tyhmää. kuntouttavasta työtoiminnasta :/

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ......
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

......

Vieras
Eli oon kuntouttavassa työtoiminnassa ja työpaikalta sanoivat että huomenna on aivan pakko tulla töihin kun heillä on niin paljon rästihommia. Ei kai se nyt ihan noin voi mennä? :o

Eli oon kuntouttavassa työtoiminnassa ja työpaikalta sanoivat että huomenna on aivan pakko tulla töihin kun heillä on niin paljon rästihommia. Ei kai se nyt ihan noin voi mennä? :o

Kyllä se vaan voi.

Itse olin aikoinaan työvoimatoimiston kautta harjoittelussa ja sitouduin yhteen tietohallinnon projektiin. Suutuin kun sain kehuja 12 000 euron säästöjen tekemisestä ja työpanostani pidettiin korvaamattoman arvokkaana. Samalla jouduin kävelemään töihin 7 km kun ei ollut varaa bussilippuun ja työkaveri sai projektin ansiosta palkankorotuksen vaikka se ei edes ymmärtänyt sitä mitä siellä tehtiin.

Lopetin kesken ja sain karenssin. Vituttaa vieläkin

ole tehnyt sopimuksen, missä mainitaan montako päivää viikossa olet töissä; mitkä viikonpäivät ovat kyseessä?Sopimuksen mukaan mennään.Itsekin olin joskus jouluaattona työelämävalmennuksessa...työpaikan mukaan mentiin, kun olin 5 päivää viikossa.

Yhteistyössä