Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Gabriela:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Gabriela:Alkuperäinen kirjoittaja ap:että tupakointia puollustellaan niinkin paljon, kuin mitä näihin vastauksiin on kirjoitettu. Toisin osoittavista TUTKIMUSTULOKSISTA HUOLIMATTA. Jokainen tupakoitsija tietää varmasti sisimmässään mitä tekee lapselleen. Että onnea vaan valitsemallenne lapsenmyrkytystielle.
Nyyh.. tutkimustuloksista huolimatta ... sehän riippuu aivan mihin tutkimukseen viittaat.. mä voi marssittaa sulle sen seittemän tutkimussa jossa todettu päin vastaista.. ja jossa tuollainen stressaaminen ja toisten syyllistäminen aiheuttaa lapselle pahempaa kun mikään muu.. kuten käytöshäiriöitä kun äiti on hysteerikko..
Onko kiva tuhota lapsesi terveys? Pystytkö kantamaan asian omalla tunnollasi vaikeuksitta?
Äläppäs tee olettamuksia, joita en ole sanonut.. eli että polttaisin.. tuo on juuri tapa jolla ihmiset tulkitsee kaikkea mitä lukevat ja ottavat siitä mitä haluavat lisäävät loput omaa uskoaan ja sitten tekevät niistä totuuksia.. tuon takia pidän huolestuttavana sitä että ihmiset lukevat tutkimuksia ja alkavat uskoa niitä ilman mitää lähdekritiikkiä.. koska saavat maailman näyttämään siltä miltä haluavat ja sen jälkeen luulevat sitä totuudeksi..
Uskomatonta. Kirjoitan itse (toisesta aiheesta) jonkinlaista tieteellistä tutkimusta. Taidan siis ymmärtää mitä on lähdekritiikki. Poltin muuten itse ennen raskaaksituloa. Ei ollut kovin vaikeaa lopettaa, eikä olisi tullut plussan jälkeen mieleinikään jatkaa -enää koskaan.
Se että kirjoitat artikkelia tekee sinusta viisaan vuorisaarnaajan