Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja no enpä tiedä..:
Ei mun lapsi sen kummemmin ole ollut kipeä, tai allerginen sen takia että poltan, eikä niitten muittenkaan vanhempien lapset.
Hassu juttu, minä olen kyllä aina luullut, että jos lapsi on kipeä, se johtuu viruksista tai bakteereista.
Mutta oppia ikä kaikki..
Onneksi olkoon, että olet toistaiseksi poikkeus. Eiväthän kaikki tupakoitsijat sairastu keuhkosyöpäänkään, mutta väitätkö ettei tupakointi sille altista? Oletko kuullut karsinogeeneistä ja terveydelle myrkyllisistä aineista?
Olen. Tietysti olen, tyhmä en ole vaikka poltankin
Itse olen enemmän huolissani ilmastonmuutoksista, ilmaston saasteista, otsonikerroksen ohenemisesta ja sademetsän hakkuista.
Nykyinen ilma, mitä hengitämme, on tullut myrkylliseksi, ilmasto alkaa pikkahiljaa muuttumaan. Eikö tosiaan mammat ole huomanneet, miettikääs kymmenen vuotta marraskuun aikaan, oliko sillon ruohoa vihriänä, ja asteet plussilla?
Jokainen ihminen itse valitsee mistä pitää ja mistä ei.
Jokaisella ihmisellä on oikeus valita, mitä tekee ja mitä ei tee.
Jos ap valitsee sodan tupakoivia äitejä kohtaan, se on hänen valintansa ja hän itse ottaa siitä vastuun.
En minä, eikä kukaan muukaan.
Bakteerikanta muuttuu, kun ilmasto tekee tepposiaan. Se on luonnollista ja normaalia.
Tänä antibioottiaikana, kun on lääkkeet jokaisen tautihippuseen, bakteerikanta muuttuu. Se on ihan luonnollista, jos asiaa miettii järjellä.