Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Blue Rush:Meillä Britaxin Two Way Elite ja oon tykännyt tosi paljon!
Älyttömän helppo kiinnitys ( hyvä jos monta autoa ) ja sen saa asentaa kaikille istumapaikoille.
Istuin menee pitkään, kun siinä on tilaa ja painoraja tais olla 36kg saakka
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Blue Rush:Meillä Britaxin Two Way Elite ja oon tykännyt tosi paljon!
Älyttömän helppo kiinnitys ( hyvä jos monta autoa ) ja sen saa asentaa kaikille istumapaikoille.
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja spirre:Meillä tuo Britax maksoi 199euroa ja yleisesti nähnyt hinnoissa 199-249 euroa...
Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:Mitäs hintaa noilla Britaxin Two Way Elite ja tuolla Sisun istuimella on?
Ja mikäs tossa Cosmic:ssa on vikana?
Alkuperäinen kirjoittaja älypää:Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:Mitäs hintaa noilla Britaxin Two Way Elite ja tuolla Sisun istuimella on?
siis mikä sisun istuin?!?
Alkuperäinen kirjoittaja älypää:Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:Mitäs hintaa noilla Britaxin Two Way Elite ja tuolla Sisun istuimella on?
siis mikä sisun istuin?!?
Alkuperäinen kirjoittaja ...:Alkuperäinen kirjoittaja Blue Rush:Meillä Britaxin Two Way Elite ja oon tykännyt tosi paljon!
![]()
zentossa paremmat sivutörmäyssuojat...
pakko mainostaa omaa![]()