Tyhmä kysymys vähähiilarisesta laihduttamisesta eli..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "sivusta seuraaja"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

"sivusta seuraaja"

Vieras
saa syödä määrällisesti niin paljon kuin jaksaa, jos syö vain vähän hiilihydraatteja sisältävää ruokaa? Esim. voiko syödä useita lihapihvejä päivässä vai lasketaanko esim. päivän kokonaiskalorimäärä?

Pidä hiilarit ale 20 g niin voita syödä niin paljon kun haluat, muutamassa päivässä ei edes tee mieli syödä hirveesti sillä ketoosi vie nälän. Mutta muista katsoa ettet syö liikaa proteiinia! Voi haitata nälänhallintaa. 1g/tavoitepainokilo riittää. Rasvaa kannattaa sitten syödä vähintään 100 g, mielellään 150-200 g päivässä.

Ja silti kaikki ei laihdu karppaamalla. Omakohtaista kokemusta on. Harmitti, kun sisko laihtui mukavasti, multa lähti pari kiloa, eli nesteet liikkeelle, siihen jämähti. Tarkkana olin hiilarien kanssa, alta 20 g meni takuuvarmasti joka päivä, rasvaa ja protskuja sopivasti... nälkä ei kyllä ollut! Eli näin mulla, toivottavasti sulla onnistuu!

miten laskette paljonko hiilihydraatteja tulee, niitähän tulee vaikka mistä

No älä syö sellasia missä niitä on paljon. Mun ruokavalio koostuu lähinnä lihasta, kalasta, voista, kermasta, pähkinöistä, kananmunista ja vihanneksista. Noissa missään ei oo paljoo hiilaria. Tummaa suklaata syön myös välilla pari palaa.

Vihanneksista eniten hiilareita on herneissä ja maississa, muita ei sit tarttekaan hirveesti rajoittaa (tosin porkkanassa ja paprikassa on enemmän hiilaria kuin esim. kaaleissa ja tomaatissa). Mut aika vapaasti voi sen puoli kiloa vihanneksia syödä.

Yhteistyössä