Tulipa paha mieli ja pitäs illaks olla iloinen..

Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Kuule, älä välitä. :hug: Jotkut vaan on NIIN tyhmiä.

Minullekin tuli yksi poika onnittelemaan, kun tyttö oli 2 kuukautta, että onneks olkoon, oot taas raskaana. Itse mielestäni olin aika hyvännäköinen jo siinä vaiheessa, eikä todellakaan ollut raskausmahaa.

Joten et välttämättä näytä siltä, vaan se ihminen vaan ei mitään ajatellut.

Mikä ihmisestä tekee tyhmän, jos erehtyy luulemaan että toinen on raskaana?

Se että sanoo sen ääneen.

Voi kiesus :laugh: Että pitää olla suu supussa niin pitkään kunnes toinen itse mainitsee raskauden, jotta voi olla varma että on raskaana?

Ja turhaan ap herneitä asiasta nenään ottaa, itse näytin ihan omasta mielestäni 4kk synnytyksen jälkeen vielä puolessa välissä raskautta olevalle.
Oot nää saatana törppö :headwall:
 
Nyt nainen rinta rottingille, hymy huulille ja unohda tuollaiset puheet. Sä saat näyttää just siltä ku haluat ja ei se kroppa palaudu niin nopeasti aina ku luulis..Varmasti oot kaunis :)

Elä anna tuollaisen kommentin pilata iltaasi.. Nauti nainen nauti!!! =) :hug: :flower:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Alkuperäinen kirjoittaja tää on mun mielipide:
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Kuule, älä välitä. :hug: Jotkut vaan on NIIN tyhmiä.

Minullekin tuli yksi poika onnittelemaan, kun tyttö oli 2 kuukautta, että onneks olkoon, oot taas raskaana. Itse mielestäni olin aika hyvännäköinen jo siinä vaiheessa, eikä todellakaan ollut raskausmahaa.

Joten et välttämättä näytä siltä, vaan se ihminen vaan ei mitään ajatellut.

Mikä ihmisestä tekee tyhmän, jos erehtyy luulemaan että toinen on raskaana?


Tyhmyyttä on, jos tulee ylipainoista/kilojensa kanssa taistelevaa ihmistä onnittelemaan. Jos epäilee raskautta, voi korrekstisti kysyä kuulumisia ja vaivihkaa ottaa selville onko kyse raskaudesta/ raskauskiloista.

No mahtoiko se kysyjä tietää että ap taistelee kilojensa kanssa?
No yleensä ylipainoiset eivät halua kilojaan kommentoitavan, ainakaan minä en... vai mitä mieltä ovat muut "läskit"?

 
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Alkuperäinen kirjoittaja tää on mun mielipide:
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Kuule, älä välitä. :hug: Jotkut vaan on NIIN tyhmiä.

Minullekin tuli yksi poika onnittelemaan, kun tyttö oli 2 kuukautta, että onneks olkoon, oot taas raskaana. Itse mielestäni olin aika hyvännäköinen jo siinä vaiheessa, eikä todellakaan ollut raskausmahaa.

Joten et välttämättä näytä siltä, vaan se ihminen vaan ei mitään ajatellut.

Mikä ihmisestä tekee tyhmän, jos erehtyy luulemaan että toinen on raskaana?


Tyhmyyttä on, jos tulee ylipainoista/kilojensa kanssa taistelevaa ihmistä onnittelemaan. Jos epäilee raskautta, voi korrekstisti kysyä kuulumisia ja vaivihkaa ottaa selville onko kyse raskaudesta/ raskauskiloista.

No mahtoiko se kysyjä tietää että ap taistelee kilojensa kanssa?
Ei aina tarvi silti olla möläyttelemässä ja utelemassa.Joskus voi olla turpatukossa jos ei oo varma odottaako joku vai ei eikä lähtä veikkaileen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Kuule, älä välitä. :hug: Jotkut vaan on NIIN tyhmiä.

Minullekin tuli yksi poika onnittelemaan, kun tyttö oli 2 kuukautta, että onneks olkoon, oot taas raskaana. Itse mielestäni olin aika hyvännäköinen jo siinä vaiheessa, eikä todellakaan ollut raskausmahaa.

Joten et välttämättä näytä siltä, vaan se ihminen vaan ei mitään ajatellut.

