Tuntuu ettei voi hengittää kun sattuu niin..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nöppönen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Saahan sitä vähän kujeillakin joskus. ;) Tuskin kukaan nyt tosissaan luuli että kuvien miehet esittää Ap:n miestä. :D

Eli lähtökahtaisesti kaikki mitä täällä kirjoitellaan on shaibaa??
Itse en aikoinaan tunnistanut kuvan miestä julkkikseksi, eli minuun meni ihan täydestä, eikä siinä siis ollut mitään kummallista :)
Tämä ketju ikävästi muistuttaa sellaista "klassista" nettirakkaustarinaa, että minun hyväuskoisuutenikin on koetuksella. Toivottavasti olen oikeassa, kamala tragedia, jos on totisinta totta :(

[QUOTE="vieras";26275521]Niin, mummeliisan mukaan se kuva oli vitsi. Nöppönen itsehän ei kommentoinut asiaa sanallakaan. En tajua, miten mummeliisa tähän asiaan liittyi, hän ilmestyi ketjuun ja kertoi, että kuva oli vain läppää.[/QUOTE]

Eikös se vielä ollut kuulemma sisäpiirin vitsi...

Ainoa asia minkä tiedän olevan mahdollista on, että virtsarakon kasvaimen leikkauksen jälkeen voi päästä kotiin jo sama iltana jos se on tehty epiduraalissa, ja seuraavana päivänä jos nukutuksessa. Vaarilleni tehtiin kyseinen toimempide muutama viikko sitten. Mutta se oli kyllä hyvänlaatuinen kasvain. Muuten en usko tarinaan pätkääkään, täys paskanjauhaja koko nöppönen. Suosittelisin hannkiutumaan terapeutin puheille. Ei ole mielestäni normaalia kirjoitella nettiin täysin päättömiä keksittyjä juttuja.

[QUOTE="vieras";26275949]Ainoa asia minkä tiedän olevan mahdollista on, että virtsarakon kasvaimen leikkauksen jälkeen voi päästä kotiin jo sama iltana jos se on tehty epiduraalissa, ja seuraavana päivänä jos nukutuksessa. Vaarilleni tehtiin kyseinen toimempide muutama viikko sitten. Mutta se oli kyllä hyvänlaatuinen kasvain. Muuten en usko tarinaan pätkääkään, täys paskanjauhaja koko nöppönen. Suosittelisin hannkiutumaan terapeutin puheille. Ei ole mielestäni normaalia kirjoitella nettiin täysin päättömiä keksittyjä juttuja.[/QUOTE]

Juu voi päästä, jos kyse on limakalvon pinnalla olevista pienistä kasvaimista, jollon leikkaus tehdään tähystämällä jopa epiduraalissa, ja kasvaimet höylätään pois. Mutta nyt on puhe jo vatsanpeitteisiin levinneestä tapauksesta, jolloin tehdään paljon suurempi leikkaus, ja yleensä muutaman päivän joutuu sairaalassa olemaan.

Mun mielestä omituisinta on toi "en kuullut miehestä ennen aamuyötä", ja että serkku soittaa kahden aikoihin päivällä, kun mietitään nyt kuitenkin miten tuo aikaero vaikuttaa asiaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Niinpä niin;26276014:
Juu voi päästä, jos kyse on limakalvon pinnalla olevista pienistä kasvaimista, jollon leikkaus tehdään tähystämällä jopa epiduraalissa, ja kasvaimet höylätään pois. Mutta nyt on puhe jo vatsanpeitteisiin levinneestä tapauksesta, jolloin tehdään paljon suurempi leikkaus, ja yleensä muutaman päivän joutuu sairaalassa olemaan.

Mun mielestä omituisinta on toi "en kuullut miehestä ennen aamuyötä", ja että serkku soittaa kahden aikoihin päivällä, kun mietitään nyt kuitenkin miten tuo aikaero vaikuttaa asiaan.

Niin minun aamuyötä jolloin kello oli siellä alkuilta ja 2aikaa iltapäivällä meidän aikaan joka oli aamu siellä.

Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen;26269683:
Mieheltä poistettiin virtsarakon kasvain perjantaina ja eilen kävi lääkärissä kuulemassa sit kuulemassa asiasta lisää. En kuullut miehestä ennen aamuyötä ja silloin hän oli humalassa, kertoi miten rakastaa ja sanoi, että hänen elämänsä on ohitse.
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen;26269874:
Eilen sanoin, että etsitään hälle lääkäri täältä jahka tulee, muttei hän kuulemma enää halua lääkäreitä.
Niin eli mitä. Toi aikajana ei oikeen täsmää?

- Perjantaina miehes leikattiin
- Maanantaina oli lekuri ja patologin tulokset selvillä
- Et maanantaina kuullut miehestäsi mitään ennen kun aamuyöllä, jolloin hän ei kertonut mitä lääkärissä oli selvinnyt
- Tiistaina serkku soittaa että on nappaillut pillereitä
- Maanantaina ehdotit että etsitään suomalainen lääkäri (jenkkilän kansalaiselle syöpöhoidot Suomesta?), vaikka kuulet vasta seuraavana päivänä mistä on kyse

Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen;26276058:
Niin minun aamuyötä jolloin kello oli siellä alkuilta ja 2aikaa iltapäivällä meidän aikaan joka oli aamu siellä.

Okei. Eli sun miehes soittaa sulle aamuyöllä itsetuhosen puhelun, ja sä smurffailet odottelemassa seuravaan iltapäivään, etkä esimerkiksi soittele sukulaisille vaikka teillä selkeästi on toistenne numerot?

