Tuli eilen sanomista miehen kanssa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vakio visusti harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vakio visusti harmaana

Vieras
Olisin halunnut lähteä kaverin kanssa viihteelle, mut sepä ei miehelle sopinut.
( taustalla luottamuspula yms. ) Hänen mielestä mä saan lähteä kyllä kaverin kanssa, mut vain niin ettei hommassa ole alkoholia mukana eli esim baariin en saa lähteä, muuta kuin hänen itsensä kanssa. Mihinkään en siis yksin saa lähteä ja tämä ainoastaan sen takia että hän ei luota minuun lainkaan.

Riitahan siitä eilen sitten tuli. Sovittiin tosin ennen maate käyntiä, mutta jotenkin jäi korpeamaan miehen asenne. Sanoi vielä että eiköhän me keksitä sulle joku juttu mihin voit mennä yksin ilman juomista. Sen mielestä mä en saa käydä paria kertaa vuodessa kavereitten kanssa iltaa istumassa.

Jaa, mistä/minkä takia se luottamuspula on tullut? Ajattelin vaan, että jos kännissä olet tehnyt jotain sopimatonta, niin silloin ymmärrän miehesi kannan asiaan. Jos taas et, niin silloin miehellä on väärä asenne ja sille pitäisi tehdä jotain.

No ymmärrän kyllä miehesi kannan jos olet kännissä sekoillut/pettänyt tms.
Meillä loppui nuo ongelmat kun ollaan jätetty alkoholi elämästä liki kokonaan pois. Paljon mukavampi olla.

En ihmettele yhtään, jos miehesi on tuota mieltä mikäli luottamus on mennyt. Jos tapanasi on törttöillä kännissä, ehkä tosiaan on viisainta liikkua selvinpäin.

Oon aikasemminkin tästä täällä kirjoittanut.
Mihinkään en saisi lähteä iltaisin jos hän ei tule mukaan. Ei anna edes mahdollisuutta osoittaa et olen luottamuksen arvoinen.
Kyllä, olen kännissä törttöillyt ja sen takia asumuserossakin oltiin. Kun yhteen palattiin sovittiin että menneet on menneitä eikä niitä enää kaivella, mutta kumma kyllä eilen taas piti kaikki nostaa pöydälle.
Mä haluaisin joskus lähteä kavereiden kanssa iltaa viettämään, tanssia yms. Mies sanoi et jos sä tanssia haluat nii mene tanssikurssille.

Alkuperäinen kirjoittaja Aaban:
En ihmettele yhtään, jos miehesi on tuota mieltä mikäli luottamus on mennyt. Jos tapanasi on törttöillä kännissä, ehkä tosiaan on viisainta liikkua selvinpäin.

Ei oo tapana törttöillä kännissä. Yhden kerran olen töpännyt ja siitä oppinut.

Alkuperäinen kirjoittaja Estu:
Jaa, mistä/minkä takia se luottamuspula on tullut? Ajattelin vaan, että jos kännissä olet tehnyt jotain sopimatonta, niin silloin ymmärrän miehesi kannan asiaan. Jos taas et, niin silloin miehellä on väärä asenne ja sille pitäisi tehdä jotain.

näin minäkin tuossa tuumin..

Alkuperäinen kirjoittaja weballergy:
Mikset vaan lähde kavereiden kanssa?
Tuskin hän sua lukkojen taaksekaan laittaa...

