Turhastako suutun?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja niinah83
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

niinah83

Vieras
Olen tahattomasti lapseton ihminen, kovan hoitohelvetin läpi käynyt. Olen puhunut paljon asiasta ystävieni kanssa. Eräs ystäväni, joka tilanteeni tietää, hehkuttaa jatkuvasti facebookissa, kuinka hänellä on paha olla kun on niin kova vauvakuume, mutta ei voi lasta nyt saada olosuhteista johtuen. Mainittakoon että tällä naisella on entuudestaan yksi lapsi. Onko kohtuutonta että minua vituttaa lukea näitä juttuja.?

Olen tahattomasti lapseton ihminen, kovan hoitohelvetin läpi käynyt. Olen puhunut paljon asiasta ystävieni kanssa. Eräs ystäväni, joka tilanteeni tietää, hehkuttaa jatkuvasti facebookissa, kuinka hänellä on paha olla kun on niin kova vauvakuume, mutta ei voi lasta nyt saada olosuhteista johtuen. Mainittakoon että tällä naisella on entuudestaan yksi lapsi. Onko kohtuutonta että minua vituttaa lukea näitä juttuja.?

Sinulla on oikeus tunteisiisi, et siis "suutu" turhasta. Mutta ystävälläsi on myös oikeus tunteisiinsa ilman että hänen täytyy miettiä loukkaako hänen tunteensa (ja niiden ilmituominen) toisia.

• Tykkää
Reactions: Pinki
Saa vituttaa. Minua vituttaa se, että naristaan, vaikka voidaan käydä hoidoissa ja/tai adotoida.
Vaikka tuon kaiken ymmärrän hyvinä hetkinä. Nyt kuitenkin vituttaa.

Alkuperäinen kirjoittaja alkuperäinen;29102083:
Naristaan kun voidaan käydä hoidoissa? Anteeksi vain mutta kyllä se ihan pakkopullaa on ja ei se adoptiokaan ihan itsestään selvyys ole.

Itse en saa adoptoida, eikä hoidoilla voida tehdä mitään asioiden hyväksi.
Niin jotkut voi ja saa lapsia, osa siirtyy adoptioon. Loput jää lapsettomiksi.
Pahimpina hetkinä ottaa päähän...

Alkuperäinen kirjoittaja alkuperäinen;29102104:
Adoptiolapsen saamiseen syynätään kaikki asiat läpikotaisin. Mulla taustalla masennusta yms mielenterveyteen liittyvää..

Oikeesti? :O

siis riittää että on ollut masentunut joskus ja sen takia ei sit voi saada adoptiolasta :O
Ihan uskomatonta...

Ymmärrän, että niille lapsille halutaan paras mahdollinen koti, mutta et joskus ollut masennus tekis jotenkin huonomman vanhemman :O

ja siis sähän voit vaikka masentua ihan siitäkin ettei sitä lasta kykene saamaan luonnollisesti tai muutenkaan

Saat ottaa nokkiisi. Voit vaikka piilottaa kyseisen henkilön päivitykset joksikin aikaa, niin eivät heti naamakirjassa pomppaa silmille. :hug:

Oikeesti? :O

siis riittää että on ollut masentunut joskus ja sen takia ei sit voi saada adoptiolasta :O
Ihan uskomatonta...

Ymmärrän, että niille lapsille halutaan paras mahdollinen koti, mutta et joskus ollut masennus tekis jotenkin huonomman vanhemman :O

ja siis sähän voit vaikka masentua ihan siitäkin ettei sitä lasta kykene saamaan luonnollisesti tai muutenkaan

Kaikki tutkitaan.. Hirveät "kokeet" et onko meistä vanhemmiksi. Miksi niitä samoja kokeita ei tehdä noille äideille jotka vetävät viinaa ja huumeita raskauden aikana..

Yhteistyössä