tulin just utrasta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja HelloKitty
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja tennari:
en usko, että th olisi kuullut väärin. kyllä siellä varmasti on vauva ollut, tuskin pysyis muuten menkat 14 viikkoa poissa. kummallista vaan miten se vauva on voinut kadota. :o

No tätä katoamista ihmettelen minäkin. Mutta kaverilla oli kuultu äänet jne. Tuulimunaksi todettiin yksityisellä, kun viikoja oli yli 12...

Voimia!!

Älä kuitenkaan vielä heitä kaikkea toivoa, minulle nimittäin kävi niin että menin ensimmäiseen ultraan ( sydän äänet kuunneltu neuvolassa, kuuluivat heikkoina ), viikkoja PITI olla n.12-13. Ultrassa ei kuitenkaan löydetty ensin mitään. Lopulta tuli toinen lääkäri, teki sisäkautta ultran ja löysi vauvan, viikkoja oli vain 9 ( ellen ihan väärin muista ). Oli vaan niin pieni ettei vatsan päältä tehtävällä ultralla löytynyt.

Minä epäilen myös et hoitsu on voinu kuunnella sinun omaa sykettä tai vastaavasti vauva on niin pieni et ei näy ultrassa. Ystäväni ultrasi aikoinaan 2 eri lääkäriä ja kumpikaan ei löytänyt kohdusta vauvaa,mut näkivät olevinaan raskauden munasarjassa ja niin leikattiin.Hormoonit ei kuitenkaan lähteneet laskuun vaan nousuun ja munasarjassa oleva sikiö olikin kysta ja nyt hänellä on 1 vee tyttö.

Luulen, että on käynyt niin ikävästi, että ap:lle on tullut eilen äkkilähtö sairaalaan. Jos on kohdunulkoinen raskaus, ei ole varaa viivytellä, on varmasti käsketty heti sairaalaan, ettei ehdi tulla munatorven repeytymää, josta voi seurata kohtalokaskin verenvuoto!

Mitähän aapeelle kuuluu? Vauvakuume-puolella hän kertoi joskus että oli saanut hailakan plussan kun viikkoja olisi pitänyt olla 12, jotain häikkää ehkä siis alunperinkin... Toivottavasti kaikki hyvin!

noi on kamalia juttuja.. mut ihan oikeesti välillä tuntuu et nuo äippäneuvolan tätit on ihme sählä söhlöjä!! mulla ainakin ekasta oli sellainen muinaismuisto et... ei enää tajunnu mistään mitään!! et en yhtään ihmettele et kuulevat mitä sattuu.. on vaan niin per... väärin sitä onnelista odottajaa kohtaan!!! pistää kiukuttaan!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja tennari:
en usko, että th olisi kuullut väärin. kyllä siellä varmasti on vauva ollut, tuskin pysyis muuten menkat 14 viikkoa poissa. kummallista vaan miten se vauva on voinut kadota. :o

No tätä katoamista ihmettelen minäkin. Mutta kaverilla oli kuultu äänet jne. Tuulimunaksi todettiin yksityisellä, kun viikoja oli yli 12...

No tuulimunaraskaudessa ei kehity sikiöö ollenkaan, että ei oo kyllä voitu ääniäkään kuulla.

Voimia aapeelle. :hug:

Yhteistyössä