Tsempatkaa mua matkalle vanhaan kotikaupunkiini...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja umbrella-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

umbrella-

Aktiivinen jäsen
01.03.2006
8 489
1
36
MIkähän mulla on, kun ei juuri huvittais lähteä äidin luo ajelemaan? Matkaa on 150km ja harvoin tulee käytyä, eli pitkään aikaan taas ainoa mahdollisuus mennä sinne lasten kans kun on loma. Mukava on nähdä äitiä, isää, sukulaisia ja ystäviä... mutta samalla tuntuu, että menee lomaa haaskuun (?).

Tää oma piha olis nyt näillä ilmoilla niin ihana, lapset viihtyy tosi hyvin pihassa ja kotona sais siis olla vaan. Äidin luo, kun mennään niin vastassa on kerrostalo ihan kaupungin keskustassa. Sitten kyläillään tukka putkella muut tutut ja sukulaiset läpi. No, meinaan kyllä rajoittaa vierailuja ja kuopuksen päivärytmin mukaan mennään... siltikin tuntuu väärältä kuopusta kohtaan tai siis tuntuu, että hänelläkin olis oikeus olla kotona vaan. Viime viikko oltiin Espanjassa, tosin siitä saakka ollaan oltu ihan kotosalla. Mä vaan jotenkin ajattelen, että tuollainen 2 vee "häiriintyy" jatkuvasta reissaamisesta... toisaalta lapsi ei ulospäin sellaisia merkkejä ole kyllä ikinä näyttänyt eli on iloinen, syö ja nukkuu hyvin jne.

Kohta tosiaan pitäis lähteä, vanhemmat odottaa meitä kovasti luokseen. Mun pitäis vaan saada tsempattua oma mieleni hyväksi. Toisaalta onhan siellä se ihana Yyteri, kirjurinluoto jne. paljon mukavaa lapsille...

ai poriin.. mäkin olen sieltä kotoisin. jos teillä noin lyhyt matka menkää vain päiväksi. me ajellaan usein aamulla sinne ja illalla takaisin. päivä vietetään mun isovanhempien mökillä jonne halukkaat sukulaiset voivat tulla jottei tarvii kierrellä kyläpaikoissa. tai vuokratkaa mökki..

Lähdette vaan :). Lapsille on kiva nähdä isovanhempiaan ja nauttia siitä huomiosta kun kaikki ihastelee ja ihmettelee lasten kasvua ja kehitystä. Ja se piha on ja pysyy teillä. Voitte olla siinä vaikka ihan joka ilta töiden jälkeenkin ja lapset nauttii siitäkin.

Hyvä yritys multa, mä kun käyn itse TOSI harvoin äidin luona :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja äiskä:
ai poriin.. mäkin olen sieltä kotoisin. jos teillä noin lyhyt matka menkää vain päiväksi. me ajellaan usein aamulla sinne ja illalla takaisin. päivä vietetään mun isovanhempien mökillä jonne halukkaat sukulaiset voivat tulla jottei tarvii kierrellä kyläpaikoissa. tai vuokratkaa mökki..

Meillä on oma mökki tuolla saaristossa, niin mökin vuokraus Porista tai mistään ei juuri innosta ;) . Mä taas en jaksa sitä edestakaisin ajelua, varsinkin kun kuopus ei nuku autossa. Eli aamulla lähdettäis, kuopus nukkuis päiväunet ja sitten ajettais jo takaisin -turha käynti mun mielestä.
Ja kun kerran lähdetään (kerran tai kaksi vuodessa sinne) niin kyllä sitä sitten sen aikaa haluaa olla, että läheiset ihmiset tulee edes silloin nähtyä.

Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Lähdette vaan :). Lapsille on kiva nähdä isovanhempiaan ja nauttia siitä huomiosta kun kaikki ihastelee ja ihmettelee lasten kasvua ja kehitystä. Ja se piha on ja pysyy teillä. Voitte olla siinä vaikka ihan joka ilta töiden jälkeenkin ja lapset nauttii siitäkin.

Hyvä yritys multa, mä kun käyn itse TOSI harvoin äidin luona :ashamed:

Oot oikeessa tosta meidän pihasta, eihän se tuon Porin reissun aikana minnekään häviä -toivottavasti :D . Mut on ne Porin reissut vaan raskaita, nyt jo ohjelmaa täynnä, ensi pysähdytään kylässä Luvialla, sitten äidin luo, serkun luo, toisen serkun luo, lasten kummien luo ja ystäväperheen luo... huoh. Vaikka kiva onkin kaikkia nähdä. Äiti vaan ja isäkin sitten molemmat odottaisivat että ollaan se koko aika heidän luona, mikä sekin hankalaa, kun asuvat eri osoitteissa :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja äiskä:
joo ei se kaikille sovi tuo samanpäivän edestakasin reissu.. meillä matkaa hesasta joku 220 eikä mee kuitenkaan ku vajaa 2 tuntii per matka.

Täältä meiltä menee 2 tuntia per suunta, kun on niin paljon 60 ja 80 nopeusrajoitusalueita.

Yhteistyössä