Mikä ihmisestä tekee tyhmän, jos erehtyy luulemaan että toinen on raskaana?

Se että sanoo sen ääneen.

Voi kiesus :laugh: Että pitää olla suu supussa niin pitkään kunnes toinen itse mainitsee raskauden, jotta voi olla varma että on raskaana?

Ja turhaan ap herneitä asiasta nenään ottaa, itse näytin ihan omasta mielestäni 4kk synnytyksen jälkeen vielä puolessa välissä raskautta olevalle.

Ei kyllä sulla nyt menee jotenkin todella ohi. Ei, en tajuu sua. Miteippä sitä, että on olemassa ihmisiä, joilla on vaikka ylipainoa eikä ehkä ole saanut lasta, eikä koskaan voi saada ja sitten tälläselle tullaan koko ajan sanomaan, et jaha, ootko raskaana. Ja koska toisesta ihmisestä ei voi tälläsiäkään asioita tietää, kannattaa olla varovainen siinä mitä sanoo.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Höbänä:
Nyt nainen rinta rottingille, hymy huulille ja unohda tuollaiset puheet. Sä saat näyttää just siltä ku haluat ja ei se kroppa palaudu niin nopeasti aina ku luulis..Varmasti oot kaunis :)

Elä anna tuollaisen kommentin pilata iltaasi.. Nauti nainen nauti!!! =) :hug: :flower:

Niinpä. Mulla turpoo aina ennen menkkoja masu ihan oikeesti niin, et on ku oisin kolmannella kuulla raskaana. Onneksi ei ole tultu huomauttelemaan vielä.
 
Ole vaan ylpeä pudotetuista kiloistasi ja hauskaa iltaa:)
Itse en uskalla koskaan mitään sanoa jos en varmasti tiedä olevan raskaana, olen kerran mokannut. Nolo ja paha mieli toisen puolesta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Höbänä:
Nyt nainen rinta rottingille, hymy huulille ja unohda tuollaiset puheet. Sä saat näyttää just siltä ku haluat ja ei se kroppa palaudu niin nopeasti aina ku luulis..Varmasti oot kaunis :)

Elä anna tuollaisen kommentin pilata iltaasi.. Nauti nainen nauti!!! =) :hug: :flower:

aivan ole ylpeä siitä minkä työn kroppasi jaksoi tehdä :hug: Minä ainakin olen ja kilojä jäi20 ylmääräistä :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Miimari-84:
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Alkuperäinen kirjoittaja tää on mun mielipide:
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Kuule, älä välitä. :hug: Jotkut vaan on NIIN tyhmiä.

Minullekin tuli yksi poika onnittelemaan, kun tyttö oli 2 kuukautta, että onneks olkoon, oot taas raskaana. Itse mielestäni olin aika hyvännäköinen jo siinä vaiheessa, eikä todellakaan ollut raskausmahaa.

Joten et välttämättä näytä siltä, vaan se ihminen vaan ei mitään ajatellut.

Mikä ihmisestä tekee tyhmän, jos erehtyy luulemaan että toinen on raskaana?


Tyhmyyttä on, jos tulee ylipainoista/kilojensa kanssa taistelevaa ihmistä onnittelemaan. Jos epäilee raskautta, voi korrekstisti kysyä kuulumisia ja vaivihkaa ottaa selville onko kyse raskaudesta/ raskauskiloista.

No mahtoiko se kysyjä tietää että ap taistelee kilojensa kanssa?
Ei aina tarvi silti olla möläyttelemässä ja utelemassa.Joskus voi olla turpatukossa jos ei oo varma odottaako joku vai ei eikä lähtä veikkaileen.

Tarviiko puolitutun raskautta edes kommentoida? Joko on h*lvetin utelias tai vaan mukamas kiinnostunu, ja kumpiki on yhtä ärsyttävää. Vaikka oliski joku raskaana, ei siitä tarvi koko ajan kysellä/puhua/kommentoida/udella/juoruta. :headwall:
 
No jo on herkkähipiäistä porukkaa!

Mun käsittääkseni aplle joku oli kommentoinut olettamaansa raskausmahaa ja kaikki mammat on nyt täällä raivona, koska ap ei ole raskaana. Eiköhän sitä itse kysyjääkin ole hävettänyt sen jälkeen, kun on käynyt ilmi ettei ap tosiaan enää ole raskaana? Mun on vaikea kuvitella, että suurin osa ihmisistä ei tulisi olettaneeksi että toinen on raskaana, jos siltä selkeästi näyttää ja ihmettelen tosiaan, miten se on kielletty puheenaihe ja jonkun mielestä "koko ajan kommentoimista" jos yksittäinen ihminen aiheesta jotain sanoo.
 
