Tuo mies varmaan vielä ihmettelee, miks oon naama norsun v*tulla.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="mies30";24052238]En tiedä siasta, mutta ei ap:n mies perheenisältä kuulosta, vaan keskenkasvuiselta pojalta joka haluaa viettää vapaa-aikansa mieluummin kavereiden kuin perheen kanssa.
Joo, täytyy saada mennä joskus, pyysi vaimoa mukaan ja niin edelleen. Ei kai kukaan aikuinen mies niin tyhmä ole, että jos yhdessä sovittu perhejuhannus muuttuu mökkiviikonlopusta kotiviikonlopuksi, tarkoittaa se samalla, että saa lähteä joka päivä juomaan kaljaa kavereiden kanssa. Ei hätää herrasmies pyytää vaimon mukaan ja järjestää lapselle hoitopaikan. Ei kai kukaan aikuinen mies ole niin tyhmä, että kuvittelee vaimoa kiinnostavan lähteä ainoana naisena mukaan miehen kavereiden kanssa juomaan kaljaa. Ai niin, penskankin voi sysätä juhannukseksi omalle äidille hoitoon, että pääsee itse juomaan kaljaa.
13-vuotiaalta pojalta voisi kuvitella tuollaista käytöstä, mutta ei aikuiselta mieheltä, joka on lapsenkin mennyt tekemään.[/QUOTE]

En ymmärrä ihmisiä joille on tärkeetä ryypätä. Joskus toki voi. Mutta en ymmärrä myöskään niitä joiden pitää elää sellaisessa symbioosissa 24/7 perheensä kanssa. Molemmat on aika kuvoja.

[QUOTE="noh";24051115]Tuohan olis ollut tosi ok. Ja luulen, että miehesi olis tulossa teidän naisten iltaan jos olis kutsun saanut ja vienyt teidän lapsen äidilleen hoitoon ilman muuta. Juhannus tulee juurikin puitteista, kotona voidaan olla joka viikonloppu oman perheen voimin.[/QUOTE]

Niin, eli juhannus tarkoittaa sinulle kavereiden kanssa oleilua,juhlimista,alkoholin nauttimista?
Kaikilla ei näin ole.
Juhlia voi sen omankin perheen kesken,niin että myös lapset pääsevät nauttimaan juhannustunnelmasta.
Kaikille juhannus ei(onneksi) ole aikuisten ryyppyjuhla.

[QUOTE="vieras";24052344]En ymmärrä ihmisiä joille on tärkeetä ryypätä. Joskus toki voi. Mutta en ymmärrä myöskään niitä joiden pitää elää sellaisessa symbioosissa 24/7 perheensä kanssa. Molemmat on aika kuvoja.[/QUOTE]
Niin ovat, mutta mistä sinä tässä ketjussa tai ap:ssa sellaisen näet? Et missään.

Mua aina vaan ihmetyttää miten miehet eivät halua viettää aikaansa lasten kanssa. Mikä tahansa on parempi vaihtoehto kuin olla kotona vaimon ja lasten kanssa. Kaljanjuonti on aina kivempaa kuin oman lapsen seura.

Jos nainen ei voi ikinä luottaa siihen että mies viihtyy perheen parissa niin mitä virkaa sellaisella miehellä on?

Kyllä mun mies haluaa, se juokin todella harvoin.
Mua taas ei juurikaan koko aikaa kiinnosta, joskus on kiva kuule juoda vaikka kaljaa ja olla ystävien kanssa. Ja toisinaan, se on jopa kivempaa kuin oman perheen seura!

[QUOTE="mies30";24052362]Niin ovat, mutta mistä sinä tässä ketjussa tai ap:ssa sellaisen näet? Et missään.[/QUOTE]

Sun kirjoitus huokuu iilimato-meininkiä. Irroita välillä.

[QUOTE="vieras";24052381]Sun kirjoitus huokuu iilimato-meininkiä. Irroita välillä.[/QUOTE]
Joopa joo. Vaimo on tälläkin hetkellä toisella mantereella töissä, eli aika pitkä napanuora pitäisi olla.

