tuleeko herpeksessä ensin patti huuleen?vai mikä mulla on?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jadal
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jadal

Vieras
mulla yhtäkkiä alkoi kutiamaan ylähuuli, ja siihen ilmestyi joku patti. n. herneen kokoinen.

tätä ennen mulla oli nenässä joku ihme juttu. siis ihan nenän päässä.
oonkohan mä voinut saada jonkun pöpön sairaalasta?

Herpekseltä vaikuttaa. Voi tulla myös nenään tai poskeen, joskus myös silmään, josta sitä on vaikea hoitaa pois (voi heikentää/viedä näön). Tuo jännä kutitus/tikutus huulessa tuntuu ensin, jos ei ehdi laittamaan ajoissa Zoviraxia tms täsmälääkettä/rasvaa, niin kello siihen kohtaan tulee. Vältä koskemasta siihen rakkulaan, leviää/tarttuu helposti. Vaihda oma pyyhkeesi joka päivä, niin monta päivää että rakko on poissa. Vältä alapään koskemista myös.
Älä pussaile ketään nyt, vasta kun huuli on AIVAN terve. Älä myöskään syö/juo samasoista astioista/pilleistä kuin muut. Pidä huoli ettei lapset pääse hipaisemaankaan huultasi.

no mies väittää kans,ettei tää herpestä olis.
aikaisemmin mulla oli nenänpäässä sormenpään kokoinen verestävän näköinen kuiva läntti n. viikon, nyt lähdössä pois. ja nyt sitten ilmestyi huuleen tuo patti.

Alkuperäinen kirjoittaja jadal:
no mies väittää kans,ettei tää herpestä olis.
aikaisemmin mulla oli nenänpäässä sormenpään kokoinen verestävän näköinen kuiva läntti n. viikon, nyt lähdössä pois. ja nyt sitten ilmestyi huuleen tuo patti.

laitas kuvaa?