Olen auttanut tässä kesästä saakka erästä tuttavaperhettä, joilla asiat huonosti. Rahat vähissä ja vaikea tilanne. Lainaan rahaa kun tarvitsevat, ovat maksaneet takaisin kyllä. Olen antanut ostaa tililleni tavaraa Elokselta, maksvat takaisin kyllä varmasti tammikuussa(annoin itse maksuaikaa siihen asti ja tiedän että maksavat). Olen ottanut lapsia hoitoon, auttanut siivoamaan, antanut lasteni vanhoja vaatteita, ruokaa, mattoja yms heile. Haluan auttaa, mutta tuntuu välillä että on ruvettu pitämään itsestäänselvyytenä. Multa saa rahaa lainaksi, siihen turvautuvat. Mulle voi tuoda lapsn hoitoon. Multa saa vanhoja vaatteita(jotka kuin uusia) Miten pääsen ereoon tästä? En jaksaisi enää kun mieskin jo valittaa kun kokoajan lainaan. Ja lisäksi tämä nainen on todella tympeä välillä mulle, vaikka olen ainoa joka heitä on auttanut. On hänkin mua auttanut, antanut autokyytejä yms. kattonu joskus lapsia ja lainannu rahaa, mutta tuntuu nyt että menee tosi epäsuhtaisesti asiat. Ei enää ole autellut mua yhtään niin paljon, mutta silti mun pitää olla valmis auttamaan häntä. :headwall: