Mitäpä sillä on euroopassa asuessa merkitystä, mitä ne maksaa jenkeissä?
Ei vaikuta tänne.
Ok. Ei sitten, kai. (En paljasta enempää.)
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mitäpä sillä on euroopassa asuessa merkitystä, mitä ne maksaa jenkeissä?
Ei vaikuta tänne.
Alkuperäinen kirjoittaja sähköpaimenkoira;22958219:Ok. Ei sitten, kai. (En paljasta enempää.)
Afrikassakin 100neliön kämppä on halvempi kuin Suomessa.
Kussakin maassa omat veronsa ym menot jotka vaikuttaa loppuhintaan, aivan turhaa niitä pohtia.
Alkuperäinen kirjoittaja sähköpaimenkoira;22958260:Ei se mulle ainakaan turhaa ole ollut.. Merkkivaatteita voi Euroopassa asuvakin ostaa kohtuuhinnalla, jos tietää keinot. Suomalainen tavaratalo _ei_ ole mielekäs ostopaikka tietyille tavaroille; muualtakin saa.
Miksi merkkivaatteita itse tarkoituksena pitää ostaa jos niistä ei ole varaa maksaa?
Mene Seppälään jos ei ole varaa.
Miksi merkkivaatteita itse tarkoituksena pitää ostaa jos niistä ei ole varaa maksaa?
Mene Seppälään jos ei ole varaa.
Alkuperäinen kirjoittaja sähköpaimenkoira;22958320:Jos vaan sattuu tykkäämään tietyn valmistajan vaatemallistoista?
Alkuperäinen kirjoittaja sähköpaimenkoira;22958187:Onko sulla muuten mitään käsitystä siitä mitä nuo Tommyt maksaisivat USA:sta ostettuina? Ne on ihan peruskamaa, mutta ylihinnoitellaan (brändätään) Euroopassa.
Yleensä kyllä tuote on brändätty niin hyvin, että ostaja luulee ostavansa itselleen jotain suurempaa ja parempaa ja siksi maksaa enemmän.
Näinhän se menee...ihmisiä vedätetään surutta. Mutta niinhän se on, se ei ole tyhmä joka pyytää vaan se joka maksaa.
Olen "onnellisessa" asemassa että olen käynnyt kiinalaisessa vaatetehtaassa. Sieltä samoilta linjoilta ne tulee, kalliit ja halvat merkit. Ymmärrän että kalliimmissa suunnittelu kustannukset on usein kovemmat ja suunnittelu tehdään euroopassa/jenkkilässä. Mutta mitä väliä, tuotantokustannukset on samat, toisessa tuoteessa vaan ilmaa helvatisti - kiitos brändin.
Yleensä kyllä tuote on brändätty niin hyvin, että ostaja luulee ostavansa itselleen jotain suurempaa ja parempaa ja siksi maksaa enemmän.
Ihmiset on ihanasti höynäytettävissä...
Tai sitten sinä et vain tajua mitä eroa on Ikealla ja puusepällä.
Tai sitten sinä et vain tajua mitä eroa on Ikealla ja puusepällä.