Alkuperäinen kirjoittaja METSOLA:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Vierailija:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
en uskaltais tehdä tuommoista tai mitään muutakaan huijausta - ei kyllä ole tarvettakaan moiseen - koko ajan olis pelko että millon jää kiinni, millon joku "ystävällinen" sielu ilmiantaa Kelalle tms.
paljon mukavampi ja helpompi olla kun ei tarvi pelätä mitään.
No mita tuosta ilmiannoasta seuraa, ilmeisesti vaan tuet joutuu maksamaan takaisin?
yleensä kelan tukihuijaukset päätyy käräjille, eli kyseessä on poliisiasia sen lisäksi että joutuu maksamaan tuet takasin. ei mun mielestä mikään pikkujuttu.
yl yleensä nää tukihuijarit jotka jää kiinni ovat työttömiä, jotka ovat tehneet pimeitä töitä.
Kukaan ei voi kieltää ketään vierailemasta kenenkään luona, jos ei virallisesti asu toisen kansa
huijaus kuin huijaus; jos kela päättää selvittää asian poliisitutkinnan kautta, se ei edelleenkään ole mikään pikkujuttu.
miksi ei vain yksinkertaisesti voi elää ja olla niin kuin oikein on? sitten näiden huijareiden takia ne ihmiset, jotka oikeasti tukia tarvitsevat- oli se tuki sitten mikä hyvänsä tuki - joutuvat kärsimään, kun kaikki asiat tutkitaan suurennuslasin kanssa ja epäillään aiheetta mahdollisesta huijaamisesta.
edelleenkin kannatan vanhaa periaatetta "rehellisyys maan perii"