Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Siis mä oon näköjään niiiiiiiiiiiiiiin paska äiti, että tietää! Kyllä mahtavat täälläkin kylän tädit kattoa, kun varmaan koko kylä raikaa, kun mun poika ei tottele mua

Minä oon niiiiiiiiiiiiiiin selkeesti sitä mieltä, että nää äidit, jotka uskoo keskustelun yms pätevän jokaiseen lapseen ja jokaiseen tilanteeseen ovat kasvattajina aloittelijoita... Ei se vaan kaikilla ole niin helppoa!
Keskustelun ja kyynärpäällä huitaisun & kiroilun väliltä on valittavissa myös muita vaihtoehtoja. Jos siis haluaa käyttää niitä muita vaihtoehtoja - eivät kaikki halua, joidenkin mielestä on ihan ok käyttää (fyysistä tai henkistä ) väkivaltaa omiin lapsiinsa :/
Niin uhkailu, kiristys, lahjonta? Kerros mulle? Voi kun jostain löytyisikin se yleispätevä neuvo millä voisi jokaisen lapsen kasvattaa! Ja mikä toimisi jokaiseen lapseen. Mutta niin se vaan se asia on, että vaikka teidän Helmi-Marjaana tottelisikin joka kerta ja ymmärtäisin kun asiat selittäisi niin se ei takaa, että meidän Raivo-Reiska toimisi samalla tavoin...
Ei mun lapset tottele joka kerta tai ymmärrä aina kerrasta kun asiat selitetään.
Ei todellakaan.
Mä kannan muksuja kainalossani, laitan nuoremman rattaisiin jos se ei muuten tottele, pidän kädestä kiinni ja vien kotia kohti, käyn hakemassa kielletystä paikasta, jne.
Mutta en käytä väkivaltaa, en fyysistä enkä psyykkistä. Ja väitän, että sellaista lasta ei olekaan, jota ei saisi millään muulla tavalla pois vaaratilanteesta/pahanteosta kuin kiroilemalla tai lyömällä.