tuleekohan tästä mitää vai ei? (mieheen liittyvää)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tunteet palaa ja lujaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tunteet palaa ja lujaa

Vieras
oon ollu kiinnostunu yhestä miehestä monta kuukautta. tunnetaan toisemme ja ollaan oltu puheissa ihan selvinpäin. mies monesti heittää kaikenlaista läppää.

no nyt sit viikonloppuna päädyin miehen luo yöks. yö nukuttii ihan kiltisti mut herättyä tuli vähän tuohailtua ;) sen jälkeen sit kateltiin telkkaria, jutusteltiin ja syötiin aamupalaa

mies kysy et keitänkö kahvit jos hän tulee joskus käymään. en tiedä sit oliko tuo vaan läpänheittoa vai mitä?

yks mies sai käytöksellään aikaan sen et suhtaudun hyvin suurella varauksella miehiin. väkisin vain tulee ajateltuu et tuo mun kiinnostuksen kohde on vaan sen yhen asian perään eikä oikeesti kiinnostunu. mä en haluis taas pettyä koska se tuntuu niin hemmetin pahalta. sit on kyl itsetunto ihan maas jos tästä ei tuu mitää :(

mies muuten tuli tänään autolla vastaan ja ihan normaalisti nosti kättä et ei ainakaa esitä mitää et ei muka tuntis

tuohan kuulostaa hyvältä!
vaikka oot joutunu pettymään niin anna itelles mahdollisuus,ainakin kuulostaa kertoman perusteella siltä että kannattaa yrittää.
mitä pienemmät odotukset,sitä alempaa tiput :)

Alkuperäinen kirjoittaja jybis:
vaikka oot joutunu pettymään niin anna itelles mahdollisuus,ainakin kuulostaa kertoman perusteella siltä että kannattaa yrittää.

mä yritän laittaa itelleni jäitä hattuun ettei tulis sitten suurta pettymystä mut vaikeelta tuntuu ottaa ihan iisisti

ja koska touhuilitte vasta aamulla niin mies ei varmaankaan oo vaan "sen" perässä..olishan yrittäny jo illalla?vai?

kyllä se vähän yritti mut kännis ku oli niin jäi ihan pieneen hiplailuun

Alkuperäinen kirjoittaja tunteet palaa ja lujaa:

mä yritän laittaa itelleni jäitä hattuun ettei tulis sitten suurta pettymystä mut vaikeelta tuntuu ottaa ihan iisisti

tiedän tasan miltä tuo tuntuu..
annoin itse tunteiden viedä ja nyt sitä odotellaan jo esikoista maailmaan,ei niin täydellisen mutta ihanan miehen kanssa.oli vaikeita hetkiä mutta nyt menee paljon paremmin.
entäs jos tutustuisit kunnolla tähän mieheen ja kertoisit hänelle olleesi varuillasi aluksi ettet joutuisi pettymään?
mä neuvoisin sua kuuntelemaan sydäntä vaikka järki puhuis muuta :heart:

tiedän tasan miltä tuo tuntuu..
annoin itse tunteiden viedä ja nyt sitä odotellaan jo esikoista maailmaan,ei niin täydellisen mutta ihanan miehen kanssa.oli vaikeita hetkiä mutta nyt menee paljon paremmin.
entäs jos tutustuisit kunnolla tähän mieheen ja kertoisit hänelle olleesi varuillasi aluksi ettet joutuisi pettymään?
mä neuvoisin sua kuuntelemaan sydäntä vaikka järki puhuis muuta :heart:

no tää mies tuntee sen pettymyksen aiheuttajamiehen ja saattaa jotain aavistaa et miten on käyny. pelkään vaan et tää mies on samaa kastia sen yhen kusipään kanssa. tämä mun ihastus kysy multa aamulla et onko mul viel jotain tän toisen miehen kaa, sanoin et ei ole eikä mua kiinnosta paskan vertaa se mies

oon ollu kiinnostunu yhestä miehestä monta kuukautta. tunnetaan toisemme ja ollaan oltu puheissa ihan selvinpäin. mies monesti heittää kaikenlaista läppää.

