Tukea/ nuori pari/ mies valehtelee :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Niin, sinä raivoat kun miehesi on tavannut jonkun naishenkilön ilman sinun suostumustasi.

Toisaalla täällä keskusteluissa nuoret naiset ovat sitä mieltä, että miestä saa pettää ainakin kesän ajan http://kaksplus.fi/threads/pitaeisikoe-vastustaa-kiusausta.2477954/

ja että pettämistä on turha mennä petetylle puolisolle paljastamaan http://kaksplus.fi/threads/onko-typeraeae-kertoa-pettaejaen-puolisolle-totuus.2478030/

Nyt sinun pitää päättää, onko illan istuminen ja muutama olut tuon tuntemattoman naisen seurassa raskaampi teko kuin kesän salaiset seksisessiot vieraan kanssa.

No et sä nyt tolleen voi vastata kun ei aapeen ajatusmaailma asiasta ole sama kuin suurimman (?) osan palstalaisia.

No mitäs tuohon sitten kirjoitin? Lue uudestaan.

Ei kaikki todellakaan valehtele. Esim. minä.

Kertomatta jättäminen on valehtelua, kun tiedät, että se toinen osapuoli haluaisi tietää sen, mitä jätät kertomatta.
Turha siitä on herneitä vetää nenään.
Se on valehtelua, juuri sitä itseään.
Me kaikki valehdellaan. Jopa sinä.

Niin, sinä raivoat kun miehesi on tavannut jonkun naishenkilön ilman sinun suostumustasi.

Toisaalla täällä keskusteluissa nuoret naiset ovat sitä mieltä, että miestä saa pettää ainakin kesän ajan http://kaksplus.fi/threads/pitaeisikoe-vastustaa-kiusausta.2477954/

ja että pettämistä on turha mennä petetylle puolisolle paljastamaan http://kaksplus.fi/threads/onko-typeraeae-kertoa-pettaejaen-puolisolle-totuus.2478030/

Nyt sinun pitää päättää, onko illan istuminen ja muutama olut tuon tuntemattoman naisen seurassa raskaampi teko kuin kesän salaiset seksisessiot vieraan kanssa.
Omituinen kehotus sillä eihän ap ole tietääksemme viettänyt salaisia seksisessioita vieraan miehen kanssa. Onko sinulle noin muutoin tapana yleistää muutaman palstapirkon sanomiset koskemaan koko naisväestöä?

Mulle ex aina sanoi, ettei kertonut tuontyyppisistä jutuista, koska minä aina suutun. Todellisuudessa en ole mustasukkainen ihminen, vaan miehellä oli peliä vähän väliä jonkun muun kanssa ja salaili siksi juttuja. Itse kuvittelin jo hetken olevani oikeasti mustasukkainen hullu, kunnes aloitin uuden parisuhteen ja tajusin etten ole pätkääkään mustasukkainen ihminen jos minulle ei valehdella vähän väliä päin naamaa. Nykyisessä suhteessa mies saisi lähteä vaikka kahdestaan ulkomaanmatkalle, jonkun naispuolisen kanssa, enkä olisi moksiskaan. Uusi mies on näet ollut aina luottamuksen arvoinen.

Ihan todennäköisimmin mies on hieman ihastunut tuohon naiseen ja ei ole siksi halunnut sepustaa sinulle yksityiskohtia... Mutta se ei tarkoita sitä että miehellä olisi ollut mitään peliä k.o. naisen kanssa. Eli sun täytyy vain miettiä luotatko mieheen valehtelusta huolimatta.

Ihan todennäköisimmin mies on hieman ihastunut tuohon naiseen ja ei ole siksi halunnut sepustaa sinulle yksityiskohtia... Mutta se ei tarkoita sitä että miehellä olisi ollut mitään peliä k.o. naisen kanssa. Eli sun täytyy vain miettiä luotatko mieheen valehtelusta huolimatta.

Ihastumista minä juuri pelkään ja tämän salailun vuoksi tuntuu etten voi luottaa häneen ollenkaan :(

Omituinen kehotus sillä eihän ap ole tietääksemme viettänyt salaisia seksisessioita vieraan miehen kanssa. Onko sinulle noin muutoin tapana yleistää muutaman palstapirkon sanomiset koskemaan koko naisväestöä?

Olisi kiinnostavaa nähdä, missä tuossa oli se yleistys. Valaise minua. Minähän kirjoitin tietyn keskustelun nuorista naisista, linkkikin oli mukana.

Itselläni oli aikoinaan vastaava tapaus - virallisena aviomehenäni. Alusta alkaen, ja ennen minuakin, hänellä oli aina säpinää. Tapaus oli matkatöissä, ja eukkoja tai hänen sanojensa mukaan "hoitoja" oli joka satamassa. Hänkin kutsui hoitoja aina kavereiksi - saahan kaverin kanssa käydä kahvilla. ..
Luovutin jo alusta pitäen. Tiesin, että hänestä ei kasva isää, eikä normaalia aviomiestä.
Elin sitä kulissia lapsen takia lapsen murrosikään saakka. Sitten näytin virallisesti ovea : varikko on suljettu.
Siitä nousi yllätteön sellainen haloo, että ero episodeineen kesti viitisen vuotta oikeusjuttuineen aiheista, joita hän lakipykälistä pysti virittämään - kiusantekoa. Häenen silloinen tuorein hoito uskoi hänen tarinoitaan ja oli itse urallaan kolhuja saanut lakinainen. Hänkin haki revanssia menneistä tappioistaan minun ja lapseni kustannuksella. Kamala oli "Ymmärryksen" matka, joten lopputulemana sanoisin, että olisi pitänyt antaa monoa jo ensimmäisen hoidon jälkeen.

Musta on outoa ja väärin, ettei miehesi ole sanonut että menee ulos mikon ja marian kanssa. Miksi ei ole voinut sanoa? Ymmärrän sua ja sen että on herännyt huoli, että miehesi on ihastunut tähän naiseen tai jotain on tapahtunut. Miten voi luottaa mieheen, ettei ole ollut kahdestaan touhuamassa naisen kanssa, kun jo tuosta valehtelee?

Meillä kerrotaan asiat, jos käy vastakkaisen sukupuolen kanssa lounaalla tm ihan samalla tavalla kuin saman sukupuolen kanssa. Ei tarvi salailla kun salattavaa ei ole.

Yhteistyössä