[QUOTE="mies30";24052401]Joopa joo. Vaimo on tälläkin hetkellä toisella mantereella töissä, eli aika pitkä napanuora pitäisi olla.[/QUOTE]

Eli sun vaimo on sun äitikin....

[QUOTE="Jep";24051114]No mä en todellakaan ymmärrä mitä niiin mahtavaa kavereiden kanssa voi tehdä että se voittaa perheen kanssa vietetyn ajan.
Ihanko totta kotona oleilu on nykyään kökkimistä? Onko ihmiset oikeesti niin reppanoita että ei osata tehdä mitään yhdessä? Lukea, leikkiä, katsoa leffoja, leipoa, ulkoilla, saunoa, grillata jne.
Ei ihme että avioeroja on enemmän kuin koskaan ennen.[/QUOTE]

Kuule, kaikki ihiset eivät ole samanlaisia kotihiiriä kuin sinä. Viihdy sinä aivan vapaasti kotonasi, muttaminä en, enkä tule hetkeen viihtymäänkään. Perheenkeskenkin meillä on tapana aina käydä jossain viikonloppuisin, kylissä, reissuissa, kaupungilla, me emme tykkää kukaan kyhnöttää vesisateessa neljän seinän sisällä tv:n ääressä, leipomassa tai saunomassa. Miksi helvetissä mun pitäisi viihtyä? olisinko sitten parempi ihminen jos en kaipaisi minnekään? Sä voit nyt käyttää mielukuvitusta tähän väliin ja miettiä mitä kaikkea kivaa ystävien kanssa voi tehdä. Juu ei tosiaan ihme, että avioeroja tulee jos erokoidutaan vaan kotiin perheen kesken, eikä ymmärretä mitä muuta maailmalla on annettavana senkin lisäksi. Sitten vanhana aletaan kaipaamaan sitä muunlaistakin elämää. Me ollaan oltu vuosikaudet naimisissa ja onnellisia, siitäkin huolimatta, että emme viihdy kotona leipomassa joka jumalan viikonloppu tai juhlapäivä.

[QUOTE="vieras";24052322]Mee nyt nukkumaan ne päikkärit. Kyl itse voisin lähteä miesporukan mukaan, kun hiukan ottaa drinkkii niin kyl se tunnelma siitä nousee.[/QUOTE]

Ah, viina pelastaa suomalaisen kuin suomalaisen tiukassakin paikassa...NOOOT.
Mitäpä jos ei TAHDO juoda, haluaa viettää aikaa perheensä ja lastensa kanssa, huolehtia siitä että LAPSILLA on mukava juhannus ja he saavat mukavat muistot juhannuksesta?
Onko se niin vaikeaa käsittää, että jotkut saattavat nauttia perheensä kanssa oleilusta?
Ja se, että jotkut vanhemmat haluavat lapsia saatuaan laittaa lapset etusijalle ja ajatella myös millaisen juhannuksen lapset haluaisivat, ei vain että mitä MINÄ tahtoisin tehdä?

Mielestäni tuo ap.n miehen käytös on uskomattoman lapsellista.
On ihan normaalia jos perheellinenkin haluaa joskus lähteä juhlimaan ilman lapsia, mutta silloinkin asiasta yleensä keskustellaan sen puolison kanssa,sovitaan lastenhoidosta yms. eikä vain lähdetä ovet paukkuen niinkuin teini lapsuudenkodistaan, että kun "MÄÄ HALUAN NYT RYYPPÄÄÄN!!".

[QUOTE="vieras";24052428]Eli sun vaimo on sun äitikin....[/QUOTE]
Joo. Oliko sulla jotain asiaakin tähän keskusteluun vai keskitytkö pelkästää minun haukkumiseen.

[QUOTE="vieras";24052428]Eli sun vaimo on sun äitikin....[/QUOTE]

Voi hyvä luoja.
Joko olet jo aloittanut juhannusnaukkailun tai sitten sinua ei vain ole älyllä pilattu, sarkasmi/huumorintaju/luetunymmärtäminen, never heard?

