Voiko trombosyyttiarvot nousta paljonkin e-pillereiden käytön vuoksi?
tätä ollaan ihmetelty yhdessä lääkärin kanssa kun tromboarvot ovat yli suositusten, ei kuitenkaan niin paljon että olisi aihetta lisätutkimuksiin. Mietin vain,että nostaako pillereiden käyttö tromboarvoja kun se kerran voi altistaa tromboosillekin?
Tietäisikö joku aiheesta lisää..
tätä ollaan ihmetelty yhdessä lääkärin kanssa kun tromboarvot ovat yli suositusten, ei kuitenkaan niin paljon että olisi aihetta lisätutkimuksiin. Mietin vain,että nostaako pillereiden käyttö tromboarvoja kun se kerran voi altistaa tromboosillekin?
Tietäisikö joku aiheesta lisää..