A
AS
Vieras
Ja minusta NYC ja Kuala Lumpur eivät ole lainkaan samanlaisia, eivät ollenkaan. Suuret kaupungit ovat ihania ja erittäin pajon näkemisen arvoisia.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja AS:Ja minusta NYC ja Kuala Lumpur eivät ole lainkaan samanlaisia, eivät ollenkaan. Suuret kaupungit ovat ihania ja erittäin pajon näkemisen arvoisia.
Alkuperäinen kirjoittaja Huspati Huta:Voihan sitä ajatella, että siitä jää paitsi, mitä ei koe, mutta eihän se mitenkään huono asia ole. Minä olen esimerkiksi "jäänyt paitsi" kylpyläreissuista, mutta ihan sen takia, etteivät ne minua kiinnosta.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Alkuperäinen kirjoittaja Huspati Huta:Voihan sitä ajatella, että siitä jää paitsi, mitä ei koe, mutta eihän se mitenkään huono asia ole. Minä olen esimerkiksi "jäänyt paitsi" kylpyläreissuista, mutta ihan sen takia, etteivät ne minua kiinnosta.![]()
samoilla linjoilla =) .En itsekään ole ollut kylpylässä, mikäli ei vesipuistoa sellaiseksi lueta.
Itse omalla kohdallani koen, että olisin jäänyt montaa elämystä ja kokemusta vaille,
jos en olisi matkustellut. Ja uskon, matkailun myös jollain tapaa avartaneenkin
tapaani katsoa asioita ja elämää. En kuitenkaan aseta matkustelua miksikään suoranaiseksi mittariksi, jolla voisin mitata elämänkokemusta tai "sivistyneisyyttä".