tätä ollaan ihmetelty yhdessä lääkärin kanssa kun tromboarvot ovat yli suositusten, ei kuitenkaan niin paljon että olisi aihetta lisätutkimuksiin. Mietin vain,että nostaako pillereiden käyttö tromboarvoja kun se kerran voi altistaa tromboosillekin?
Tietäisikö joku aiheesta lisää..
Tietäisikö joku aiheesta lisää..