no nyt sit viikonloppuna päädyin miehen luo yöks. yö nukuttii ihan kiltisti mut herättyä tuli vähän tuohailtua ;) sen jälkeen sit kateltiin telkkaria, jutusteltiin ja syötiin aamupalaa

mies kysy et keitänkö kahvit jos hän tulee joskus käymään. en tiedä sit oliko tuo vaan läpänheittoa vai mitä?

yks mies sai käytöksellään aikaan sen et suhtaudun hyvin suurella varauksella miehiin. väkisin vain tulee ajateltuu et tuo mun kiinnostuksen kohde on vaan sen yhen asian perään eikä oikeesti kiinnostunu. mä en haluis taas pettyä koska se tuntuu niin hemmetin pahalta. sit on kyl itsetunto ihan maas jos tästä ei tuu mitää :(

mies muuten tuli tänään autolla vastaan ja ihan normaalisti nosti kättä et ei ainakaa esitä mitää et ei muka tuntis

Ei kannattaisi hypätä sänkyyn ennen kuin tietää, mitä mies tarkoittaa kysyessään tarjotaanko hänelle kahvit...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Ei kannattaisi hypätä sänkyyn ennen kuin tietää, mitä mies tarkoittaa kysyessään tarjotaanko hänelle kahvit...

ai tarkotat et olisi tulossa "kahville" ja olis vaan se yks asia mieles?

mies kysy et keitänkö kahvit jos hän tulee joskus käymään.

:o :o :o :o perhana mie näin justiin tommosta unta tässä yks yö!!!!

Alkuperäinen kirjoittaja ringleader:

mies kysy et keitänkö kahvit jos hän tulee joskus käymään.

:o :o :o :o perhana mie näin justiin tommosta unta tässä yks yö!!!!

no tuo ei ollu mulle unta vaan ihan totta!!

Jos tunteet palaa, niin anna palaa :) . jos olet jonkun ihmisen takia joutunut pettymään/tullut petetyksi, niin se ei ole sinun ongelmasi, vaan sen pettäjän ongelma, että näin on käynyt. Älä anna sellaisen tuhota tulevaisuuttasi.

Ota hieman "etäisyyttä" tähän mielenkiintoiseen mieheen ja tarkkaile, onko hällä tunteet pelissä vai jokin muu. Kuulostaa ihan jees-tyypille, mutta eihän niistä koskaan tiiä :o

Ei ole tämän uuden tuttavuuden syy, jos olet joutunut pettymään? Ei koskaan tiedä, mitä elämä tuo tullessaan, pettymystä vai jotain muuta. Siksi kannattaa elää nämä hetket täysillä :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja Cartel:
Jos tunteet palaa, niin anna palaa :) . jos olet jonkun ihmisen takia joutunut pettymään/tullut petetyksi, niin se ei ole sinun ongelmasi, vaan sen pettäjän ongelma, että näin on käynyt. Älä anna sellaisen tuhota tulevaisuuttasi.

Ota hieman "etäisyyttä" tähän mielenkiintoiseen mieheen ja tarkkaile, onko hällä tunteet pelissä vai jokin muu. Kuulostaa ihan jees-tyypille, mutta eihän niistä koskaan tiiä :o

Ei ole tämän uuden tuttavuuden syy, jos olet joutunut pettymään? Ei koskaan tiedä, mitä elämä tuo tullessaan, pettymystä vai jotain muuta. Siksi kannattaa elää nämä hetket täysillä :hug:

Tiedän et pitää yrittää ottaa etäisyyttää et ei liian innokkaasti oo tyrkyllä. mut toisaalta haluisin nähdä miehen ihan ohimennen vaikka vaan tervehdittäis mut näkis vähän miehen reaktioo

Kyllä sen siitä kaverista näkee mitkä fiilikset sillä on: näit varmasti jo silloin aamulla kun vietitte hetken aikaa yhdessä touhuilujen jälkeen?

