Ketään ei voi tehdä kansalaisuudettomaksi. Eli se nyt vaan ei ole keinona pelissä eikä siltä pohjalta kannata argumentoida. Kuten sanoin aikaisemmin, on aika alkaa vaatia konkretiaa noihin juttuihin. Ei voi argumentoida mielikuvitusjuttujen pohjalta.
Minä vähän luulen, että norjalaiset perheet eivät välttele maahanmuuttaja-alueita sen takia, että siellä on 20 prosenttia perheistä tukien varassa, vaan sen takia, että siellä on maahanmuuttajia. Mutta jos sinulle ongelmana eivät ole islam ja vieraat kulttuurit, vaan ainoastaan tukien varassa eläminen, niin ei sitten mitään. Itse asiassa sinulla ei ole sitten ongelmaa ollenkaan. Perussuomalaiset vapaan (1600 €/kk) työperäisen maahanmuuton politiikallaan on sinulle loistava puolue. Mutta minä tosiaan luulen, että ne norjalaiset tyttäriään suojelevat perheet eivät ole kiinnostuneita siitä onko ahdistelijalla työ ruokalähettinä, vaan siitä ahdistelusta itsessään.
Kansanmurha ja etninen puhdistus tulevat siitä, että on älyllisesti epärehellistä esittää niin kuin länsimaista voisi tehdä mamuttomia, jos ei ole rohkeutta tosiaan esittää sitä. Sinulla ei tunnu olevan eikä ole suurimmalla osalla muistakaan ihmisistä, jotka kuitenkin päivästä toiseen argumentoivat siltä pohjalta niin kuin olisi mahdollista muuttaa Suomi tai Norja takaisin siihen mitä muutama vuosikymmen sitten oli. Ei ole. Se ei ole mahdollista ilman etnistä puhdistusta, jonka taas ei pitäisi olla kenenkään mielestä mahdollista ihan itsestäänselvistä syistä. Se on taas sellaista mielikuvitusjuttujen pohjalta argumentoimista.