B
been there, done that
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Sensimilia:Itse olen nauttinut muutamaan otteeseen varatun miehen seksiseurasta, omalle kämpilleni olen miehen vienyt ja ei kyllä mitään ongelmia ole ollut esim. miehestä eroon pääsemisessä.
Aivan. Sen sijaan ongelmia voisikin tulla, mikäli yrittäisit takertua mieheen, vaatisit lupauksia tai esittäisit vaatimuksia.
Alkuperäinen kirjoittaja Sensimilia:Joten turha syyllistää toista naista. Jos se pettämispartneri en olisi minä, se olisi joku toinen nainen. Itsäni ei pysyvä parisuhde juuri nyt kiinnosta, mutta seksiä tekee mieli. Varattu mies ei yleensä vongu perään ja osaa arvostaa yhdenillan huumaa![]()
Ja se useimmin onkin ainoa mitä saat, hetken huuma. Ja siinä ei ole mitään väärää; vapaa nainen tekee mitä haluaa. Jos sen sijaan fokus on vain ukkomiesten kanssa seksinharrastamisessa ja pysyvän parisuhteen välttelyssä, kertoo se omaa tarinaansa.
Silti jokainen suhteessaan vakiintunut on vastuussa genitaaliensa(kin!) käyttämisestä suhteeseen ryhtyessään tekemänsä sopimuksen mukaisesti, eikä tätä sopimusta voi yksipuolisesti yhtäkkiä muuttaa.