Tuli tuosta raskaustesti-ketjusta mieleen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hmph
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hmph

Vieras
Tein kotona testin, oli positiivinen joten soitin neuvolaan, sain ajan lääkärille joka lähetti mut veritestiin, kun siellä kävin niin hänen asenne oli että "tuskin raskaana olet kun pillereitäkin käytät, ja hyvä niin", ja kun hän soitti että olen raskaana niin töksäytti pahoitellen että olen raskaana.
Oli todella perseestä kun muutenkin herkässä tilassa uuden elämän tilanteen kanssa ja sitten lääkärin asenne on tuo.

jotkut käyttäytyy välillä todella häijysti..... mä kerran luulin olevani raskaana, ja sitten alkoi vuoto.. soittelin siitä sitten neuvolaan niin sieltä naikkonen paasas kauheeseen ääneen että juu, sä olet ollut raskaana ja se on nyt sitten keskenmeno. että ei siinä sitten sen kummempia kuin että kesken menee.. se oli musta ihan kauheeta, varsinkin kun eihän se naikkonen voinut edes tietää mistä oli kyse..

kyllä monet saa pahan mielen aikaan ...

Mä menin kerran terv.keskukseen raskaustestiin ja kun soitin ni täti luurin päässä esitti vastauksen näin: ikävä kyllä tämä nyt näyttää siltä että olet raskaana.

:o

en saanu sanaa suustani vaan sopersin että asia selvä ja laitoin luurin kiinni. niin häkellyin tädin vastauksesta.

Me oltiin aloitettu vauvantekoyritykset ja vein raskaustestinäytteen terveyskeskukseen. Sitten kun soittelin vastausta, niin se henkilö luurin toisessa päässä töksäytti: Tulos on negatiivinen ja niinhän sen piti ollakkin. Ja mie olin ihan että: Häh!? Olisko ollut sitten ikä, kun olin "vaan" 24...

Yhteistyössä