Tulipa paha mieli ja pitäs illaks olla iloinen..

mulla kävi lääkärissä niin,että menin vaivaa valittamaan ja kipu piikkiä alettiin laittamaan.lääkäri kysyi että paljon viikkoja?minä hölmistyneenä,että 5kk sitten olen synnyttänyt.
et sattuu muillekkin.

Alkuperäinen kirjoittaja Ammu:
Viime viikolla nautin (hyvällä omallatunnolla) lounasta vierihoito-osaston päiväsalissa äitikollegojeni kanssa, kun paikalle tuli yhden vastasynnyttäneen äidin oma äiti ja alkoi isoon ääneen tilittää : "herranjumala teitä nykyajan äitejä. jokainen on kun kuudennella kuulla, vaikka ootte muka synnyttäneet! minä kun sain tuon *****n aikoinani, niin painoin synnytyksen jälkeen 45kg ja oli paikat kunnossa samantien, mutta ennen tehtiinkin töitä loppuun asti, te nykyäitit kun vaan makaatte ja valitatte puolet raskausajasta"

Melko tahdikasta puhetta just synnyttäneille ventovieraille naisihmisille. Jos olisin tehny, niin ku mielin, olisin vastannut, että "raskauskiloista pääsee eroon vähän myöhemminkin, huonosta käytöksestä ja typeryydestä ei näköjään vuosienkaan myötä". Mutta en puhunu mitään, eihän mun tarvii olla törppö vaikka toinen on.

Heilille :hug: Pidät hauskaa ja nautit ja jätät mokomat kommentit omaan arvoonsa. Go girl!!!

No täytyy olla aikamoiset mahan vetäytymisgeenit jos se maha heti synnyttäessä häviää :laugh:

Älä välitä, se varmasti kuvitteli sun mahan sinne tunikan alle, mäkin näytän odottavalta tietyn tyylisissä tunikoissa :) Vaikka ymmärrän kyllä sun olon, itse eilen olin ostamassa housuja ja myyjä sanoi kassalla, että mun äitikin osti tälläset, sekin kun on keski-ikäinen, niin ei tykkää, että jää housut alas lantiolle. Menin ihan hämilleen, oon luullut olevani nuoremman näköinen. Nyt mä en taida voida laittaa niitä pöksyjä jalkaan, menee varmaan maanantaina palautukseen...Voi meitä naisia!!

:headwall: :headwall: :headwall: :headwall:

Höh ei ihmisellä välttämättä ole ongelmia jos kysyy toiselta onko se raskaana :O . Yleensä PÄINVASTOIN. Kun näkee toisella massukan niin heti ajattelee että "Vau! Raskaana! ! Ei se ole loukkaukseksi tarkoitettu ellei ole luonnostaan ilkeä ihminen. Mutta tavallisen ihmisen lausumana se voi olla toiveajattelua. Raskaanaolevan massu on yleensä pömppä ja jos massu on pelkästä turvotuksesta tms. pömppä niin varmaan erehtyy helposti.

Olen itse 2 kertaa luullut jonkun olevan raskaana ja eivät ole olleet. Eka kerralla kerkesin onnitella ja ei ollutkaan.. Ei siitä saa suuttua. Ikävämpää se on sille joka onnittelee koska se nolottaa:( Usko pois ettei kukaan ajattele pahaa masustasi! Nolotus on sillä joka veikkaa väärin!

Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
No jo on herkkähipiäistä porukkaa!

Mun käsittääkseni aplle joku oli kommentoinut olettamaansa raskausmahaa ja kaikki mammat on nyt täällä raivona, koska ap ei ole raskaana. Eiköhän sitä itse kysyjääkin ole hävettänyt sen jälkeen, kun on käynyt ilmi ettei ap tosiaan enää ole raskaana? Mun on vaikea kuvitella, että suurin osa ihmisistä ei tulisi olettaneeksi että toinen on raskaana, jos siltä selkeästi näyttää ja ihmettelen tosiaan, miten se on kielletty puheenaihe ja jonkun mielestä "koko ajan kommentoimista" jos yksittäinen ihminen aiheesta jotain sanoo.

Jos mä epäilen jonkun olevan raskaana, niin mä en ala siitä kuitenkaan puhumaan mitään. Kun ei ole varma asiasta niin parempi pitää suunsa kiinni ja odottaa jos toinen alkaisi puhua raskaudesta.

Erittäin loukkaavaa, kun suusta lauotaan aivan mitä sattuu eikä tule mieleen, että kyse ei välttämättä ole siitä raskaudesta. Kyllä mä ainakin vetäisin herneen ja muutamankin nenään jos mulle joku nyt tulis sanomaan, että koskas on laskettu aika tms.

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-:
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
No jo on herkkähipiäistä porukkaa!

Mun käsittääkseni aplle joku oli kommentoinut olettamaansa raskausmahaa ja kaikki mammat on nyt täällä raivona, koska ap ei ole raskaana. Eiköhän sitä itse kysyjääkin ole hävettänyt sen jälkeen, kun on käynyt ilmi ettei ap tosiaan enää ole raskaana? Mun on vaikea kuvitella, että suurin osa ihmisistä ei tulisi olettaneeksi että toinen on raskaana, jos siltä selkeästi näyttää ja ihmettelen tosiaan, miten se on kielletty puheenaihe ja jonkun mielestä "koko ajan kommentoimista" jos yksittäinen ihminen aiheesta jotain sanoo.

Jos mä epäilen jonkun olevan raskaana, niin mä en ala siitä kuitenkaan puhumaan mitään. Kun ei ole varma asiasta niin parempi pitää suunsa kiinni ja odottaa jos toinen alkaisi puhua raskaudesta.

Erittäin loukkaavaa, kun suusta lauotaan aivan mitä sattuu eikä tule mieleen, että kyse ei välttämättä ole siitä raskaudesta. Kyllä mä ainakin vetäisin herneen ja muutamankin nenään jos mulle joku nyt tulis sanomaan, että koskas on laskettu aika tms.

Mutta miksi ylipainosta pitää suuttua jos se ei ole pilkaksi tarkoitettu? Eikö se pitäisi ottaa huumorilla Voi olla että oon yli huumorillinen. ... :$ Mutta en ite suuttuis tollaisesta.. nauraisin kyllä.

Turhaa stressiä ulkonäöstä AP! Ei kukaan katsele sun massua oikeesti pahalla. Se on tosiaan vaan toiveajattelua ja pienikin ( olematon) turvotus halutaan tulkita vauvaksi :laugh:

Ehkä joku huippumalli katselee kriittisemmin.. mutta ei kaverit !

Alkuperäinen kirjoittaja palleriina:
Mutta miksi ylipainosta pitää suuttua jos se ei ole pilkaksi tarkoitettu? Eikö se pitäisi ottaa huumorilla Voi olla että oon yli huumorillinen. ... :$ Mutta en ite suuttuis tollaisesta.. nauraisin kyllä.

Ei mulle tarvitse kenenkään tulla mun ylipainosta sanomaan mitään. Mä tiedän ittekin, että sitä on enkä todellakaan kaipaa muitten suunsoittoa.

Sattuuhan näitä. Etenkin synnärillä. Ruokapöydässä toinen kysyi vielä synnyttämättömältä, "koska lähdet kotiin". Tää vastas, kunhan vauva ensin syntyy. Ja sitten toinen kysy tältä ap kysyjältä "menikö sulla lapsivedet vai tuliko käynnistykseen" ja hän vastas että ihan vaan supistukset, johon toinen "no nyt on sitten taukoa...?" ... sen vauva oli jo 5 päivää:D

Yhteistyössä