Turhaa pohdintaa, mutta mitä tekisitte tässä tilanteessa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja palstalle purkaantuja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

palstalle purkaantuja

Vieras
Tämä kuulostaa ihan omituiselle, ja tuntuu vielä omituisemmalle.

Olen 4 vuotta ollut yksin, tai no lapsen kanssa kaksistaan mutta kuitenkin. Lapsen isä lähti pois kuvioista jo raskauden alkuvaiheissa, ja on lastaan tavannut ehkä 2 kertaa koko aikana.

Pari kuukautta sitten fb:ssä kaveripyynnön lähetti kouluaikainen tuttavani (ei oltu samassa koulussa vaan hän minua 5 vuotta vanhempi mutta vapaa-ajalla liikuttiin samoissa porukoissa) ja siitä lähtien ollaan muutaman kerran viikossa aina kuulumisia vaihdeltu fb:ssä, muisteltu menneitä, juteltu nykyisistä kuulumisista ja kaikesta siltä väliltä, niin seksimessuista kuin lapseni uhmakohtauksista. ;)

Viime viikolla hän kyseli että jos voisi tässä joku ilta tulla meille käymään, kun haluaisi nähdä lapseni ja jutella mun kanssa ihan kasvotustenkin pitkästä aikaa. No tietenkin vastasin että se sopii, mutta päivä jätettiin vielä avoimeksi koska ei osannut työvuoroistaan vielä sanoa.

Olemme kouluaikana pyörineet siis samoissa porukoissa, ja silloin meillä oli jonkinlaista säpinää, joka kuitenkin kaatui tuohon ikäeroon. Kyseisellä miehellä ei tässä välissä ilmeisesti ole ollut kuin yksi lyhyt aikainen suhde, ja silloin aijemmin ei hänellä myöskään muistaakseni koskaan ollut vakituista tyttöystävää eikä liiemmin kyllä mitään yhden illan baarituttujakaan. Eli aina ollut vähän sellainen yksinäinen kulkija joka katsellut toisten onnea vierestä.

Ja nyt minusta on pelottavasti alkanut tuntumaan siltä että olen taas häneen ihastumassa, en olisi uskonut että tunteet nousevat pintaan vielä näin monen vuoden jälkeen, muttakun tuntuu että hän on edelleen yhtä mukava ja ihana ihminen kuin nuorenakin. Nyt minua on alkanut pelottamaan että haluanko häntä sittenkään meille kylään, jos nämä tunteet vain voimistuvat silloin. Ei kai aikuinen ihminen voi tällä tavalla haksahtaa nuoruuden ihastukseensa uudestaan? Voi nolous tätä.

Alkuperäinen kirjoittaja xx:
Tunnetko niin hyvin että tiedät tykkääkö miehistä vai naisista?
Hänhän voi olla kiinnostunut sinusta vain kaverina.

Tätä juuri veikkaan että hän on ihan kaverimielellä liikenteessä, ja minä en voi tunteilleni mitään ja hän huomaa sen ja näin onnistun pilaamaan koko kaveruuden. :/

Ei ole homo, sen tiedän mutta hyvin ujo ihminen ja harvemmin edes "räkäkännissä" saa otettua kontaktia vieraisiin ihmisiin. Tai näin ainakin ennen oli mutta moneen vuoteen en hänen kanssaan paljoa ole ollut tekemisissä paitsi nyt n. 3kk jutellut 4-5 krt viikossa naamakirjassa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Olette molemmat aikuisia; voisko asiaa vaikka kautta rantain tiedustella?? Siis sitä, että onko kaverimielessä liikkeellä??

Olen yrittänyt miettiä miten asiaan häneltä saisin selvyyttä, loukkaamatta tai pelästyttämättä häntä, sillä aika varmasti on vain kaverimielellä liikenteessä ja en tahtoisi että kaikkoaa pelästyessään pois, sillä hän on myös kaverina huomaavainen ja mukavaa seuraa.

Toisaalta, kai se tässä ajan mittaan selviää millä mielellä liikenteessä.

Alkuperäinen kirjoittaja syystyttönen:
entäpä jos tapaisit hänet vaikka kahvilassa? en sotkisi lasta tuohon heti ekalla tapaamisella. mies voi vaikka yrittää lapsen kautta suosioosi.

Kahvilat yms ovat vähän hankalia koska lapsi pitäisi sitten saada hoitoon siksi ajaksi, ja toisaalta tyttö on ihan tottunut että meillä käy silloin tällöin minun ystäviäni kahvilla, sekä mies että naispuolisia ja yleensä tällöin leikkii omassa huoneessaan ja välillä tulee keksin pari hakemaan tai mehua juomaan kun itse kahvittelen kavereideni kanssa.

Rohkeesti vaan pyydät sen kahville, ja siinä samal sitte koitat selvittää millä mielellä liikenteessä kuulostaa kyllä että ihan kaverimielessä olisi mutta mistäs sitä tietää

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja täti:
Multa meni ohi, että miksi et voisi häneen ihastua?

Pelkään että pilaan kaverisuhteen kun tunne todennäköisesti yksipuolinen.

No minusta tuossa on miehenkin puolelta jotain pelissa kun tarjoutuu tulemaan kylaan. Ei ehka ole sinuun ihastunut (viela) mutta ei pida sita mahdottomuutenakaan.
Miehet haluaa vaikuttaa "ihan vaan kavereilta" niin kauan kuin mahdollista. Onnea tapaamiseen!

Alkuperäinen kirjoittaja mauku:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja täti:
Multa meni ohi, että miksi et voisi häneen ihastua?

Pelkään että pilaan kaverisuhteen kun tunne todennäköisesti yksipuolinen.

No minusta tuossa on miehenkin puolelta jotain pelissa kun tarjoutuu tulemaan kylaan. Ei ehka ole sinuun ihastunut (viela) mutta ei pida sita mahdottomuutenakaan.
Miehet haluaa vaikuttaa "ihan vaan kavereilta" niin kauan kuin mahdollista. Onnea tapaamiseen!

no toivossa on hyvä elää. ;) saapi nähdä miten käy, ja samalla yrittää kuitenkin pitää pää viileänä. :D

Yhteistyössä