Klexane on lääke jota otetaan raskaudenaikana.
... joka ei takaa sitä, etteikö enoksapariininatriumista olisi haittaa sikiölle.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Klexane on lääke jota otetaan raskaudenaikana.
... joka ei takaa sitä, etteikö enoksapariininatriumista olisi haittaa sikiölle.
En ole ikinä kuullut, että näin olisi ja aika monta ihmistä itseni mukaanlukien on tuota ainetta raskauden aikana käyttänyt. Lääkäritkään eivät edes kerro jos siitä olisi jotain haittaa. Missä on tutkimukset tuon aineen haitallisuudesta ja mitä se on tehnyt?
Marvevanin osalta lähdettiin samalla tapaa liikkeelle ja myöhemmin vasta havaittiin ongelmat. Suurin osa lääketutkimuksista tehdään muutenkin miehillä, ei naisilla. En tiedä, miten tämän kanssa tulee käymään, mutta yleinen käsitys on se, että kaikesta lääkityksestä on haittaa raskauden aikana. Tähän liittyy epigenetiikka.
Nyt olen viimeistään vakuuttunut sun typeryydestä.
Nyt olen viimeistään vakuuttunut sun typeryydestä.
Se ei ole asian ydin. Asian ydin on se, että voisitko antaa tulevalle lapselle turvallisen, rakastavan ja hyvään kehitykseen mahdollistavan ympäristön. Mielestäni se vaatii hyvää parisuhdetta, hyvää taloudellista tilannetta ja ennen kaikkea sinun tasapainoisuuttasi ennen lapsen tekemistä.
Ei lasta pidä tappaa sen takia ettei ole parisuhdetta.
Ehdittiin tuntea miehen kanssa muutama kuukausi ja olla yhdessä kuukauden verran. Muutama viikko sitten mies kertoi yhä olevansa ihastunut vanhaan säätöönsä. Pyysin miestä miettimään mitä oikeasti haluaa ja kenen kanssa. Tämä aika (n.vko) sai minut epäilemään suhdetta ja miehen tunteita ja huomasin etten itse tunne häntä kohtaan enää niinkuin pitäisi. Sovittiin silloin että nähään ja puhutaan asiat selviksi kun kummallakin on aikaa. Tiistaina sain tietää olevani raskaana ja on hyvin epätodennäköistä lääkityksestä yms johtuen että lapsi olisi terve. Päätin etten kerro edes miehelle mitään koska olin päättänyt etten jaksa meidän juttua ja mies vaan menisi palasiksi turhaan. Sain kuitenkin tietää että mahdollisuus siihen että sikiö on terve on olemassa. Tänään nähtiin miehen kanssa ja kaikista aikomuksistani huolimatta kerroin miehelle raskaudesta ja siitä, etten halua enää jatkaa. Ja arvatenkin oltiin kumpikin ihan paskana tästä kaikesta..
Sanoin miehelle etten halua enää olla hänen kanssaan yhteydessä mitenkään ja että hoidan raskauden kun saan parempaa tietoa parhaalla katsomallani tavalla. Mies suostui tähän. En halua sotkea hänen elämäänsä enempää, hänellä tosi paljon huolia jo nyt. Nyt kuitenkin mietin olinko liian äkkinäinen ja itsekäs? Tosin ei mieskään ilmaissut haluaan tietää asiasta edes enempää. Oon ihan sekaisin näiden tunteiden kanssa![]()
Mieheltä ei tarvita mitään suostumusta mihinkään. Pärjäätte kyllä hienosti kaksistaan lapsen kanssa ja tulevaisuudessa saat varmasti myös hyvän parisuhteen.
Niin, ei mieheltä suostumusta tarvitse kysyä, mutta maksajaksi ilman päätösvaltaakin kelpaa mainiosti...
Miksi? Väitätkö, ettei tätä lääkettä voida vetää pois raskauden ajalta samalla tapaa kuin Marevan? Vai väitätkö, että lääkitutkimuksia tehdään tasapuolisesti sekä miehillä että naisilla?
Joo ja vastuuttomaksi pökkijäksi. Kun harrastaa seksiä, voi tulla vanhemmaksi. Ketä tämä yllättää?
No... vanhuksilla?Ai hepariiniin? No, onhan sekin yksi vaihtoehto. Avoimeksi jää mahdolliset sikiövauriot ja tulevaisuus yksinhuoltajana.
Nostat tahallaan vuoden 2015 keskusteluaNo... vanhuksilla?