Alkuperäinen kirjoittaja tää on mun mielipide:
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Alkuperäinen kirjoittaja tää on mun mielipide:
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Kuule, älä välitä. :hug: Jotkut vaan on NIIN tyhmiä.

Minullekin tuli yksi poika onnittelemaan, kun tyttö oli 2 kuukautta, että onneks olkoon, oot taas raskaana. Itse mielestäni olin aika hyvännäköinen jo siinä vaiheessa, eikä todellakaan ollut raskausmahaa.

Joten et välttämättä näytä siltä, vaan se ihminen vaan ei mitään ajatellut.

Mikä ihmisestä tekee tyhmän, jos erehtyy luulemaan että toinen on raskaana?


Tyhmyyttä on, jos tulee ylipainoista/kilojensa kanssa taistelevaa ihmistä onnittelemaan. Jos epäilee raskautta, voi korrekstisti kysyä kuulumisia ja vaivihkaa ottaa selville onko kyse raskaudesta/ raskauskiloista.

No mahtoiko se kysyjä tietää että ap taistelee kilojensa kanssa?
No yleensä ylipainoiset eivät halua kilojaan kommentoitavan, ainakaan minä en... vai mitä mieltä ovat muut "läskit"?

Käsitin että kommentoija oli kommentoinut luulemaansa raskausmahaa, eikä apn kiloja.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
No jo on herkkähipiäistä porukkaa!

Mun käsittääkseni aplle joku oli kommentoinut olettamaansa raskausmahaa ja kaikki mammat on nyt täällä raivona, koska ap ei ole raskaana. Eiköhän sitä itse kysyjääkin ole hävettänyt sen jälkeen, kun on käynyt ilmi ettei ap tosiaan enää ole raskaana? Mun on vaikea kuvitella, että suurin osa ihmisistä ei tulisi olettaneeksi että toinen on raskaana, jos siltä selkeästi näyttää ja ihmettelen tosiaan, miten se on kielletty puheenaihe ja jonkun mielestä "koko ajan kommentoimista" jos yksittäinen ihminen aiheesta jotain sanoo.

Mä en taas ymmärrä sitä, että joku ottaa sen riskin kommentoidessaan, että toinen loukkaantuu.
 
Mulle on erittäin läheinen ystävä kommentoinut n.2kk synnytyksen jälkeen inhoten...: taasko sie oot paksuna?!? Ei paljoa naurattanut:( olin nimittäin yh ja kaverin ilkeä lause olisi yhtä hyvin voinut tarkoittaa: taidat olla jakorasia tms.. Tuo kommentti ei unohdu koskaan!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
No jo on herkkähipiäistä porukkaa!

Mun käsittääkseni aplle joku oli kommentoinut olettamaansa raskausmahaa ja kaikki mammat on nyt täällä raivona, koska ap ei ole raskaana. Eiköhän sitä itse kysyjääkin ole hävettänyt sen jälkeen, kun on käynyt ilmi ettei ap tosiaan enää ole raskaana? Mun on vaikea kuvitella, että suurin osa ihmisistä ei tulisi olettaneeksi että toinen on raskaana, jos siltä selkeästi näyttää ja ihmettelen tosiaan, miten se on kielletty puheenaihe ja jonkun mielestä "koko ajan kommentoimista" jos yksittäinen ihminen aiheesta jotain sanoo.

Mä en taas ymmärrä sitä, että joku ottaa sen riskin kommentoidessaan, että toinen loukkaantuu.

Miksi siitä pitäisi loukkaantua, kun kerta synnytyksestäkin on vasta 2kk aikaa niin suurin osa näyttää siinä yhä vielä raskaana olevilta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja tiuna:
Mulle on erittäin läheinen ystävä kommentoinut n.2kk synnytyksen jälkeen inhoten...: taasko sie oot paksuna?!? Ei paljoa naurattanut:( olin nimittäin yh ja kaverin ilkeä lause olisi yhtä hyvin voinut tarkoittaa: taidat olla jakorasia tms.. Tuo kommentti ei unohdu koskaan!

