H
Helekutti
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Becka:Alkuperäinen kirjoittaja Helekutti:Eipä näytä rekkautuneilla olevan asiasta kokemusta. Pidän siis täysin urbaanilegendana kunnes törmään asiaan henk. koht.![]()
No olihan mulla. Vai onko otos liian pieni?![]()
Äh, luin liian nopeasti. Mie kyllä tirvasen nenään jos mun persettä alkavat ronkkimaan ilman syytä