Tunnustuksia tänne...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ¤
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
¤

¤

Vieras
Rehellisiä vastauksia: Miten olet käyttäytynyt seurusteluaikana?

Tutkimuksen mukaan nimittely ja loukkaava käytös olivat yhtä yleisiä tytöille ja pojille. Yleisintä oli liikkumisen estäminen, kiinni tarttuminen tai läimäisyt

http://www.iltalehti.fi/perhe/2009082010108197_pr.shtml

Mä olen haukkunu miestäni ja myös läpsäyttäny. Myös mies on haukkunut mua ja kerran huitassu joskus 5vuotta sitten. Kiinni on pidetty ja myös alettu tappelemaan jos toinen on halunnu lähtee johki. Se oli niitä vaikeita aikoja nyt menee jo ihan toisella tapaa :)

Alkuperäinen kirjoittaja Frau:
Se oli niitä vaikeita aikoja nyt menee jo ihan toisella tapaa :)

Alkuperäinen kirjoittaja leijona76:
Ei se enää aikoihin oo silleen käyttäytyny.

Tässähän alkaa jo heti kehittyä käsitys siitä, miten pieni nahistelu liittyy olennaisena parisuhteen kehittymisen oppipolkuihin. Oppimiskäyrällä etenemistä ristiriitojen ja tunteidensa käsittelyn saralla.

Rehellisesti sanottuna kumpikaan ei ole koskaan haukkunut toista mitenkään.. Eikä lyönyt tai läimäissyt. Riidelty on kunnolla joskus, mutta haukkumiseksi ne ei kuitenkaan ole koskaan mennyt.. Mies tietää minun kannan lyömiseen (eli suhde on katkolla heti jos niin käy) ja toisaalta minäkin tiedän sen, että mies ei hyväksy yhtään sitä että häntä lyödään, vaikka kuinka vastapuolena olisi nainen. Joskus onkin sanonut, että jos löisin häntä niin hän löisi takaisin.

Alkuperäinen kirjoittaja ¤:

Tässähän alkaa jo heti kehittyä käsitys siitä, miten pieni nahistelu liittyy olennaisena parisuhteen kehittymisen oppipolkuihin. Oppimiskäyrällä etenemistä ristiriitojen ja tunteidensa käsittelyn saralla.

Sitäkin joo. Kyllähän vuodet hiovat monta särmää.

Alkuperäinen kirjoittaja ¤:

No olis tietty mielellään ton fyysisen osan jättäny opeista pois mutta elämää se vaan on ja nyt kuitenkaan 4.5vuoteen ei olla koskettu väkivalloin ja se on ihanaa se :heart:

Eksää olen haukkunut sekä se mua ja olempa kerran lyönyt nyrkillä naamaankin :ashamed: Mies ei koskenutkaan fyysisesti mutta henkisesti sitten sitäkin enemmän.Nykyisen kanssa ollaan nimitelty pienissä määrin muttei mitään ´henk.kohtasta´.Fyysistä väkivaltaa ei ole ollut eikä toivottavasti tule.;Mä olen ollut kahdessa väkivaltasessa suhteessa nuorempana ja toisessa meinas henki lähtee niin olen tehnyt miehelle selväksi ettei tarvi ku edes suunnitella lyömistä niin mä näytän ovea.

Teininä on ollut rajumpia riitoja, joissa nimittelyäkin. Vanhemmiten olen sen oppinut, että jos tilanne alkaisi sellaiseksi mennä, on väärän ihmisen kanssa. Inhoan riitelyä, enkä sietäisi nimittelyä enää itsekään yhtään. Toista pitää kohdella riitatilanteissakin kunnioittavasti. Ja ihanteellisessa suhteessa ei tule riitaa mistään turhista asioista.

Ei me olla haukuttu toisiamme koskaan, tai aika on kullannut muistoni jo :D Kerran muistan vetäisseeni isäntää palleaan, mutta hän ei ole koskaan lyönyt minua. Ollaan kuitenkin oltu teiniajoista saakka yhdessä.

Tunnustan,olen miestäni, aikaisempia ja nykyistä haukkunut ja nälvinyt ollut kaamea ämmä. Nykyistä olen myös nyrkeillä lyönyt. Tällähetkellä kaikki hyvin, masennus ja ahdistuneisuus ovat laimenneet enkä voi enää niin huonosti.

Riitoja on toki ollut mutta ei koskaan esim. nimittelyä, fyysisestä väkivallasta puhumattakaan. Kuulostaa tosi tyhmältä kun sanotte että joo onhan sitä tullut joskus lyötyä, mitääää?

Yksi seurustelukumppani on minua kerran lyönyt ja käyttäytynyt muutenkin uhkaavasti ja se mies jäi siihen! Lyöminen on yhtä kiellettyä oli mies tai nainen. Kunnioitus menee lyöjää kohtaan ikuisesti, eikä sitä saa koskaan takaisin.

Yhteistyössä