[QUOTE="vieras";24052438]Kuule, kaikki ihiset eivät ole samanlaisia kotihiiriä kuin sinä. Viihdy sinä aivan vapaasti kotonasi, muttaminä en, enkä tule hetkeen viihtymäänkään. Perheenkeskenkin meillä on tapana aina käydä jossain viikonloppuisin, kylissä, reissuissa, kaupungilla, me emme tykkää kukaan kyhnöttää vesisateessa neljän seinän sisällä tv:n ääressä, leipomassa tai saunomassa. Miksi helvetissä mun pitäisi viihtyä?[/QUOTE]
Eli sinä et näe mitään eroa teidän aktiviteeteissä ja sillä, että mies lähtee ryyppäämään juhannuksena joka ilta kavereiden kanssa, pyytää yhtenä iltana vaimoa mukaan ja lapsi pistetään mummolle hoitoon. Hieno yleistys kotihiirestä.

[QUOTE="huoh";24052481]Ah, viina pelastaa suomalaisen kuin suomalaisen tiukassakin paikassa...NOOOT.
Mitäpä jos ei TAHDO juoda, haluaa viettää aikaa perheensä ja lastensa kanssa, huolehtia siitä että LAPSILLA on mukava juhannus ja he saavat mukavat muistot juhannuksesta?
Onko se niin vaikeaa käsittää, että jotkut saattavat nauttia perheensä kanssa oleilusta?
Ja se, että jotkut vanhemmat haluavat lapsia saatuaan laittaa lapset etusijalle ja ajatella myös millaisen juhannuksen lapset haluaisivat, ei vain että mitä MINÄ tahtoisin tehdä?

Mielestäni tuo ap.n miehen käytös on uskomattoman lapsellista.
On ihan normaalia jos perheellinenkin haluaa joskus lähteä juhlimaan ilman lapsia, mutta silloinkin asiasta yleensä keskustellaan sen puolison kanssa,sovitaan lastenhoidosta yms. eikä vain lähdetä ovet paukkuen niinkuin teini lapsuudenkodistaan, että kun "MÄÄ HALUAN NYT RYYPPÄÄÄN!!".[/QUOTE]

Sun kannattas joskus miettiä myös miehesi tarpeita sekä ehkä itsekin irrottautua perheestäsi. Tota menoa sun ukkos käy kohta vieraissa...

[QUOTE="vieras";24052513]Voi hyvä luoja.
Joko olet jo aloittanut juhannusnaukkailun tai sitten sinua ei vain ole älyllä pilattu, sarkasmi/huumorintaju/luetunymmärtäminen, never heard?[/QUOTE]

Niin tai sitten sua ei oo, never heard??? :laugh:

[QUOTE="vieras";24052521]Sun kannattas joskus miettiä myös miehesi tarpeita sekä ehkä itsekin irrottautua perheestäsi. Tota menoa sun ukkos käy kohta vieraissa...[/QUOTE]

Mistä ap:n mies tähän ketjuun eksyi?

[QUOTE="vieras";24050901]Meillä piti olla perhejuhannus mökillä. Tänään piti lähteä. Alunperin oli tarkoitus, että mies menee torstaina eli eilen kahden kaverinsa kanssa iltaa istumaan, tulee tarpeeksi ajoissa kotiin että päästään puoliltapäivin lähtemään. Mökkijussi peruuntui huonon sään takia (mökki saaressa, ei sähköjä jne) mutta mä ajattelin, että kai me nyt kuitenkin perheen kanssa ollaan.

No mies oli eilen kaveriensa kanssa, tuli kotiin kolmelta yöllä. Nukkuu vielä. Lapsi heräsi klo 5.50. Tänään mies on menossa naapurikaupunkiin yhden toisen kaverin luo. ''Kyllä säkin voit tulla, kyl meen äiti muksun ottaa hoitoon'' se sanoi mulle. Joo, mulla on varmaan huisin kivaa olla ainoana naisena ihmisten kanssa, joita en kunnolla tunne. Ja jaksan varmaan juhlia kun olen herännyt ennen kuutta, enkä ehdi nukkumaan päikkäreitä kun mies herää itse yöuniltaan niin myöhään. Ja olin vielä sanonut miehelle, etten halua antaa lasta yökylään, koska lapsi oli just anopilla viime viikonloppuna. Meillä on täällä jääkaappi täynnä juhannusruokaa, pihassa mölkky ja illaksi telkkarista katsottavaa, kun lapsi mennyt nukkumaan. Saan vissiin ihan itsekseni nauttia näistä. Omat kaverini ovat kukin jossain muualla juhannuksenvietossa.