Ja tässä taas loistava esimerkki naisten rivienvälistä "lukutaidosta".. :headwall:
 
Ohan tossa selkeesti mahaa. Mut siis tosiaan toi ihminen näki minua muutama vko sitten ISONA. Siis +16kiloa tähän runkoon.. Niin luulis vähä huomaavan eroa, et onko viimesillään raskaana vai jo synnyttäny... :kieh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Heili Karjalasta:



tossa tuore mahakuva. Tosin vaihdan vielä jonkun toisen vaatetuksen päälleni ja ne control-sukkahousut vedän korviin asti.

Mun mielestä kuva näyttää normaalipainoiselta ihmiseltä, joka on raskaana. Nih. Jos joku on TOSI ylipainoinen, sitten en itsekään uskaltaisi raskaudesta puhua ennen kuin kuulisin, että ihminen on varmasti raskaana. Turhaan sä loukkaannuit, jos joku erehtyi. Eiköhän täällä suurin osa voisi oikeasti erehtyä, näistä tämän ketjun arvostelijoistakin jotka haukkuivat tyyppiä tyhmäksi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Heili Karjalasta:



tossa tuore mahakuva. Tosin vaihdan vielä jonkun toisen vaatetuksen päälleni ja ne control-sukkahousut vedän korviin asti.

Et näytä raskaanaolevalta. Tai jos näyttäisit, niin siltä, että raskaus olisi hyvin alussa vasta. Selvästi se puolituttu ei tajunnut, missä vaiheessa "raskautesi" oli.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Heili Karjalasta:
Ohan tossa selkeesti mahaa. Mut siis tosiaan toi ihminen näki minua muutama vko sitten ISONA. Siis +16kiloa tähän runkoon.. Niin luulis vähä huomaavan eroa, et onko viimesillään raskaana vai jo synnyttäny... :kieh:

Ei kaikki niin tarkkaan muista miltä kukakin näyttää, jos harvoin näkee.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Heili Karjalasta:
Ohan tossa selkeesti mahaa. Mut siis tosiaan toi ihminen näki minua muutama vko sitten ISONA. Siis +16kiloa tähän runkoon.. Niin luulis vähä huomaavan eroa, et onko viimesillään raskaana vai jo synnyttäny... :kieh:

Ihanko totta? Kyllä sillä sillon on joku vika päässä. Ymmärtäisin, jos ei olisi nähnyt sulla isoa mahaa ja olisi luullut, et oot ihan alussa.
 
Mie oon siis ylipainoinen normaalisti ja nytkin. En normaalipainoinen. Ette ikinä uskoisi paljonko tuossa kuvassa painan. Olen 159,5 senttiä pitkä. Enkä aio painoa paljastaakaan..Mutta ihan kepeesti sais 30 kiloa paino pudota. :ashamed: (ja olisin taulukkojen mukaan normaalipainoinen sittenkin)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Alkuperäinen kirjoittaja tää on mun mielipide:
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Alkuperäinen kirjoittaja tää on mun mielipide:
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Kuule, älä välitä. :hug: Jotkut vaan on NIIN tyhmiä.

Minullekin tuli yksi poika onnittelemaan, kun tyttö oli 2 kuukautta, että onneks olkoon, oot taas raskaana. Itse mielestäni olin aika hyvännäköinen jo siinä vaiheessa, eikä todellakaan ollut raskausmahaa.

Joten et välttämättä näytä siltä, vaan se ihminen vaan ei mitään ajatellut.

Mikä ihmisestä tekee tyhmän, jos erehtyy luulemaan että toinen on raskaana?


Tyhmyyttä on, jos tulee ylipainoista/kilojensa kanssa taistelevaa ihmistä onnittelemaan. Jos epäilee raskautta, voi korrekstisti kysyä kuulumisia ja vaivihkaa ottaa selville onko kyse raskaudesta/ raskauskiloista.

No mahtoiko se kysyjä tietää että ap taistelee kilojensa kanssa?
No yleensä ylipainoiset eivät halua kilojaan kommentoitavan, ainakaan minä en... vai mitä mieltä ovat muut "läskit"?

Käsitin että kommentoija oli kommentoinut luulemaansa raskausmahaa, eikä apn kiloja.

Jos ei ole raskaana, maha= ylipaino... vai mitä
 

Yhteistyössä