tunteet sekaisin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pää räjähtää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pää räjähtää

Vieras
Tää on ihan hirveetä. Työnantajani on osoittanut kiinnostusta minuun,ja työaikana osoittaa sen selvästi, esim huomaamattomilla hipaisuilla, halauksella,ja sanoillaan.
tämä työnantaja voisi olla iältään vaikka isäni.
Itse rakastan miestäni yli kaiken enkä voisi koskaan ajatella pettäväni häntä mutta sitten taas toisaaltaan tuntuu erittän hyvältä tältä työnantajaltani saama huomio.
Vaikka olen tehnyt selväksi ettei meillä koskaan tule olemaan yhtään mitään, siitä huolimatta hän jatkaa koskettamista hipaisuilla ja hienovaraisilla vihjauksilla siitä mitä hän minulta haluaisi... :/
mutta miksi se taas tuntuu minusta niin hyvälle.
Tuntuu et pää räjähtää, kaikki ajatukset on ihan sekaisin. Tiedän et työnantajani toimet menee jo seksuaalisen ahdistelun puolelle, mutta minä viihdyn työssäni enkä haluaisi sieltä poiskaan lähteä.
sorry vaan mutta oli pakko purkaa tää jonnekkin, ja yrittää vaikka kirjoittamalla saada asiat pääkopassa järjestykseen. :ashamed:

availe vaan sateenvarjoa, kohta sataa.... mulle ihan sama mutta kaikille ei oo. täällä ei kaikki toudellakaan ymmärrä noita kirjoittamalla päänselvittelyjä. jos oot kovin herkkä ihminen, ei ehkä kannata lukea viestejä mitä tähän ketjuun mahdollisesti kertyy.

Ennen kun se sonnan viskominen alkaa niin koitan laittaa yhden asiallisenkin kommentin.

Hyvältähän se aina tuntuu, kun kehutaan. Ihminen nyt vaan on sellanen. Mutta tuo, että pomo koskettelee Sua työpaikalla (vieläpä kaikkien nähden?!) ja vihjailee alkaa minusta kuulostaa jo siltä, että hän käyttää esimiesasemaansa väärin. Antaa Sun ymmärtää, et pitääkses työpaikkas ihan pelkkä työpanos ei riitä. Älä ihmeessä suostu sellaseen. Hyväksikäyttöä se on.

Jos rakastat miestäs niin ku sanot, niin etsi uus työpaikka

\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.05.2007 klo 09:02 homelitoosa kirjoitti:
availe vaan sateenvarjoa, kohta sataa.... mulle ihan sama mutta kaikille ei oo. täällä ei kaikki toudellakaan ymmärrä noita kirjoittamalla päänselvittelyjä. jos oot kovin herkkä ihminen, ei ehkä kannata lukea viestejä mitä tähän ketjuun mahdollisesti kertyy.
Kiitti varotuksesta mutta onneksi en ole kovin herkkä ja jos joku kattoo aiheekseen alkaa haukkumaan minua tässä tilanteessani ni se on sit niiden hölmöyttä koska en kuitenkaan ole itse tehnyt mitään väärää.

Ystävällismielinen vastaus samantapaista kokeneelta: Älä missään tapauksessa vahingossakaan viestitä mitään hyväksyntää, vältä kahdenkeskisiä tilanteita, puhu rakastavasti puolisostasi ja mahdollisista lapsistasi, vältä tunnepitoisia konflikteja. Voit polttaa näppisi, vahingoittaa omaakin mainettasi tahtomattasikin ja sotkea oman - toivottavasti - hyvän avioliittosi. OLE VAROVAINEN! :hug: Olet juuri nyt tosi liukkaalla jäällä!

\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.05.2007 klo 09:09 mustikkatassu kirjoitti:
jospa yrität vaan tiukasti sille pomolle sanoa, ettei koskettelisi enää?
No sen olen sanonutkin ja pomo väittää et ymmärtää kuinka tärkeä oma perheeni on minulle, jonkun aikaa menee hyvin ja hän muistaa sen mutta välill uhohtaa...
Ja minä taas yritän parhaani mukaan vältellä häntä,keittiöön en mene jos hän on siellä ja sit taas pyrin olemaan paljon asiakkaiden kanssa jolloin hän ei tule lähellekkään minua.

Yhteistyössä