Tuunattuja tavaroita (kuvia)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja UHU
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja rinsessaunelma:
http://www.aijaa.com/v.php?i=3354345.jpg

Mä olen edelleen tähän ihan lovena :heart:

Vuoden päästä me saadaan vastaavanmoinen, kun pienet on siinä iässä että voivat nukkua keskenään kerrossängyssä...awwwww :heart: :heart: :heart: :D

Mä olen tehnyt hirmusti lapsille leluja pullonkorkeista. Virkannut päälle ja tullut monenmoisia hahmoja.

Olen kerännyt pullonkorkkeja vuosikausia, kun ajattelin, että joskus käytän ne hyväksi. Piti tehdä kaikkea järkevää, pannunalustoja, parvekemattoja... Mutta ne on jäänyt tekemättä. Pari pannunalustaa tehnyt ja päällisen käsityökoriin.

Nyt sitten vuosien aikana on autolomamatkojen huveina virkattu pullonkorkkileluja :D Ja kyllä niillä autossa on leikittykin!!!

Alkumatkasta huvia äidille, loppumatkasta lapsille...

aivan ihana toi sänky,oisitko valmis myymään?

No se pienempi on just siellä linnassa päikkäreillä mut jos löydän tän ketjun viellä illalla ni otan sit kuvan:D

Ei oo blogia...ainakaan vielä:D Kaverit aina nauraa kun oon jotain tuunaamassa mut fakta on et jos ei jotain sellasta löydy mitä haluun ni teen sen sitten ite.

niin ja kustannus tosta oli olemassa olevia tavaroita lukuunottamatta n.130?(sisältäen myös kerrossägyn)

Mä kävin täällä vannomassa sitä että vielä meillekin prinsessalinnasänky saadaan ja niin tosiaan sitten saatiin. Ei noin pramea mitä tässä esitetty sänky on, mutta hommansa silti täysin ajava :)
Kuvat on täällä jo julkaistu, mutta tässä vielä uusiksi, kun tästä ketjusta tämä idea meillekin lähti :)

Yhteistyössä