Oot nää saatana törppö :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Kuule, älä välitä. :hug: Jotkut vaan on NIIN tyhmiä.
Minullekin tuli yksi poika onnittelemaan, kun tyttö oli 2 kuukautta, että onneks olkoon, oot taas raskaana. Itse mielestäni olin aika hyvännäköinen jo siinä vaiheessa, eikä todellakaan ollut raskausmahaa.
Joten et välttämättä näytä siltä, vaan se ihminen vaan ei mitään ajatellut.
Mikä ihmisestä tekee tyhmän, jos erehtyy luulemaan että toinen on raskaana?
Se että sanoo sen ääneen.
Voi kiesusEttä pitää olla suu supussa niin pitkään kunnes toinen itse mainitsee raskauden, jotta voi olla varma että on raskaana?
Ja turhaan ap herneitä asiasta nenään ottaa, itse näytin ihan omasta mielestäni 4kk synnytyksen jälkeen vielä puolessa välissä raskautta olevalle.