Kun en jaksa sitä murjotusta, epäluuloisuutta ja kuulusteluja jos lähtisin. Enkä halua toisen mieltä pahoittaa, kun nyt tuota miestä kuitenkin kaikesta huolimatta rakastan.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Oon aikasemminkin tästä täällä kirjoittanut.
Mihinkään en saisi lähteä iltaisin jos hän ei tule mukaan. Ei anna edes mahdollisuutta osoittaa et olen luottamuksen arvoinen.
Kyllä, olen kännissä törttöillyt ja sen takia asumuserossakin oltiin. Kun yhteen palattiin sovittiin että menneet on menneitä eikä niitä enää kaivella, mutta kumma kyllä eilen taas piti kaikki nostaa pöydälle.
Mä haluaisin joskus lähteä kavereiden kanssa iltaa viettämään, tanssia yms. Mies sanoi et jos sä tanssia haluat nii mene tanssikurssille.

mut se luottamus ei tule heti takaisin vaik riita olis sovittu, se pitää ansaita ajan kanssa. eiks sitä vois rakentaa sillä et lähtisit eka ilman sitä alkoholia ja sit kun luottamus pelaa niin sit vasta se takas kuvaan.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Onko ap:llä mopo karannut kännissä... silloin miehellä ihan ymmärrettävä asenne. Tälläkin palstalla monen puoliso puolustelee uskottomuuttaan alkoholilla...

Mitäs jos vaikka lukisit mitä ap kirjoitti aiemmin.

Onko ap:llä mopo karannut kännissä... silloin miehellä ihan ymmärrettävä asenne. Tälläkin palstalla monen puoliso puolustelee uskottomuuttaan alkoholilla...

... eli oli törttöillyt... ymmärrän puolisoa. Kaikille ei alkoholi sovi.

Sen jälkeen ollaan oltu asumuserossa ja miehellä on ollut omat juttunsa sinä aikana, joista en ole sanallakaan sanonut. Jo aiemmin sanoi et juu mee vaan kavereiden kanssa jos haluat. Nyt kun olisin halunnut niin ei onnistu. Hän kun ei halua jäädä yksin.

Sen jälkeen ollaan oltu asumuserossa ja miehellä on ollut omat juttunsa sinä aikana, joista en ole sanallakaan sanonut. Jo aiemmin sanoi et juu mee vaan kavereiden kanssa jos haluat. Nyt kun olisin halunnut niin ei onnistu. Hän kun ei halua jäädä yksin.

... viestissäsi puhuit lähinnä luottamuspulasta... et miehen haluttomuudesta jäädä yksin kotiin .

... viestissäsi puhuit lähinnä luottamuspulasta... et miehen haluttomuudesta jäädä yksin kotiin .

No anteeks nyt hirveesti jos en kaikkia ajatuksiani saanut puettua sanoiksi.

Meillä on samanlaista!!! Kyllä kylässä saa päivällä käydä jne mut juomaan ei saa mennä koska sitten olen automaattisesti sitä pettämäs...Ja sit mies ei ees lähde ite mun kaa juomaan joten ollaan sit neljän seinän sisäs :headwall:

Kun luottamuspula menee,ei se palaa koskaan ennalleen,yrityksestähuolimatta,jää ikuiseksi ajoiksi kummittelemaan.Kokemusta.Ero oli ainoa ja oikea vaihtoehto.Nyt voin itsekkin paremmin,kuin suhteessa elää missä töinen tehnyt pahaa toiselle.

Alkuperäinen kirjoittaja piparminttu:
Kun luottamuspula menee,ei se palaa koskaan ennalleen,yrityksestähuolimatta,jää ikuiseksi ajoiksi kummittelemaan.Kokemusta.Ero oli ainoa ja oikea vaihtoehto.Nyt voin itsekkin paremmin,kuin suhteessa elää missä töinen tehnyt pahaa toiselle.

Kyllä voi jatkaa ja onnistuneesti. Mutta luottamus ei ikinä palaa ennalleen. Päästän miehen kapakkaan mutta aina pelkään että pettää, kun on aikaisemmin tehnyt. Selvänä kyllä luotan häneen, mutta humalassa en. Kymmenen vuotta on tapahtumasta ja oli vain yksi kerta, mutta luottamus ei vaan ole palautunut. En kyllä hänelle enää puhu asiasta, vaan kärsin itsekseni.

Yhteistyössä