Tuli mielen kysyä:) Ketä täältä yritettiin raiskata?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En kyllä huomannut mitään loukkaavaa True Bloodin kirjoituksessa. Musta Savanna sun jutut on yleensä tosi hyvää viihdettä ja harmittomia, mutta mustakin tää on jotenkin mauton aloitus. Varmaan se hymynaama aloituksessa... Mutkin on nuorena raiskattu ja ei tulisi mieleen tehdä galluppia kyseisestä aiheesta hymynaaman kera.

kun mä en kysyy ketä on raiskattu vaan yritettiin mutta epäonnistui, siks et esim jos joku jotain tehnyt kuin mä

Toisaalta jotkut ihmiset reagoi traumaattisiin juttuihin juuri nauramalla.

mulle se oli silloin pelottava, mut sitten vkon jälkeen ajattelin että huh, hyvää minä että reagoin noin:). Ei mulla ainakaan traumoja jäänyt että pitää niin kuin yks sanoi suljetulla foorumilla sen kirjoittaa, mä en edes koko juttua muista, tänään taas pitkästä aika tuli mieleen

mulle se oli silloin pelottava, mut sitten vkon jälkeen ajattelin että huh, hyvää minä että reagoin noin:). Ei mulla ainakaan traumoja jäänyt että pitää niin kuin yks sanoi suljetulla foorumilla sen kirjoittaa, mä en edes koko juttua muista, tänään taas pitkästä aika tuli mieleen

Tarkoitin lähinnä, että itse usein saatan hihitellä kauheillekin asioille. Mulla on traumoja tuonkaltaisesta jutusta, joka ei päättynyt hyvin, koska mulle ei tullut sitä suuttumusta, jonka voimalla olisin toiminut. Jälkeenpäin mä naureskelin asialle ja vieläkin mä löydän siitä paljon semmosta koomista. Se on vaan mun tapa käsitellä sitä. Itku on tullut sitten ihan muissa yhteyksissä, vaikka just se trauma ois sen itkun takana.

Viimeksi mä itkin, kun jouduion poskiontelopunktioon. Itkin pari päivää ja sanoin, että tuntuu, kuin olisi raiskattu. Tajusin, että sitä mä pohjimmiltaan itkinkin, sitä oman kontrollin menettämistä, sitä, että joku vaan tulee ja tekee jotain, enkä mä voi tai osaa tehdä mitään.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Mitä hittoa toi hymynaama tuolla tekee??? Onko susta jotenkin kiva ja mukava aihe tää raiskaaminen? :o Outo olet ja todella, TODELLA mauton alotus.. Kyl alkaa menemään ihan viimeinenkin ymmärrys.. Kuten joku sanoikin, sun alotukset ollu normaalisti harmitonta ja joskus jopa viihdyttävää mutta viime aikoina (etenkin tämä) alotukset on menny tosi omituisiksi.. Anteeks nyt vaan.

Mitä hittoa toi hymynaama tuolla tekee??? Onko susta jotenkin kiva ja mukava aihe tää raiskaaminen? :o Outo olet ja todella, TODELLA mauton alotus.. Kyl alkaa menemään ihan viimeinenkin ymmärrys.. Kuten joku sanoikin, sun alotukset ollu normaalisti harmitonta ja joskus jopa viihdyttävää mutta viime aikoina (etenkin tämä) alotukset on menny tosi omituisiksi.. Anteeks nyt vaan.

Hei joillain on semmonen tapa suhtautua, ei se tarkota, että asia ois kiva.

Savannakin voisi joskus miettiä, mitä ja miten tuo asioitaan esille.

Useimmille raiskatuille asia on todella kipeä eivätkä he halua tuoda tälleen julki.
Minusta tämä tuntuu hiukan niin kuin vähättelevältä sävyltä.

Vähän ujolta hymyltä tuo minusta vaikuttaa. "Tuli tässä mieleen kysyä... eihän tämä varmaan maailman tärkeimpiä juttuja ole, mutta minua nyt vain hieman uteluttaa..."

Hei, voihan näihin vastata harmaana, jos ei omalla naamalla halua puhua. Ja jos aihe on niin kipee, ettei halua puhua niin ei sitten puhu.

Mulle noitten hymyöitten käyttö on ihan yks lysti, teiniä jotenki, enkä niihin edes huomiota kiinnitä.

Mitä vittua? Onks tää Ljudmila Stalina sit niinku joku Savannan sivupersoona, vai jonkun palstalaisen tylsyyksissään tekemä 'kopio'? Nikki samantyylinen kuin ap:lla ja kirjoitustyylilläkin yrittelee jäljitellä......

Yhteistyössä