V
"vieras"
Vieras
[QUOTE="Vieras";26812672]Tätä mieltä mä olen myös!! Ihan ehdottomasti!! Meillä on neljä lasta ja kolme on syönyt tuttia melkein 3 vuotiaaksi. Ja kun aina sanotaan, että joutuu oikomishoitoon, jos liian myöhään syö tuttia. Ja ei näin mene! Meillä se, joka jätti tutin alle 2-vuotiaana ite, niin on ollut kaikista eniten ongelmissa hampaiden kanssa. Ei siis pidä millään tavalla paikkaansa tuo oikomishoito. Mä olen sanonut neuvolassa joka kerta, että me jätetään tutti pois sitten, kun lapsi itse valmis. Eipä ole neuvolantäti sitten siihen mitään vastannut. Mä en jaksanut ite valvoa öitä toisen perään sen takia, että otan tutin liian aikaisin pois.[/QUOTE]
No tämä kommentti taas nyt on ihan huuhaata!
ei ne purentaviat ole mitään keksittyjä juttuja, voi hyvänen aika! Ihan oikeita ongelmia liian pitkä tutinkäyttö lapsille aiheuttaa, vaikka sinun lapsilla ei ongelmia olekaan ollut. Nyt puhutaan siis siitä, mitä TUTKIMUKSET meille kertovat, siinä ei yhden perheenemännän kokemus omista kullannupuista kyllä paina
Ei millään pahalla, mutta pakko oli kommentoida, sen verran hullulta tämä kommentti kuulostaa.
Ja meilläkin on vielä unitutti käytössä, ikää 1v9kk. Muutaman kuukauden päästä aletaan jättää sitä pois, vielä ei ole sen aika. Ja ihan vaan sen takia, ettei haluta purentavikoja
No tämä kommentti taas nyt on ihan huuhaata!
Ja meilläkin on vielä unitutti käytössä, ikää 1v9kk. Muutaman kuukauden päästä aletaan jättää sitä pois, vielä ei ole sen aika. Ja ihan vaan sen takia, ettei haluta purentavikoja