N
no
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja outoa:Ai että toinen nainen ei ole syyllinen? Vain mies?
Kukin ajatelkoot omalla tavallaan. Minun maailmassani aikuinen ihminen tekee jatkuvasti valintoja ja ´kantaa niistä vastuun. Myös se toinen nainen joka tietoisesti jatkaa kolmannen osapuolen satuttamista, loukkaamista ym. Naisella olisi myös mahdollisuus valita ja sanoa ukolle, että "hoida kotiasiasi ensin kuntoon, en halua tunteideni satuttavan muita ihmisiä." Mutta tämä siis vain minun maailmassani. Todellisuus on karunpi ja kylmempi paikka, kuten tässäkin ketjussa on huomattu.
Myös minä koin hyökkäyksen mieheni kakkoselta. Ikävän ja ruman haukkumisen ja vakuuttelun siitä, kuinka mieheni ei ikinä olisi minun kanssani onnellinen, rakastaisi ja elämä minun kanssani oli vain kulissia ja velvollisuutta. Tämän sanoi ihminen, joka ei ikinä ollut tavannut minua, nähnyt meidän perheen arkea ym. Kun rauhallisesti kieltäydyin elämästä ja toimimasta hänen ohjeiden ja tahtonsa mukaan, hän lopuksi ilmoitti tekevänsä kaikkensa hajoittaakseen meidän perheen.
No yhdessä ollaan, takana vaikea ja kivulias prosessi. Mies on hävennyt ihastustaan (onneksi ei sentään mennyt seksin puolelle!) ja typeriä viestejään. Ei ymmärrä itseään.
Mua voi sääliä ja ajatella, että ylpeyttä ei ole tippaakaan. Mutta on sitä. Olen ylpeä, että olen selviytyjä, jaksoin sen kaiken ja osasin antaa anteeksi ja pystyin rakentamaan pahasta ja huonosta jotain parempaa.
Onpa hieno kirjoitus. Kyllä hälytyskellojen pitää soida ja lujaa, silloin kun toinen nainen uhkaa hajoittaa perheen. Siis hajoaahan perhe pettämisestä hyvin usein mutta , jos toisen naisen toiminta on tietoista perheen rikkomista, niin kyseessä on sairas ihminen ja niiden hälytyskellojen pitää soida miehen päässä ja nopeasti irtaantua pahaa haluavasta sivusuhteesta.
Jos nyt esittäisi jotakin arvioita kuinka monta todellista enkeliä on vapaana keski-ikäisistä, niin olisi hämmästyttävän pieni luku...
Juu, vähän veri kuohahti, kun kuulin näistä teksitiviestihäiriköistä, jotka pyrkivät rikkomaan toisten perheitä, siis terrori alkaa kun jäävät itse hopealle...