N
neil
Vieras
En todellakaan ole koskaan ollut pettynyt lasten sukupuoleen! En pysty ymmärtämään millainen ihminen voi olla pettynyt lapsensa sukupuoleen! Todennäköisesti sinulla ap jotain itsetunto ongelmia taustalla...
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
En todellakaan ole koskaan ollut pettynyt lasten sukupuoleen! En pysty ymmärtämään millainen ihminen voi olla pettynyt lapsensa sukupuoleen! Todennäköisesti sinulla ap jotain itsetunto ongelmia taustalla...
Alkuperäinen kirjoittaja Etsiväkaksoset;16753622:Mä olen ikävä mutta olihan se tiedossa jo etukäteen että 50%/50% mahdollisuudet ihan kumpaan vain. Ehkä ei kannattaisi lähteä leikkiin ollenkaan jos sitten täytyy pettyä siitä että lapsen saa. Tosi monella on kuitenkin taustalla keskenmenoja jne ja pidän tuollaista ajattelua kyllä todella itsekkäänä ettei kelpaa terve vauva joka on tulossa.
Hei "nopink", aikaa on kulunut enkä tiedä mahdatko palata tänne, mutta miltä tuntui, kun lapsi syntyi? ymmärrän niin hyvin fiiliksiäsi; jotenkin poikien ja miesten jutut vaikuttavat osin niin primitiivisiltä... kai kasvatus toisaalta pelastaa paljon.. jaksamista sinulle ja muillekin näiden tunteiden kanssa taiteileville!
itselleni ei ole koskaan ollut ns." elämän tehtävä" hankkia lapsia enkä oikein vielä tässäkään vaiheessa ymmärrä miten ihmeessä joku voi haluta yhtä useampaa lasta. Olen suurimman osan lapsista kokenut aika pitkälti rasittavina ja vieläkin katson kauhulla kavereiden lapsien(poikien) riehumista ja huutoa... Vauvoista olen tykännyt aina... olen toki kaivannut sitä että saisin puuhastella oman lapsen kanssa, askarrella ja leipoa niinkuin minä tein oman äitini kanssa, lukea iltasatua ja tuntea lapsen pyöreät kädet ympärilläni ja että olen lapselle kaikkein tärkein. Monta vuotta mietin että uskallanko/haluanko tehdä lapsia, pelkään lyhyttä pinnaani/pidän omasta rauhasta ja hiljaisuudesta. Olen aina toivonut tyttöä ja kaiholla lastenvaate osastojen läpi kulkenut, haluan pitsiä, pinkkiä, söpöä, poneja ja leikkikeittiöitä.. en angry birdsejä, sinistä, vihreetä, harmaata, batmaneja enkä mitään muutakaan ampumista ja riehumista. Kavereiden lapsilla sukupuolierot ovat olleet valtavat, tytöt puuhastelevat niin kiltisti omia juttujaan ja leikkiivät keittiötä tai mekoilla ja pojat huutavat että ammun sinut, nyt sinä kuolit, ja hajottaavat paikat.. rehellisesti sanottuna kestän sen joten kuten vieraissa mutta en tiedä miten kestän sen kotona..
Olen viidennellä kuulla raskaana ja olen nähnyt monta unta että lapsi on tyttö (useat uneni ovat käyneet ennenkin toteen) ja muuta vaihtoehtoa en ole edes (suostunut) ajattelemaankaan... olen koko ajan tuntenut että lapsi olisi tyttö ja ajatellut sitä tyttönä. Rakenneultrassa kätilö sitten sanoi että vauva on poika. Romahdin täysin parkkipaikalla ja olen itkenyt kolme päivää ja ollut todella masentunut ja kaikki vastaantulevat poikalapset aiheuttaa itkukohtauksen. Pahalta tuntuu myös sen lapsen puolesta koska eihän se ole tehnyt minulle mitään... En vain todellakaan tiedä miten pääsen tämän asian yli kun kerran en ole koskaan pitänyt pojista, en heidän leikeistään, vaatteistaan, en mistään mikä liittyy poikalapsiin, en yksinkertaisesti mistään. Tiedän että en saisi valittaa mutta tämä on minun elämäni ja mielestäni minulla on oikeus mielipiteeseen... tällä hetkellä toivon että en olisi hankkiutunut koskaan raskaaksi, enkä enää hankkiutuisikaan jos voisin valita. Tuntuu vaan niin lopulliselta ja kamalalta etten koskaan saa sitä kauan odottamaani ja kaipaamaani pientä prinsessaa jonka kanssa puuhailla "tyttöjen juttuja" ja ostaa kaikkea kaunista ja kivaa vaan täytyy loppuelämäni "tyytyä" johonkin muuhun...entä jos tulen syyllistämään lasta sen koko elämän ajan siitä että se pilasi elämäni. Toivon että sukupuoli vielä muuttuisi kun menen käymään 4D ultrassa.. anteeksi kovasti jos jonkun mieltä pahoitan mutta en voi todellakaan sille mitään miltä minusta tuntuu...