Alkuperäinen kirjoittaja Heili Karjalasta:Mie oon siis ylipainoinen normaalisti ja nytkin. En normaalipainoinen. Ette ikinä uskoisi paljonko tuossa kuvassa painan. Olen 159,5 senttiä pitkä. Enkä aio painoa paljastaakaan..Mutta ihan kepeesti sais 30 kiloa paino pudota. :ashamed: (ja olisin taulukkojen mukaan normaalipainoinen sittenkin)
No iloitse siitä, että ainakaan tuossa kuvassa näytä tosi ylipainoiselta

