tuota tuota, kysäisen kuitenkin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Taare
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Taare

Vieras
moni on nyt sanonut että miten joku yhdistää tämän palstan ja kaksplus lehden toisiinsa niin miksi ei?
lehdessäkin joskus mainostettiin tätä äitien tapaamispaikkana netissä, sitä kautta itsekkin vuonna 2001 löysin tämän. kun tulee osoitteella www.kaksplus.fi niin etusivulla on ensimmäisenä uusin lehti, tutustumistarjoukset sun muut lehden asiat. tämän sivun kautta sitten pääsee tänne keskusteluun. luulempa että useakin on löytänyt tämän palstan juuri lehden kautta ja halunnut tätä kautta löytää vertaistukea arjen pyörittämiseen.
vai miksi sitten lehti on tämän palstan ottanut oman nimensä alle? miksi tämän nimi ei sitten ole vaikka äitien leikkikenttä, nimi joka ei sivua lehteä ollenkaan. miksi täällä sitten on ollut jopa toimittajien tekemiä ketjuja joissa on pyydetty kokemuksia meiltä jotka täällä kirjoittelee. luulempa että siksi koska tämäkin osio on lehden palvelua meille ihmisille joita se haluaa palvella monipuolisesti

Alkuperäinen kirjoittaja NaRikka:
ööh..Mä olen ilman muuta aina ajatellut, et nämä on lehden nettisivut, joissa on keskusteluosio..? Mitä multa on mennyt ohi?

tässä paria ketjua eilen ja tänään lueskellessa on tämä väittämä hypännyt silmiin

Alkuperäinen kirjoittaja Taare:
ööh..Mä olen ilman muuta aina ajatellut, et nämä on lehden nettisivut, joissa on keskusteluosio..? Mitä multa on mennyt ohi?

tässä paria ketjua eilen ja tänään lueskellessa on tämä väittämä hypännyt silmiin

Antaa olla väittämä.. :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Jaanuska:
Alkuperäinen kirjoittaja Taare:

Antaa olla väittämä.. :whistle:

olisi iahn mielenkiintoista kuulla näiden ihmisten vastaus tähän ;)

Olen myös sitämieltä että tämä on ehdottomasti lehden keskustelupalsta, ja kantaa lehden nimeä. MUTTA! Täällä kirjoittelelvien ihmisten ei pidä katsoa edustavan lehteä, muutoinkuin toimittajien osalta ja ehkä ylläpidon. Myös valvojat ovat vain ihmisiä muiden joukossa, eivätkä edusta lehden näkemystä asioista.
a040.gif

Mä taisin olla yks joka sanoi tosta lehden ja keskustelupalstan yhdistämisestä. Joku puhui siitä että tää palsta antaa lehdelle huonoa mainosta, mutta ei se minun mielestä niin mene, palstahan on lehden antamaan lisähuvia mutta eihän me palstalaiset lehteä kirjoiteta. Siis yritän sanoa että vaikka palstalla pyörii vattumaista väkeä ja on hullujakin ketjuja niin en ymmärrä miten se voi vaikuttaa kaksplus lehteen? Eihän samat ihmiset palstalla pyöri jotka tekee lehteä, vai miten...?

Alkuperäinen kirjoittaja Piipi:
Olen myös sitämieltä että tämä on ehdottomasti lehden keskustelupalsta, ja kantaa lehden nimeä. MUTTA! Täällä kirjoittelelvien ihmisten ei pidä katsoa edustavan lehteä, muutoinkuin toimittajien osalta ja ehkä ylläpidon. Myös valvojat ovat vain ihmisiä muiden joukossa, eivätkä edusta lehden näkemystä asioista.
a040.gif

just noin aattelen

Alkuperäinen kirjoittaja TuhmaHauva:
Mä taisin olla yks joka sanoi tosta lehden ja keskustelupalstan yhdistämisestä. Joku puhui siitä että tää palsta antaa lehdelle huonoa mainosta, mutta ei se minun mielestä niin mene, palstahan on lehden antamaan lisähuvia mutta eihän me palstalaiset lehteä kirjoiteta. Siis yritän sanoa että vaikka palstalla pyörii vattumaista väkeä ja on hullujakin ketjuja niin en ymmärrä miten se voi vaikuttaa kaksplus lehteen? Eihän samat ihmiset palstalla pyöri jotka tekee lehteä, vai miten...?

Näin
a010.gif

Yhteistyössä