Tulevaisuus pelottaa minua :-(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Itkettää!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

Itkettää!

Vieras
Tulevaisuus on aina pelottanut minua, sillä jokainen vuosi on aina ollut edellistä vuotta pahempi ja vaikeampi. En enää jaksa tätä kun koko ajan on vaikeampaa ja vaikeampaa. Jos ensi vuosi on tätä vuotta vaikeampi niin taatusti täytyy tappaa itseni paitsi että sekin on syntiä ja jouduin Helvettiin jos teen sen. Niin että olisi parempi että kuolisin jotenkin muuten mutta miten minä muka kuolisin koska sitä sitkeämmässä minussa henki on mitä vaikeampaa on tämä elämä :-(

Helvetti on ihmisen keksintö, mutta onhan se aina pelottanut. Katso sinäkin tämä elokuva. En tajua, miksi sen nimi on tuo vaarallinen idea.

Taivas alkaa tuossa ihan maan pinnalta:-)

Ilma on tavallaan ohutta vettä, sanoi muuan meteorologi kerran...

Ihan olet kuin minä, minä tosin olen jo 50 vuotias. Mutta tekstisi on ihan sitä samaa , miten itse itsestäni ja elämästäni ajattelin lukioikäisenä.

No sittemmin todettiin masennus ym. ja uskoonkin tulin 16v, mutta usko hiipui muilta osin paitsi että Jeesuksen olemassaoloon uskoin aina ja uskon edelleen, ja itsaria en tehnyt koska sillä vaan nopeuttaa pääsyään helvettiin. Luulenpa että Jeesus on pitänyt minut hengissä tähän asti ja uskossa samoin, vaikka uskonelämäkin on ollut milloin mitäkin, mutta nykyään minulla on kaksi lasta ja asiat melko lailla mallillaan.

Jotenkin sinäkin pärjäät, Jeesuksessa on turvasi.

http://www.tulta.net/Pelastus/vapautuminen.htm

" Jeesuksessa sinulle kuuluu täydellinen vapaus kaikista orjuuttavista pimeyden valloista. Jeesus tuli tekemään tyhjäksi kaikki pimeyden teot ja Hän riisui kaikki aseet hallituksilta ja valloilta pimeyden avaruuksissa! Kenet Poika tekee vapaaksi, hän on todella vapaa!

Jeesuksen tuoma vapaus kattaa kaikki elämän alueet. Jeesus on valmistanut sinulle vapauden alkoholista, huumausaineista, kuluttavista himoista, peloista, painajaisista, noituudesta, epäonnistumisen kirouksista, katkeruudesta, masennuksesta, köyhyydestä, epäonnistumisista ja niin edelleen. "

Helvetti on Suomessa tällä hetkellä ja tulevaisuudessa enemmän kun väkivalta+turvattomuus vain lisääntyvät.

Raamatun mukaan lopun aikoina maailmaan ilmaantuu näitä päänkatkojia jotka pyrkivät tappamaan Jeesukseen uskovat. Lopun aikoina tulee myös antikristus, joka julistaa tuovansa rauhan koko maailmaan. Näitä alkutapahtumia tässä nyt ehkä jo katsellaan.

Tulevaisuus on aina pelottanut minua, sillä jokainen vuosi on aina ollut edellistä vuotta pahempi ja vaikeampi. En enää jaksa tätä kun koko ajan on vaikeampaa ja vaikeampaa. Jos ensi vuosi on tätä vuotta vaikeampi niin taatusti täytyy tappaa itseni paitsi että sekin on syntiä ja jouduin Helvettiin jos teen sen. Niin että olisi parempi että kuolisin jotenkin muuten mutta miten minä muka kuolisin koska sitä sitkeämmässä minussa henki on mitä vaikeampaa on tämä elämä :-(
Mitä kaikkea sulla on elämässä?

Pysy aiheessa, paula. Ap:ta ei ehkä auta joku vuorovesi-ilmiö nyt.

Sehän vaikuttaa meihin, haluttiin tai ei!
BTW: Katso!!!!! Et varmaan ehtinyt nähdä, kun piti toista sättiä?

Jeesuskin oli vain ihminen, tiesitkö? Voithan tietysti paasata siitä ens viikon?
Keskity oikeasti nyt ap:n asioihin tai sit häippäse ketjusta.

Vitamiinit, lisäaineet ja vuorovedet voi vaikuttaa jonkin verran, mutta eniten ihmiselämään on vaikutusta lapsuuden kokemuksilla, elinympäristöllä, perimällä, elämän tapahtumilla, omilla vahvuuksilla ja heikkouksilla jne. Niistä lähdetään ensin (paitsi että mä sisällytän Jeesuksenkin siihen mutta en tuo Jeesusta joka paikassa esille).

Varmimmin kuolee, jos hakeutuu lääkäriin.

Lopeta analysointi ja ala elää. Tai jos haluat analysoida, kirjaa ylös onnistumiset ja pyri aktiivisesti unohtamaan ikävät asiat. Mikäli juttelet vanhojen ihmisten kanssa, eivät he puhu ikävistä asioista juuri ollenkaan. Esimerkiksi sodan kauheudet, vammaiset ihmiset yms jätetään mainitsematta. Muista, että aika myös kultaa muistot. Eli pohdi elämää jatkumona, jossa ikävät asiat unohtamalla näet elämän elämäsi parempana, kuin pohtimalla epäonnistumisia tms.

Niin ... ja epäonnistuminen on usein edellytys oppimiselle, eli älä pelkää epäonnistua, vaan ota niistä opiksesi.

Olen pahoillani, että ihmiset tulevat tänne antamaan turhaa toivoa ja käskevät vain alkaa elämään.

