Tuntuu aika ikävältä huomata että ei ole ystäviä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Surku"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="jaa-a";24878441]Mitäs sulle on tapahtunut? Öisin hortoilet lähiöräkälöissä (ja silti haukut perussuomalaiset maanrakoon) ja täällä oot yöaikaan kiukkuillut nyt muutamaan otteeseen. Ja rakastunutkin varattuun?
Välillä tuntuu kuin eri-ihminen siellä olis...herttaisen kuvan saanut muuten, mutta sanotaan parni viikon kirjoittelut menny vähän "yli"...?ja ne öiset varsinkin...naukkailet nykyisin?[/QUOTE]
Mä olin kyllä konferenssissa Hoteli Havenissa, joka on aikas fiini mesta. Ja ihan työn puolesta kyseiset pippalot. Lähiöräkälässä olin viikko sitten, kun en jälleen kerran saanut kiemurreltua itseäni irti sinne menemisestä. En tiedä mitään kamalampaa kuin olla selvinpäin kuuntelemassa epävireistä karaokea. Joskus on pakko uhrautua, jotta ei menetä ystäviään. Edellisestä karaokekärsimyksestä onkin jo pari vuotta.

En mä ole rakastunut varattuun vaan maapallon toisella puolella asuvaan. Sen elämä on siellä ja mun - toistaiseksi - täällä eikä nämä elämät nyt tule kohtaamaan tavalla, joka olisi iloinen asia.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;24878543:
Mä olin kyllä konferenssissa Hoteli Havenissa, joka on aikas fiini mesta. Ja ihan työn puolesta kyseiset pippalot. Lähiöräkälässä olin viikko sitten, kun en jälleen kerran saanut kiemurreltua itseäni irti sinne menemisestä. En tiedä mitään kamalampaa kuin olla selvinpäin kuuntelemassa epävireistä karaokea. Joskus on pakko uhrautua, jotta ei menetä ystäviään. Edellisestä karaokekärsimyksestä onkin jo pari vuotta.

En mä ole rakastunut varattuun vaan maapallon toisella puolella asuvaan. Sen elämä on siellä ja mun - toistaiseksi - täällä eikä nämä elämät nyt tule kohtaamaan tavalla, joka olisi iloinen asia.

Ai minusta Kake Randelinin kipale "kielletyt tunteet" kertoo rakkaudesta varattuun...ja miksi sitten kirjoitit että sulla on "kiellettyä sutinaa"? Mitä kiellettyä siinä on jos toinen on toisella puoella maapalloa??? Taidat vain kieltää jotain?

[QUOTE="jaa-a";24878612]Ai minusta Kake Randelinin kipale "kielletyt tunteet" kertoo rakkaudesta varattuun...ja miksi sitten kirjoitit että sulla on "kiellettyä sutinaa"? Mitä kiellettyä siinä on jos toinen on toisella puoella maapalloa??? Taidat vain kieltää jotain?[/QUOTE]
Kiellettyä sutinaa sen vuoksi, että ko mies sattuu kuulumaan tyttäreni ystäväpiiriin, vaikka onkin lähempänä mun ikääni kuin tyttäreni ikää. Ystävästä ei pidä tulla "isäpuolta", koska silloin suhde muuttuu ihan toisenlaiseksi. Vaikka mulla onkin erittäin läheiset ja avoimet välit tyttäreeni, niin silti olen vain hänen äitinsä enkä ystävänsä naisystävä.

Samassa jamassa ollaan.. Muutin reilu vuosi sitten uudelle paikkakunnalle. Kavereita tai ystäviä ei ole, tuttuihin olen työn kautta tutustunut. Jäin äitiyslomalle keväällä ja siitä asti olen ollut kotona yksin ja lapsen syntymän jälkeen lapsen kanssa. Muutamaan entiseen kaveriini koitin kovasti pitää yhteyttä viellä vähän aika sitten, mutta valitettavasti tajusin, että mulla ja heillä ei ole mitään yhteistä. Mulla on mies, lapsi ja oma koti, kun taas he elävät railakasta sinkkuelämää. Kaiken lisäks ollaan taas muutamassa uudelle paikkakunnalle, syystä, että sieltä löyty meille sopiva omakotitalo..

Olis hienoo, jos olis edes yks ystävä, jonka kanssa jakaa asioita ja jonka kanssa vois lähtee kahville tai syömään..

Samassa jamassa ollaan.. Muutin reilu vuosi sitten uudelle paikkakunnalle. Kavereita tai ystäviä ei ole, tuttuihin olen työn kautta tutustunut. Jäin äitiyslomalle keväällä ja siitä asti olen ollut kotona yksin ja lapsen syntymän jälkeen lapsen kanssa. Muutamaan entiseen kaveriini koitin kovasti pitää yhteyttä viellä vähän aika sitten, mutta valitettavasti tajusin, että mulla ja heillä ei ole mitään yhteistä. Mulla on mies, lapsi ja oma koti, kun taas he elävät railakasta sinkkuelämää. Kaiken lisäks ollaan taas muutamassa uudelle paikkakunnalle, syystä, että sieltä löyty meille sopiva omakotitalo..

Olis hienoo, jos olis edes yks ystävä, jonka kanssa jakaa asioita ja jonka kanssa vois lähtee kahville tai syömään..

Mihin muutatte?

Yhteistyössä