuksun kanssa ja sitten taidetaan lähteä katsastamaan pääsiäismarkkinoiden tarjonta. pitäisi keksiä huomiselle mökkivierailulle tuliaiset.............

Sitä hyvvee pääsiäistä täältäkin!

Meille ei kait kuulu mitään ihmeempiä.. ollaan käyty lenkkeilemässä, kyläilty ja nautittu miehen seurasta, ku se on ollu sillä saikulla. Tiistaina senkin on palattava takasin töihin ja vielä iltavuoroon..plaah.

Äsken just tultiin kauppalnekiltä ja voi että siellä oli hyytävän kylmä.

Meillä muutama tuttava syö itse nuita hedelmäsoseita, ni soitin heille, et jos vois pistää sivuun niitä..mut saa silti nähdä saahaanko me mitään kirjaa, mutta sebhän näkee sitte. Siitä tuliki mieleen että pitäski vissii mennä keksii Idalle jotakin ruokaa iltapäiväksi...

Oli muuten pikkasen ryysistä kaupassa! Kävin työpaikalta hakemassa vaippoja ja sukkia Miklulle niin en meinannut sekaan mahtua. Saati autolle löytää parkkitilaa... Mieskin vielä koko päivän töissä, voi raukkaa :) Siellä se hampaita kiristeli kun käytiin...

Itkuhälyttimestä kuuluu kun Miklu lutkuttaa tuttia unissaan :D Toivottavasti nukkuu yli tunnin kun aamupäivän unet jäi lyhykäisiksi, ulkona on ihanan viileä ilmakin, se tietää yleensä hyviä unia...

Niin, ei kai mulla mitään asiaa ollu :)

Hyvää pääsiäistä munkin puolesta!

Mäkin tänne tulin nettiin roikkumaan kun en muutakaan jaksa ja mimmi on unilla autossa -pitää vaan vähän väliä rampata kattoon joko 'pää heiluu' kun ei oo sitä itkuhälytintä. Mulle iski flunssa -taas..ärsyttävää, en kestäis yhtää tätä vetämätöntä oloa! Täällä pohojanmaalla tuulee kamalasti! Torstainakin oli inhottava ajella pikkuisella, vanhalla ja rämällä autolla, hieman aiheutin ohitustarvetta kun en voinu ajaa satasta kun muuten ois oltu ojassa tuulen takia. Huomenna lähetään kotiin ja toivon ettei tuule!

Hienoa VP! Ajattele et oot selviytyny tähän asti! Loppurytinät sit vielä jaksat vetää!

Meille ei muutoin mitään ihmeellistä ja uutta kuulu. Typy ei edelleenkään oo noussu uudestaan tukea vasten (no vähän vaikeaahan se onki siitä peppukiitoasennosta) mut vauhti ja ulottuvuudet ja 'pahanteot' senkuin yltyy vaan. Usein myös lähtee tutkimaan paikkoja eli ei roiku mun lahkeessa koko aikaa (paitsi sillon kun oon koneella kotona..-mustis..?) eli onkin varmaan just passeli aika alottaa siellä päivähoidossa.

Etikettejähän meiltä löytyy kun en mä jaksa ite typylle ruokia tehä.. Semperin lusikoita ootellaan ja varmaan me pari kirjaa ehitään kerätä. Natusanin kampanjasta saatiin ihan kiva -ja just sopiva- pyjama, Liberon pupulakanat taasen jäi saamatta kun kerta osakestoillaan.

Sintun privameiliä ootellessa, mukavaa pääsiäisen jatkoa! (-;

Miklu nukkuu edelleen :) Olen tässä pyykkiä pessyt ja astiatkin tyhjensin koneesta... Lupasin käydä mummilla mutta en tiedä ehditäänkö tällä menolla :) Mies saa töistä tullessaan pistää Miklun nukkumaan, _minä_ käyn sitten yksin kahvilla :D

Me saatiin tosiaan ne pupulakanat jo aikoja sitten, ne on ihanat :) Tyynyliina on pikkasen iso tuohon ensityynyyn (jonka Miklu aina heittää unissaan johonkin) mutta eiköhän sillekin käyttöä tule kun kunnon tyynyyn vaihdetaan.

Macadamialle turvallista kotimatkaa!

Nyt taas häippäsen :)

pika terveiset kaikille! enpä oo aikoihin käynny kirjottelemassa kun oltiin välillä reisussa ja sitten alotellu osittain työt! tuntuu toisinaan ettei vuorokauden tunnit riitä kaikkeen mitä haluaisi tehdä!
Severille ei mitään kummempaa kuulu edelleen liikunta tapa on ryömintä ja alhaalla sojottaa 2 hammasta:)
hauskat pääsiäisen jatkot kaikille!

Mulla meinaa hermot pettää... Huomenna on iso keikka tulossa, mainostettu ympäriinsä ja nimi ja naama löytyy paikallisista tiedotusvälineistä :/ Ei tähän hommaan koskaan niin paljon rutinoidu, ettei puntit tutisis ennen ensiesitystä. En siis huomenna tule teitä moikkailemaan, vaan huidon töissä.

Mullakin alkoi viimein näkyä punaista viime perjantaina. Osasin jo odottaa, koska oviksen bongasin vajaa kaks viikkoa sitten. Ei oo mikään juhlava olo. Hikikin on alkanut haista, vaikka ennen oon voinut olla ilman dödöä, eikä mies oo huomannut mitään. Nyt kyllä huomaa!

Loma on tuntunut perinteiseltä perhelomalta. Aivan kamalaa riitelyä miehen kanssa. Kaks päivää riehuttiin putkeen ja nyt alkaa ilmeisesti näkyä valoa taas. En kyllä tiedä mitä taikaa tuosta riitelystä oli, koska mun huolia ei otettu todesta. Miehen mielestä kotivastuu on jaettu töiden osalta ok, Essin hoidon osalta sillä on liikaa. Tekis mieli alkaa laittaa paperille kaikki hommat ja lapsenhoidot. Alkais totuus paljastua. Olin just nukuttamassa ja miehen piti laittaa sauna päälle, että mennään yhdessä heti, ku pääsen äiteilemästä (oon uskomattoman väsynyt edelleen ja halusin ajoissa saunomaan). Kuulin kyllä makkariin, ettei se liikahtanut koneen äärestä mihinkään, mutta en kaiken riitelyn jälkeen jaksanut enää... Sai aika murhaavan katseen, kun tulin makkarista. Sen voimalla tyhjeni pyykkikone ja ilmeisesti siivoaa nyt keittiötä sen saunan napin painalluksen lisäksi. Uskomaton tyyppi! Kyllä tulee kotioloissa ihmeteltyä, miten se pystyy hoitamaan isot vastuut töissään, kun ei kotona osaa tarttua mihinkään ilman käskyä. (Ja arvatkaa sainko riitelyn aikana kuulla moneen otteeseen, miten paljon komentelen miestä kotona...ttu kun se ei muuten sormeaan nosta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) Nyt mulla kiihtyy taas.

Keskityn hetken huomiseen ohjelmistoon. Antaa musiikin terapoida :)

thanks Antsukka.

meille ei kans mitään uutta.
syöminen takkuaa edelleen. tooosi pieniä määriä syödään - leipää kyllä menis vaikka kuinka...
käveleminen on enää siitä henkisestä puolesta kiinni. tänään käveltiin ulkona ja päästin muutaman kerran irti tuukan sormesta (kuitenkin niin, että sellainen pieni kosketus oli sormenpäillä), niin tuukka käveli muina miehinä menemään. mutta heti jos kosketus katoaa kokonaan, niin laskeutuu polvilleen ja vielä mielellään mahalleenkin maahan.. varovainen poika ;o)

mun pitäsi vaihtaa olkkariin verhot. inhoan silitystä................

Sintulle wou wou wou ja voih oih oi, toivotaan parasta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Eilen sain mimmin yöunille >klo22 -wau! Huomenna mennään päiväkotiin, täytyypä täytellä nuo 'kupongit'...

Yhteistyössä