Mä oon jotenkin luullut että tommoset lapsettomat laukojat on provoja, mutta ehkä ne tosiaan ei olekaan kun tuntuu heitä riittävän.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
tämä on totta.Tää on taas tätä, tuntuu että lapsettomien ajatusmaailma ei kohtaa lapsellisten maailmaa oikein millään tasolla ja lapselliset eivät osaa missään muotoa asettua lapsettomien tunneskaalaan.
Molemmat asiat mun mielestä ihan ymmärrettäviä. Hankalaa on asettua toisen asemaan jos ei itse ole kokenut vastaavaa. Koskaan ei voi tietää miten tietyssä tilanteessa reagoi, ennen kuin on kokenut sen.
Se mitä monet ovat täällä jo sanoneet on täysin totta ja sinulla ei tosiaan ole tietoakaan siitä, mitä naisen elimistössä synnytyksen jälkeen tapahtuu. Hormonien heittely auttaa äitiä kiintymään vauvaan ja herkistymään vauvan tarpeille. Se on tärkeä vaihe ja jotkut kokee sen voimakkaampana kuin toiset. Siihen ei pajon järjellä ajatelu vaikuta ja nainen ei kyllä itse pysty kovin paljon omiin hormoneihinsa vaikuttamaan.
Toisekseen. Ne jotka pitkän lapsettomuuden jälkeen saavat vauvan ovat alttiimpia kaikenlaisille tunnemyrskyille ja jopa masennukselle. Ehkäpä siinä on ehtinyt jo liikaa miettimään "mitä minä sitten teen kun saan vihdoin vauvan". Katsos kun aina ne omat joustamattomat suunnitelmat ja todellisuus ei sitten kohtaakaan.
Uusi vauva on perheessä aina muukalainen, ihan vieras, joka ei kuulu perheeseen. Sen hakuisi palauttaa pois, että saisi nauttia rauhassa "omasta" perheestään. Se uusi vauva on sellainen tunkeutuja, joka aiheuttaa levottomuutta, sekoittaa koko perheen asiat.
Mutta onneksi tälläiset tunteet on ohimeneviä. Jonkin ajan kuluttua sitä huomaa, ettei edes muista aikaa, ettei tätä uutta vauvaa olisikaan. Ja että jotain puuttuisi perheestä, jos itä ei olisi.