Alkuperäinen kirjoittaja Juuri näin;26276072:
Okei. Eli sun miehes soittaa sulle aamuyöllä itsetuhosen puhelun, ja sä smurffailet odottelemassa seuravaan iltapäivään, etkä esimerkiksi soittele sukulaisille vaikka teillä selkeästi on toistenne numerot?

Soitinkin.. siksi serkku meni sinne ja oli estänyt ottamasta nappeja. Serkku vaan ilmoitti takaisin vihdoin tuolloin, että mikä on tilanne.

Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen;26276091:
Soitinkin.. siksi serkku meni sinne ja oli estänyt ottamasta nappeja. Serkku vaan ilmoitti takaisin vihdoin tuolloin, että mikä on tilanne.

Niin joo, serkku ajatteli että ei sua silleen niin heti kiinnosta sun itsemurhaa suunnitelleen, syöpädiagnoosin saaneen miehesi kuulumiset, vaan se odotteli aamuun ennen kun kertoi mitä oli sillä tarkistamisreissullaan tapahtunut.

Fiksu serkku hällä, itsetuhoinen syöpäpotilashan nimenomaan kannattaa hoitaa antamalla nukkua krapulaa pois. Mutta tarinan dramaattisen kaaren kannalta hyvä juttu että serkku ehti paikalle juuri oikealla sekunnilla riistääkseen pillerit mieheltä. Millä keinoin se muuten varmistui siitä ettei se itsetuhoinen sekava kaveri ollut ehtinyt mitään muuta ottaa, kun ei kuitenkaan vienyt sairaalaan eikä mihinkään tarkistettavaksi?

Niin eli mitä. Toi aikajana ei oikeen täsmää?

- Perjantaina miehes leikattiin
- Maanantaina oli lekuri ja patologin tulokset selvillä
- Et maanantaina kuullut miehestäsi mitään ennen kun aamuyöllä, jolloin hän ei kertonut mitä lääkärissä oli selvinnyt
- Tiistaina serkku soittaa että on nappaillut pillereitä
- Maanantaina ehdotit että etsitään suomalainen lääkäri (jenkkilän kansalaiselle syöpöhoidot Suomesta?), vaikka kuulet vasta seuraavana päivänä mistä on kyse

Perjantaina leikattiin, maanantaina kävi kääkärissä ja on saanut siellä JOTAIN (patologin lausunnnosta en ole minä puhunut) huonoja uutisia ja mies itse sanoi, että syöpä on vatsassa. Mutta puhui sitä jo ennen tuota virtsarakon leikkausta ennen. Maanantaina juttelin miehen kanssa ensin 9aikaa illalla (siellä klo 2) ja sen jälkeen kuulin hänestä 5 tai 6 aikaan mikä siellä on ilta. siitä sen 8tuntia eteenpäin.. eli 2aikaan iltapäivällä (siellä klo 7aamulla) juttelin serkkunsa kanssa. Ja juu, olen ehdottanut sen suomalaisen lääkärin etsimistä yksityisen kautta jo paljon aiemmin, koska miehellä on sokeritauti ja sydäntä leikattii viime vuonna.

Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen;26276141:
Perjantaina leikattiin, maanantaina kävi kääkärissä ja on saanut siellä JOTAIN (patologin lausunnnosta en ole minä puhunut) huonoja uutisia ja mies itse sanoi, että syöpä on vatsassa. Mutta puhui sitä jo ennen tuota virtsarakon leikkausta ennen. Maanantaina juttelin miehen kanssa ensin 9aikaa illalla (siellä klo 2) ja sen jälkeen kuulin hänestä 5 tai 6 aikaan mikä siellä on ilta. siitä sen 8tuntia eteenpäin.. eli 2aikaan iltapäivällä (siellä klo 7aamulla) juttelin serkkunsa kanssa. Ja juu, olen ehdottanut sen suomalaisen lääkärin etsimistä yksityisen kautta jo paljon aiemmin, koska miehellä on sokeritauti ja sydäntä leikattii viime vuonna.
Älä nyt hei oikeasti viitti. Meinaat että mies tiesi asiasta jo etukäteen, mutta järkyttyi vasta nyt? Vai että lääkäri sanoi että juu, me ei nyt olla tutkittu onko nää pahalaatusia nää kasvaimet, mut aattelin tälleen lähtökohtasesti sanoa että on, niin palataan asiaan kun patologin lausunto on tullut? Vai meinaat että lääkärit tiesi etukäteen että kasvain on pahalaatunen ja levinnyt vatsaonteloon, mutta päättivät kuitenkin perjantaina aikansa kuluksi vähän krapsutella tähystyksessä virtsaonteloa, eivätkä esimerkiksi poistaa sitä, mikä on yleinen käytäntö jos kasvain on jo levinnyt lihaskudoksiin ja vatsanpeitteisiin?

Virtsarakosta ei höylällä pahanlaatuista syöpää epiduraalissa pois vaan leikataan radikaalisti kokonaisena könttinä isoilla marginaaleilla pois ja mahdollisimman paljon sorkkimatta jotta se ei levitä syöpäsoluja yhtään enempää elimistööön.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
  • Tykkää
Reactions: erinys
Uskomatonta, jos joku vielä uskoo tämän "Nöppösen" juttuihin.

Mutta sinnikäs tyyppi, se täytyy sanoa. Olisin luullut, että se Matt Bomer-vedätys olisi ollut suoranainen palsta-itsemurha.

Yhteistyössä