N
Nasu.
Vieras
Eilinen meni hyvin nukahtaessa vaikka tehtiin nurinkurisesti iltatoimet ja tänään tein saman. Nyt kun nukkuu vain yhdet päikyt niin on tosi sippi iltaisin. Kylpyyn meinasin viedä mutta oli ihan töttöröö joten sänkyyn suoraan ja pesut jäi huomiseksi.
Mä olen saanut kavereilta lainaan videokameran ja olenkin nyt kuvaillut ahkerasti. Viimeksi oli tammikuussa lainassa ja silloin sain ikuistettua ekat konttaukset joten toivottavasti taas olis onni myötä ja saisin ne ekat askeleet kuvattua. Meillä tyttö selvästi miettii uskaltaisko lähteä kävelemään mutta aina viime tipassa muuttaa mielensä ja meneekin kontilleen. Mitä enemmän yllyttää niin sen kiirempi tulee ja sit pitää kontata
Kaverille ehdotin nyt sit puolentoista euron tuntipalkkaa ja sain naurut
Olivat miettineet jotain vitosen luokkaa... Sanoin et toki saatte maksaa mutta kannattaa ensin laskea paljonko se tekee, nimittäin äkkiä kertyy iso summa. Kiva et vähän saan extra rahaa
Lupasin nyt vielä samaan syssyyn katsoa lisäviikon sitä poikaa. Eihän siinä kun ovat niin nätisti ja koko ajan puuhastelevat omia leikkejään. Leikkivät siis vierekkäin omilla leluilla ja toki välillä kiistellään samoista leluista
Onneksi eivät raavi tai pure toisiaan tarkoituksella. Vahinkoja välillä tulee kun yrittävät ottaa leluja toistensa käsistä tms. Saahan siinä tarkkana olla mutta onneksi kaikki on ainakin tähän saakka mennyt tosi kivasti.
Meillä olikin tänään tosi äkäinen tyttö kun heräs päikyiltä. Ilmeisesti kenkutti kun ei ollut kaveria ja kun äitille tuli kaveri käymään niin piti huutaa niin kaameesti että varmasti huomataan. Siis todella osas riskata ihan hirveesti huomiota ja kaiken maailman temput esitti. Koira kans näytti esimerkkiä kuinka meillä riehutaan. ARGH! Oli pakko laittaa jäähylle ja sit läksin käyttään pikapissillä kun kaveri vahti tyttöä niin jo sain tuta sen et oli ollut jäähyllä. Koko piha oli murilla kun meidän kohta 6 vee aikuinen koira pisti parastaan. Tuolla koiralla taitaa olla jokin adhd tai vastaava häiriö.
Mä olen saanut kavereilta lainaan videokameran ja olenkin nyt kuvaillut ahkerasti. Viimeksi oli tammikuussa lainassa ja silloin sain ikuistettua ekat konttaukset joten toivottavasti taas olis onni myötä ja saisin ne ekat askeleet kuvattua. Meillä tyttö selvästi miettii uskaltaisko lähteä kävelemään mutta aina viime tipassa muuttaa mielensä ja meneekin kontilleen. Mitä enemmän yllyttää niin sen kiirempi tulee ja sit pitää kontata
Kaverille ehdotin nyt sit puolentoista euron tuntipalkkaa ja sain naurut
Meillä olikin tänään tosi äkäinen tyttö kun heräs päikyiltä. Ilmeisesti kenkutti kun ei ollut kaveria ja kun äitille tuli kaveri käymään niin piti huutaa niin kaameesti että varmasti huomataan. Siis todella osas riskata ihan hirveesti huomiota ja kaiken maailman temput esitti. Koira kans näytti esimerkkiä kuinka meillä riehutaan. ARGH! Oli pakko laittaa jäähylle ja sit läksin käyttään pikapissillä kun kaveri vahti tyttöä niin jo sain tuta sen et oli ollut jäähyllä. Koko piha oli murilla kun meidän kohta 6 vee aikuinen koira pisti parastaan. Tuolla koiralla taitaa olla jokin adhd tai vastaava häiriö.