Mutta sinähän elät, koko ajan. Ei sitä voi tahdostaan aloittaa tai lopettaa.
Joskus elämässä tulee piste joka on liikaa, ja niin se vain on.
On erilaisia ja yksilöllistä kokea elämä. Ei siihen paljon neuvot "ala elää" auta.

En tiedä miksi näin on, mutta niin vain on, että jotkut meistä vain saavat enemmän sitä paskaa niskaansa. Jokaiselle osansa luotu. Ei elämä ole ruusuilla tanssimista eikä kukaan luvannut sitä helpoksi.

Toiset keskittyvät elämän tunnepuolen tehtäviin ja toiset jatkuvasti maallisiin. Ei ole mitään tasapainoa tälle. Se on vain elettävä.
Kaikki menee paremmin vain jos on sen aika, siihen me emme vaikuta.

Ei sovi kuin toivoa, uskoa ja luottaa.
Luottamus elämään sinulta on jo viety, vielä toivo ja usko, niin jälelläpä ei ole enää kuin sinä. Ja siinähän se onkin.

Mikä on elämäsi. Mitä siihen tänään sisältyy et voi itse määrittää. Joten ainoa mihin voit korjata asenteesi on lopettaa syyllistämästä valintojasi ja itseäsi.

Ne joilla on suotu erilaiset kortit eivät ymmärrä, että ne todellakin on annettu, mutta arvostusta niille ei luoda senkään vertaa..

Me EMME lähde samalta viivalta, se on ihan paskaa se jos joku niin väittää.

Jaksamisia<3

Tutki elämäsi suruja ja tuskaa, ne on sinun aiheeksesi annettu. Sillä elämä on sitä. Kiesi sen itseltään tai ei

Olen pahoillani, että ihmiset tulevat tänne antamaan turhaa toivoa ja käskevät vain alkaa elämään.

Mutta sinähän elät, koko ajan. Ei sitä voi tahdostaan aloittaa tai lopettaa.
Joskus elämässä tulee piste joka on liikaa, ja niin se vain on.
On erilaisia ja yksilöllistä kokea elämä. Ei siihen paljon neuvot "ala elää" auta.

En tiedä miksi näin on, mutta niin vain on, että jotkut meistä vain saavat enemmän sitä paskaa niskaansa. Jokaiselle osansa luotu. Ei elämä ole ruusuilla tanssimista eikä kukaan luvannut sitä helpoksi.

Toiset keskittyvät elämän tunnepuolen tehtäviin ja toiset jatkuvasti maallisiin. Ei ole mitään tasapainoa tälle. Se on vain elettävä.
Kaikki menee paremmin vain jos on sen aika, siihen me emme vaikuta.

Ei sovi kuin toivoa, uskoa ja luottaa.
Luottamus elämään sinulta on jo viety, vielä toivo ja usko, niin jälelläpä ei ole enää kuin sinä. Ja siinähän se onkin.

Mikä on elämäsi. Mitä siihen tänään sisältyy et voi itse määrittää. Joten ainoa mihin voit korjata asenteesi on lopettaa syyllistämästä valintojasi ja itseäsi.

Ne joilla on suotu erilaiset kortit eivät ymmärrä, että ne todellakin on annettu, mutta arvostusta niille ei luoda senkään vertaa..

Me EMME lähde samalta viivalta, se on ihan paskaa se jos joku niin väittää.

Jaksamisia<3

Tutki elämäsi suruja ja tuskaa, ne on sinun aiheeksesi annettu. Sillä elämä on sitä. Kiesi sen itseltään tai ei

Toisten elämä on helpompaa sen takia, että ovat enemmän niskan päällä sen suhteen, miten täällä kuuluu elää.

Sota-aikana kuitenkin moni aiemmin menestynyt tulee putoamaan korkealta. Ihmiskunta on vaikeassa vaiheessa ja joutuu ehkä muuttumaan. Tosin on sotia ennenkin käyty, mutta nyt moni haluaa vaihtaa elämäntapaansa. Haluaa eroon likaisesta valkokauluspolitiikasta sun muusta.

Toisten elämä on helpompaa sen takia, että ovat enemmän niskan päällä sen suhteen, miten täällä kuuluu elää.

Sota-aikana kuitenkin moni aiemmin menestynyt tulee putoamaan korkealta. Ihmiskunta on vaikeassa vaiheessa ja joutuu ehkä muuttumaan. Tosin on sotia ennenkin käyty, mutta nyt moni haluaa vaihtaa elämäntapaansa. Haluaa eroon likaisesta valkokauluspolitiikasta sun muusta.

Niin totta. Kun on jo valmiiksi turvallisesti pohjalla, on sieltä vaikea alemmas enää tippua ;D

Kaikenlisäksi vaikeaa elämää viettänyt ei saa shokkia kun alkaa vaikeita asioita tapahtua.

Ne jotka on aina nojannu siihen omaisuuteensa ja hyvään elämäänsä, eivät osaa välttämättä sopeutua ollenkaan tuleviin tilanteisiin.

Niin totta. Kun on jo valmiiksi turvallisesti pohjalla, on sieltä vaikea alemmas enää tippua ;D

Kaikenlisäksi vaikeaa elämää viettänyt ei saa shokkia kun alkaa vaikeita asioita tapahtua.

Ne jotka on aina nojannu siihen omaisuuteensa ja hyvään elämäänsä, eivät osaa välttämättä sopeutua ollenkaan tuleviin tilanteisiin.

Subjektiivista. Voi olla, että ne fiksut ovat jo siirtäneet omaisuutensa ulkomaille ja pitävät muutenkin kaiken "likvidinä".... ja tankin täynnä autossa ja lentokoneessa/veneessä, että pääsee pakoon.

Yhteistyössä