Ja huomenna, kun meidän piti mennä yhden kaveriperheen luo koko perhe, mies lähteekin yllättäen harrastusmatkalle. Mulla tykyttää otsasuoni nyt aika pahasti ja vituttaa jo valmiiksi, kun mies pitää mua nipona paskana kun en halua lähteä jonnekin sen kaverin luo katsomaan selvipäin ja väsyneenä kun miehet jauhaa paskaa ja juovat kaljaa.

Kiitos, kun sain purkautua.[/QUOTE]
Jos juhannusaattona ei ole muuta tehtävää kuin telkkari ja mölkky, niin kyllä minäkin ukkona lähtisin menemään ja etsimään mukavampaa seuraa.

[QUOTE="vieras";24052521]Sun kannattas joskus miettiä myös miehesi tarpeita sekä ehkä itsekin irrottautua perheestäsi. Tota menoa sun ukkos käy kohta vieraissa...[/QUOTE]

Really? :D
Tämän enempää tuskin voisin tai haluaisin irrottautua, luulempa ettei minulla olisi sitämenoa perhettä pian ollenkaan.

Käyn lenkillä jokapäivä(ihan yksikseni), salilla n. 3 krt/vko, juhlimassa(kavereiden kanssa baarissa tai jonkun luona iltaa istumassa) n. kerran kuussa.
Kavereitani ja ystäviäni näen viikottain.
Miehellä on omat harrastuksensa n. 4 kertaa viikossa,tämän lisäksi näkee myös ystäviään viikottain ja käy n. kerran kuussa viihteellä.
Se aika mitä töiltä,harrastuksilta ja menoilta jää, vietetään ihan mielellään perheen kesken.
:)

En ihan ymmärtänyt, kuinka pettäminen tähän liittyy mutta logiikkasi kuulostaa muutenkin aika..erikoiselta.

[QUOTE="vieras";24052562]Jos juhannusaattona ei ole muuta tehtävää kuin telkkari ja mölkky, niin kyllä minäkin ukkona lähtisin menemään ja etsimään mukavampaa seuraa.[/QUOTE]

Niinpä, ja jos on leveäperseinen nainen leggareissa siinä kaverina niin se on MORJESTAAAA!!!!

[quote="jep";24050949]kyllä mä mieluummin katson telkkaa kotona kuin kuuntelen jotain tyhjänpäiväistä paskanjauhamista.[/quote]
no ole siellä kotona ja kato sitä telkkaria!!!

[QUOTE="vieras";24052583]no ole siellä kotona ja kato sitä telkkaria!!![/QUOTE]

Aivan, varmaan katselee jotain salkkareiden uusintoja ja hykertelee kllimaksissa nähdessään Ismon...

[QUOTE="vieras";24052571]Really? :D
Tämän enempää tuskin voisin tai haluaisin irrottautua, luulempa ettei minulla olisi sitämenoa perhettä pian ollenkaan.

Käyn lenkillä jokapäivä(ihan yksikseni), salilla n. 3 krt/vko, juhlimassa(kavereiden kanssa baarissa tai jonkun luona iltaa istumassa) n. kerran kuussa.
Kavereitani ja ystäviäni näen viikottain.
Miehellä on omat harrastuksensa n. 4 kertaa viikossa,tämän lisäksi näkee myös ystäviään viikottain ja käy n. kerran kuussa viihteellä.
Se aika mitä töiltä,harrastuksilta ja menoilta jää, vietetään ihan mielellään perheen kesken.
:)

En ihan ymmärtänyt, kuinka pettäminen tähän liittyy mutta logiikkasi kuulostaa muutenkin aika..erikoiselta.[/QUOTE]

Selityksen makua=)

Yhteistyössä