Turhis avaus! Mitäs muistatte must ja kaikist muistki itestään kommentteja haluuvist? :D

Alkuperäinen kirjoittaja Eemin äiti-87*;23961899:
Huom rakkaat palstalaiset! Ottakaas nyt edes hetkeks ne tiukkispipot pois pääst :)

Minä olen -89 syntynyt, enkä silti saa parhaalla tahdollanikaan kirjoitustyylistäsi vähemmän ärsyttävää. Ei siis millään pahalla.

Järkkyy et melkein 4v syö tissiä! Niin kauan se vaatii kun itse et lopeta. Ei se lapsi tajua lopettaa jos siihen on tottunut. Itse lopetin kk sitten 2v tytön imetyksen, itkihän se aluksi mutta parempi näin. Itselle alkoi olla jo ahistavaa kun niinkin iso vaatii tissiä :x

[QUOTE="vieras";23980394]Samanlainen huomiohuora olet kuin Scarleettkin...Toinen kirjoottaa venyyttämäällä ja vielä kehtaa väittää notta se puhuukin samalla tavalla. Kumma kun vielä pari vuotta sitten kirjootti ihan normaalisti.[/QUOTE]

:stick: :headwall:

Joo enhän mä toki puhu murteella! Voi vittu mikä ääliö sä olet!!!!!!!!

[QUOTE="Vieras";23981554]Siis onko Eemi tyttö? Onko se hänen oikea nimensä???[/QUOTE]
Eemi on siis pitkätukkainen poika vaaleanpunainen mekko päällä. Eemin äiti ei siis tajuu miksi kaikki luulee eemii tytöks ku se ei oo.

[QUOTE="vieras";23981601]Järkkyy et melkein 4v syö tissiä! Niin kauan se vaatii kun itse et lopeta. Ei se lapsi tajua lopettaa jos siihen on tottunut. Itse lopetin kk sitten 2v tytön imetyksen, itkihän se aluksi mutta parempi näin. Itselle alkoi olla jo ahistavaa kun niinkin iso vaatii tissiä :x[/QUOTE]

Onko lapsi siis piakkoin 4-vuotias ja imetys jatkuu edelleen? Kaikki tyylillään, mutta itse en imettäisi noin kauaa. NinaTT luultavasti olisi asiasta eri mieltä.. :)

Yhteistyössä