Tutustuin mieheen, joka tuntuu liioittelevan kaikesta ja tietävän kaiken....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieraiskorea
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieraiskorea

Vieras
Onko kellään kokemusta tällaisesta ihmisestä? Tutustuin siis mieheen, ja hän on kiinnostunut minusta. Itse olen aiemmin polttanut siipeni suhteessa pahasti, joten en anna itseni kiinnostua jos jokin asia alkuun vaivaa minua.

Tässä miehessä vaivaa se, että mistä tahansa puhutaan tai on kyse, on hänellä siihen taitoa tai kokemusta. Oli se sitten ruuanlaitto, autojen rassaaminen, hakkerointi, avaruusmatkailu tms. Hän on kokenut hurjia juttuja, joista hän kertoilee. Mm elvyttänyt jonkun pelastettuaan sen lammesta, oli kuulemma jo sydän pysähtynyt jne. Tämäntyyppisiä sankaritarinoita löytyy useita. Ja hän puhuu asioista kuin tietäisi niistä kaiken, vaikka ei tiedä (esim kyse sellaista asioista joista itse tiedän häntä enemmän ja tiedän hänen puheensa vääriksi). Jos korjaan juttuja, vaikenee hän ja on hetken vaivaantunut, kunnes jatkaa jollain uudella isolla asialla.

Minua siis vaivaa, ettei hänen elämässään tunnu olevan yhtään harmaata, tavallista arkea. Hänen kaikki eksänsäkin ovat hulluja personnallisuushöiriöisiä, jotka ovat ryöstäneet ja riistäneet hänet. Mielipiteitä?

Kaveri on parisuhteessa tuollaisen miehen kanssa. ja se mies on R A S I T T A V A !
Pakko tunnustaa, että ei olla enää paljoa tekemisissä, just tuon miehen takia. :oops:

Mulla on tapana tietää kaikesta kaikki ja olla aina oikeassa. Valuvika. Mut ei me kyl vieraiskorean kanssa olla tavattu.

Vieraiskorea on tavannut vanhan duunikaverini???
Jolla oli semmoinen tapa, että kun oli kaks viikkoa kahvipöydässä kuunnellut mun ja toisen kollegan juttuja bändikeikkojen kommelluksista niin kolmantena viikkona alkoi opettamaan tälle toiselle kollegalle bassonsoittoa. Autuaasti unohtaen, että kaikki mitä hän bassonsoitosta tietää perustuu siihen mitä hän on kahvipöydässä kuullut.

Se oli ööh... hupaisaa, ärsyttävää ja sen semmoista mutta ei mitään vaarallista.
Kyseessä nimittäin oli erittäin fiksu mies. Erittäin kiltti, erittäin hyvätapainen, ei pysty tekemään pahaa kärpäsellekään. Ja järki oikeesti leikkaa kuin partaveitsi.
Milloin joku nainen sanoo etsivänsä sitä hyvää miestä niin turhan moni semmoisen etsijä käveli ohitseen.

Tapa tehdä itteään "tykö" tosin kummastuttaa mut parempi sekin kuin ei mitään?

Mulla on tapana tietää kaikesta kaikki ja olla aina oikeassa. Valuvika. Mut ei me kyl vieraiskorean kanssa olla tavattu.

Vieraiskorea on tavannut vanhan duunikaverini???
Jolla oli semmoinen tapa, että kun oli kaks viikkoa kahvipöydässä kuunnellut mun ja toisen kollegan juttuja bändikeikkojen kommelluksista niin kolmantena viikkona alkoi opettamaan tälle toiselle kollegalle bassonsoittoa. Autuaasti unohtaen, että kaikki mitä hän bassonsoitosta tietää perustuu siihen mitä hän on kahvipöydässä kuullut.

Se oli ööh... hupaisaa, ärsyttävää ja sen semmoista mutta ei mitään vaarallista.
Kyseessä nimittäin oli erittäin fiksu mies. Erittäin kiltti, erittäin hyvätapainen, ei pysty tekemään pahaa kärpäsellekään. Ja järki oikeesti leikkaa kuin partaveitsi.
Milloin joku nainen sanoo etsivänsä sitä hyvää miestä niin turhan moni semmoisen etsijä käveli ohitseen.

Tapa tehdä itteään "tykö" tosin kummastuttaa mut parempi sekin kuin ei mitään?
Uhoat kyllä mutta et tiedä mitään etkä osaa mitään.

Kuuntele varoituskellojasi, äläkä vain ala seurustelemaan tuollaisen tyypin kanssa. Siinä vaiheessa, kun mies ymmärtää, ettet lämpene hänestä, niin sinustakin tulee persoonallisuushäiriöinen, hullu akka yms.

Tuollaiseen mieheen ei voi ikinä luottaa. Koskaan et tiedä, onko kaikki valhetta vai onko joku osa jutusta jopa totta. Parisuhde tuollaisen kanssa on mahdoton.

Yhteistyössä