Mun mies väitti mulle kiven kovaa joskus että hänen elämänsä nainen on silloinen avokkinsa, ja meidän suukotteluilla jne ei ole sellaista merkitystä, pyysi että jatkettaisiin kavereina jne... Mutta se käytös puhui kyllä ihan muuta kuin sanat, tuli sohvalle kylkeen kiinni ja katsoi silmiin tosi hellästi jne. Tässä sitä nyt sitt mennään... ;)

Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:
Mutta se käytös puhui kyllä ihan muuta kuin sanat, tuli sohvalle kylkeen kiinni ja katsoi silmiin tosi hellästi jne. Tässä sitä nyt sitt mennään... ;)

no ei meillä mitään tollasta ollut kuin teillä :( Istuttiin sohvalla aamupalaa syöden, kateltiin urheilua ja juteltiin.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras :
ajatukset pyörii melkein koko ajan siinä miehes ei mahda mitää

ITSEVARMUUTTA, NAINEN! :) kutsu hänet kaffelle äläkä jättäydy HÄNEN armoilleen.. rohkea rokan syö, ystäväiseni.

Niinpä, samaa mieltä. Nää nykypäivän ota etäisyyttä, odota että mies ottaa yhteyttä -ohjeet on ihan täyttä p aata, kuka sitä jaksaa odotella mitään soittoja ja olla kuin ei mitään olisi ollut? Pitää olla aloitteellinen ja varma. Ja tehdä selväksi sille toiselle että kiinnostaa, ei kukaan lue ajatuksia.

ITSEVARMUUTTA, NAINEN! :) kutsu hänet kaffelle äläkä jättäydy HÄNEN armoilleen.. rohkea rokan syö, ystäväiseni.

osaan kyl muuten suutani soittaa mut tällästä en uskalla tehdä. ja pelkään ihan tosissani et mitää mahiksia ei oo

osaan kyl muuten suutani soittaa mut tällästä en uskalla tehdä. ja pelkään ihan tosissani et mitää mahiksia ei oo

no jos ei ole oikeasti mitään mahdollisuuksia, niin eikö ole parempi, että sekin selviää MAHDOLLISIMMAN PIAN?! kurjaa riutua rakkauden takia, varsinkin jos se on yksipuolista. voihan se jätkä ujostella ihan samalla tavalla.. laitat tekstarin ja sano että kaffea olis tarjolla, jos kiinnostaa? rohkeasti vaan tulta päin! ;)

Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:
Mutta se käytös puhui kyllä ihan muuta kuin sanat, tuli sohvalle kylkeen kiinni ja katsoi silmiin tosi hellästi jne. Tässä sitä nyt sitt mennään... ;)

no ei meillä mitään tollasta ollut kuin teillä :( Istuttiin sohvalla aamupalaa syöden, kateltiin urheilua ja juteltiin.

No hei, tää oli meillä tälläistä vasta monen monituisen tapaamisen jälkeen. Siis ei todellakaan heti. Heti meillä oli sellaiset fiilikset, että pakko olla toisen kanssa tekemisissä, mutta me oltiin tahoillamme molemmat avoliitoissa ja lapsiakin oli ja silleen, eli ei me toisistamme mitään sellaista haettu. Lähinnä tuntui hyvältä, että toinen välittää oikeasti: meillä tuli toisiimme sellainen omituinen huolehtimisen tarve tosi nopeasti siitä kun oltiin tavattu. Oltiin tosi ihastuneitakin, ei sillä, mutta ajateltiin aluksi että kerta molemmat ollaan varattuja eikä meistä paria tule, niin jotenkin on toistemme elämässä pakko olla mukana.

Ett meillä oli vähän erilaiset lähtökohdatkin. Alussa tosi paljon kaikkea muuta: me, minä ja neiti, minä ja neitin isä. Mies, miehen avokki, avokin lapsi. Paljon ikävää toistemme luo, paljon salaisia tapaamisia, viattomia, mutta salaisia. Kaikkea sellaista mitä en voi kenellekään suositella.

Eli ota siihen kaveriin yhteyttä ja tee treffit, ja katso mikä tilanne on kuukauden päästä.. ;)

Yhteistyössä