R
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Rane:Tunnustan olevani turhin palstapersoona.
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Alkuperäinen kirjoittaja Rane:Tunnustan olevani turhin palstapersoona.
Peesaan. =)
Alkuperäinen kirjoittaja jep:jaa mä luulin että se on. olen tatuoitu homo tyyppi.
Alkuperäinen kirjoittaja EtanaLilli:Alkuperäinen kirjoittaja jep:jaa mä luulin että se on. olen tatuoitu homo tyyppi.
Sehän on palstan paras tyyppi![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Nihih:Alkuperäinen kirjoittaja EtanaLilli:Alkuperäinen kirjoittaja jep:jaa mä luulin että se on. olen tatuoitu homo tyyppi.
Eein lisäksikö?
Alkuperäinen kirjoittaja Nihih:Alkuperäinen kirjoittaja Nihih:Alkuperäinen kirjoittaja EtanaLilli:Alkuperäinen kirjoittaja jep:jaa mä luulin että se on. olen tatuoitu homo tyyppi.
Eein lisäksikö?
Ewin, piti kirjoiitamani
Alkuperäinen kirjoittaja feger:Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Alkuperäinen kirjoittaja Rane:Tunnustan olevani turhin palstapersoona.
Peesaan. =)
Pakko olla samaa mieltä. :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja chef:Alkuperäinen kirjoittaja feger:Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Alkuperäinen kirjoittaja Rane:Tunnustan olevani turhin palstapersoona.
Peesaan. =)
No eikä!
Ranesta on mullekin ollut hyötyä...eli ihan turha jätkä se ei voi olla.
Alkuperäinen kirjoittaja feger:Alkuperäinen kirjoittaja chef:Alkuperäinen kirjoittaja feger:Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Alkuperäinen kirjoittaja Rane:Tunnustan olevani turhin palstapersoona.
Peesaan. =)
No eikä!
Ranesta on mullekin ollut hyötyä...eli ihan turha jätkä se ei voi olla.
Ota huomioon se, ettei ole takeita onko tämän ketjun ap oikeasti se rane.![]()