tulin just utrasta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja HelloKitty
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

HelloKitty

Jäsen
12.07.2007
146
0
16
Nyt en ymmärrä ultrassa ei vauvaa löytynyt mutta viimeviikolla löyty vauvan syke...miten mahollista??Itkuhan siinä tuli ja lääkärikin oli todella yllättynyt kun mulla ei ole tässä nyt ollut mitään vuotoakaan..Miten ihmeessä mä selviän tästä :'( :'( :'( hiton neuvolan täti jos on vaan omiaan häpissy :o :'( Neuvolan jälkeen kun syke löyty niin oon ihan asennoitunut kunnolla että meille tulee vauva ja nyt ei sitten tulekkaan :'( :'( :headwall: :headwall: :headwall: :'( :'(

Ikvää homma jos käynyt noin,mutta jospa se syke onkin kuulunut mutta on ehtinyt mennä kesken sen jälkeen.Onko viikkoja sulla paljon menossa nyt?Jos vaikka ei olisikaan oikeasti kuulunut ne sykkeen siellä neuvolassa vai kuulitko itsekkin selvästi?

dopperilla ja sano ett' kyllä siellä 100% vauva on ja nyt oltrassa ei näkynyt mitään...verikokeessa kävin ja nyt tarvii vaan odotella et soittavat äitipolilta!!!Ei tää voi olla totta :headwall: :'(

Onkohan neuvolatäti erehtynyt sykkeestä. Mulla ei ekassa neuvolassa sykkeitä kuulunut, tai siis minä kuulin sykkeen, mut nla täti sano, et se on mun oma.
On kyllä ihme homma, että vois vaavi vaan kadota?!?!?!
voimia ja jaksamista :hug:

mä kävin esikoiselta rv8 aikoihin ultrassa ja sanoivat että ei täällä mitään näy, vuoto alkaa varmaan muutaman päivän sisällä eli kesken on mennyt..
tuossa tuo "kesken mennyt" juoksentelee ;)

Itse olin myös ihan paniikissa silloin ja neuvolassa sanoi että ei kyllä oikein usko tuohon ultraan ja siellähän se pikkuisen sydän pompotteli seuraavassa nla:ssa :heart:

jos vain ei vuotoja ym tosiaan ole, niin yritä ( vaikeaa on ) olla rauhassa ja olla myönteisin mielin :hug: toivon kyllä että olisi väärä hälytys!!

Jos jossain ois virhe tullut, niin uskosin th sykkeen kuuntelussa. Jos siellä sikiö olisi ollut, niin kyllä se ois melko varmasti löytynyt.
Kohdun ulkopuolisen luulisin tulevan aikasemmin kesken ja ihan vuodon kanssa tai sit ois repinyt munanjohtimen ja sitä ei voi olla huomaamatta. Ja kyllä lääkäri on varmasti tarkastanut sen tuossa ultrassa, että ei ole kohdunulkopuolinen, koska sen mahdollisuus varmasti on tullut hänellekin mieleen ensimmäisten joukossa.

Mulla oli eka raskaus samanmoinen... Syke kuului neuvolassa. Rv 10 aikoihin alkoi vuoto ja kivut ja ultrassa tyhjä kohtu. Oli kohdun ulkopuolinen raskaus. Sanoivat sairaalassa, että on ollu mahdotonta kuulla sykettä.

Kovasti haleja ja jaksamisia sulle :hug: :hug: :hug:

mulla ei ole ollut muuta kun vähän valkovuotoa ja neuvolastakin on vasta 5päivää aikaa :headwall: :headwall: No soittavat mulle ennen kuutta että onko hcg vielä koholla että jos on niin on kohdunulkopuolinen raskaus. Pää hajoo :headwall: :'(

:hug:

mä kun kävin edellisessä raskaudessa neuvolassa niin neuvolantäti oli kuulevinaan sydänäänet mut seuraavalla viikolla paljastuikin ultrassa ettei sikiötä ollut eli sydänäänet oli mun.Ja raskaus oli sitten rypäleraskaus.

jaksamista odotteluun. mä en vaan tajua miten sikiö on kerran nähty ja syke myös ja neuvolassakin kuultu ja sitten kumminkin nyt ei sikiötä löytynyt :'(

:hug: :hug:

Yhteistyössä